חמישה בחמישי – השראות לסתיו

חמישה לוקים שכדאי לקבל מהם השראה לקראת הסתיו – כולל ג'קט ג'ינס מדליק במחיר מצחיק, חולצה סופר שימושית ושמלה חלומית

לא סתם יום חמישי – יום חמישי ה-1 בספטמבר! ולא רק ששנת הלימודים מתחילה ו-4 ילדים נשלחו למסגרות מוצלחות, גם מתחילים להריח את הסתיו ולמרות יתרונותיו הברורים של הקיץ, הרבה יותר כיף להתלבש ולכתוב על בגדים בסתיו ובחורף.

כמיטב המסורת, תיבת המייל שלי מתחילה להתמלא בקולקציות הסתיו שעושות דרכן לחנויות ואני שומרת לי מתוכן את התמונות שנותנות לי השראה לדברים שארצה ללבוש.

קבלו את חמש הראשונות שעשו לי נעים בעיניים-

תמנון

זקט גינס 129.90. תמנון. צלם- איתן טל

כן, תמנון. הרשת שתמיד מצליחה להפתיע עם פריטים מנצחים במחירים זולים בהרבה מאלו של רוב רשתות האופנה המהירה. למשל ג'קט הג'ינס המדליק הזה שנראה לי כמו אחד הפריטים הכי שימושיים בארון לסתיו. והסטיילינג פה, מושלם בפשטותו. שיחקו אותה.

מחיר: 129.90 שקל (ועכשיו גם ב-30% הנחה, מה שהופך את זה ל-91 שקל). להשיג ברשת תמנון.

לי קופר

622004 לי קופר גינס נשים מחיר 329.90 שח צילום הילה שייר

אני מאוד אוהבת את החולצה הזו של לי קופר, גם הצבע, גם הגיזרה וגם העיטור בחזית. לוקחת את הלוק הזה כמו שהוא כולל הג'ינס והמגפיים. ואם אפשר גם את הגיל, הגוף והפנים של הדוגמנית, אני מסודרת.

מחיר חולצה: 169.90 שקל. מחיר ג'ינס: 329.90 שקל. ברשת לי קופר

CO.CO

CO.CO-TAJ-MAHAL-330-צילום יעל צחור

אחת האהבות הגדולות שלי באופנה זה טוניקות ארוכות ארוכות על מכנסיים צמודים. אני לא לובשת את זה מספיק אבל זה בהחלט בתכנון לעונה הקרובה. ממש כמו פה אצל CO.CO. שמלת הגופיה מושלמת והנעליים גם.

מחיר שמלה: 330 שקל, מחיר נעליים: 230 שקל. להשיג ב – http://collectivecollection.com/

טליה

שמלת פסים 359 שח צילום יעל ונעמי צלמות (5)

על אותו עקרון של שמלה על מכנסיים – לוק מצוין של טליה עם שמלת הפסים שיכולה לעמוד בפני עצמה עד שמתקרר ואח"כ להשתלב מעולה עם ג'ינס צמוד. ויש לה גם אתר חדש ומזמין, אז כבר לא חייבים להגיע עד בית טפר.

אחרי שכתבתי את הפוסט חיפשתי את השמלה באתר וראיתי שהיא אזלה, אבל זו אחלה השראה ואולי תמצאו שם משהו דומה. וכדאי לדעת שטליה עושה בגדים עד מידה 48-50. http://talia-studio.com/

TOMMYxGIGI

TOMMYxGIGI צילום יחצ חול להשיג בחנויות ברחבי הארץ החל מה11 בספטמבר (5)

לבחורה מותר לחלום. למשל על השמלה הזו מקולקציית הקפסולה שעיצבה ג'יג'י חדיד לטומי הילפיגר לחורף 2017. היא תגיע גם לישראל ב11/9 ואין לי מושג כמה תעלה, אבל סביר שמדובר בכמה מאות נאות. אגב, על החבל הייתי מוותרת.

להשיג בחנויות טומי הילפיגר ברחבי הארץ החל מה-11 בספטמבר.

***

KONAFACEBOOK2