צועדות אל הסתיו

3 קולקציות נעליים של רשתות מותגים חדשות – קזואל, ערב, ספורטיביות ואלגנטיות

בשנים האחרונות הולכות ומתרבות בארץ רשתות מולטי ברנד מתחום האופנה. רשת מולטי ברנד כשמה כן היא, רשת שמייבאת ומוכרת מותגים בינלאומיים שונים תחת קורת גג אחת. לרוב הם יהיו באותו סגנון אבל לא בהכרח.

דוגמאות טובות לרשתות מסוג זה הן רשת מותגי היוקרה פקטורי 54, רשת סטורי שמייבאת בעיקר מותגים נחשבים שיש מאחוריהם סיפור מעניין, רשת המותגים אמפוריום, רשת הנעליים שופרא ועוד.

בתחום הנעליים נפתחו בחודשים האחרונים שלוש רשתות מולטי ברנד חדשות שמציגות עכשיו את קולקציות סתיו 2016.

SHOW/OFF

מארק פישר לרשת שואו אוף מחיר 849.90 שח צילום יחצ חול (Custom)

רשת SHOW/OFF, שנפתחה בישראל על ידי היבואנים של ניין ווסט, מאגדת את המותגים הבינלאומיים גאס, מארק פישר, אן קליין, קנדל וקיילי ובנדולינו.

GUESS נחשב לאחד ממותגי האופנה המובילים לנערות ובהתאם מציג את הטרנדים הכי חמים בגרסאות קצה, MARC FISHER, הוא מותג אמריקאי שהושק בשנת 2005 על ידי אחד ממייסדי המותג NINE WEST והנעליים שהוא מעצב מסגירות מאיפה הוא הגיע, ANNE KLEIN נחשב למותג יוקרתי ונוח במראה קלאסי עם טאץ' עדכני ו- BANDOLINO גם הוא מתמחה בנעלים נוחות בעיקר על עקבים נמוכים.

אבל הלהיט של סתיו 2016 ברשת שואו/אוף, הוא ללא ספק קולקציית הנעליים והתיקים של קנדל וקיילי ג'נר (לבית קרדשיאן) הכוללת מגפוני קטיפה ועור על עקבי סטליטו וצ'אנקי. בגזרת התיקים של המותג מככבים תיקי קרוס – תיקים קטנים עם רצועה ארוכה שנושאים באלכסון ולהם מצורפים כלבלבים מפרווה מלאכותית שניתן לשלב או להסיר.

את הקולקציות ניתן למצוא ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, מדרחוב נתניה (שטטמפר), קניון רננים, גראנד קניון חיפה, סניף עודפים – דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעלה מובחרות.

מחירים רשת שואו/אוף: 350-1,000 שקל (התיקים של קנדל וקיילי עד 1,800 שקל)

SHOW/OFF בפייסבוק.

SHOWOFF2391

ומכיון שאי אפשר לדבר על שואו/אוף בלי להזכיר את הרשת ממנה הכל התחיל, קבלו הצצה גם לנעליים של ניין ווסט שמציגה העונה קולקציה מוצלחת במיוחד שתענה על מגוון רחב של טעמים. מנעליים טרנדיות (השמועה אומרת שאבזמים הם הדבר הכי חם בתחום), לנעליים קלאסיות ומנעליי קז'ואל ונעליים בסגנון ספורטיבי לנעלי ערב מאובזרות על עקבים גבוהים.

המגמות הבולטות – נעליים בסגנון רטרו בהשפעת שנות ה-60, נעליים בסגנון גברי דוגמת אוקספורד ומוקסינים, נעליים בהשראת כדורי הדיסקו של שנות ה-80 ונעליים בהשראת מטיילים למשל מגפונים עד הקרסול על עקב טראק ונעליים בסגנון מטפסי הרים.

ניין ווסט- מחיר 449.9 שח צילום-  יחצ חול  XALAN_01 (2) (

ניין ווסט- מחיר 449.9 שח צילום-  יחצ חול  XALAN_01 (2) (

מחירים ניין ווסט: 450-1,500 שקל.

NINE WEST בפייסבוק 

 ***

 WeShoes ו-crocs&more

ווישוז היא רשת חנויות הכוללת סניפים פיזיים וחנות אונליין מבית היוצר של היבואנים של קרוקס. מה שהתחיל כרשת קרוקס, הפך במרוצת השנים עם הכנסת מותגים נוספים ל- crocs&more ולפני מספר חודשים הוקמה בנוסף רשת ווישוז שעיקרה חנות האונליין. בשלב זה יש חפיפה בין רוב המותגים שנמכרים בשתי הרשתות במקביל וביניהם: Crocs, Blundstone, Rocket Dog, Scholl, Desigual, Yosi samra ועוד (הפירוט המלא כאן).

בווישוז מקפידים שכל הנעליים יהיו נוחות, לא תמצאו שם עקבים גבוהים או נעליים צרות ומאתגרות, כן תמצאו מבחר גדול של נעלי בלרינה ובובה, סניקרס, מגפונים שטוחים או על עקבים נמוכים ורחבים וכפכפים.

CROCSMOREWESHOES239

טווח מחירים: 180-620 שקל

אתר weshoes

***

Shoester

שוסטר היא רשת נעליים חדשה לנשים, גברים וילדים, המציעה את המותגים באטרפליי טוויסט (נעלי בלרינה מתקפלות), פולו ראלף לורן, לקוסט, פלדיום, ואנס, ניו באלאנס, ריף ועוד. תמצאו שם בעיקר מבחר גדול של סניקרס עדכניים, אבל גם נעלי בובה ומגפונים.

לשוסטר 3 חנויות פיזיות- בקריון בקריות, ברואיל גארדן באילת ובנמל תל-אביב וחנות אונליין.

שוסטר. צילום: יחצshoester.co.il צילום יחצ

טווח מחירים לנעלי נשים: 229-849 שקל.

שוסטר בפייסבוק 

 ***

KONAFACEBOOK2