הנעליים של הקיץ – חלק ד'

רשת גלי מפתיעה לטובה, רשת קרוקס מתרחבת עם מותגים חדשים ונכונים, המותג הישראלי קאפל אוף ממשיך מסורת מבורכת והמותג TOMS חוגג עשור ומרחיב את האג'נדה החברתית עליה הוא מבוסס

לא מעט זמן חלף מאז כתבתי על הנעליים של קיץ 2016 בשלושה פוסטים שתוכלו למצוא פה – חלק א', חלק ב', חלק ג'. 

המסה הגדולה אמנם מאחורינו אבל קולקציות חדשות ממשיכות להגיע אלי בטפטופים. אז קבלו אותן, נעליים מגוונות בטווח מחירים רחב שמחכות ממש לכן, עכשיו בחנויות. קחו בחשבון שהמחירים המצוינים פה הם לפני הנחות סוף עונה.

גלי

הפתעה טובה בקולצית הקיץ של רשת גלי. תמצאו שם כמובן גרסאות לכל הטרנדים החזקים בעולם ההנעלה – שרוכים, פרנזים, הדפסים, צבעים מטאלים, עקבי עץ, חבלים ושעם, אספדריל, סניקרס ועוד, במחירים נוחים, וניכר כי השנה מלאכת הקניינות ועיצוב הנעליים היתה קפדנית יותר מהרגיל וניתן דגש גם לנוחות בדגמים עם רפידות אנטומיות וריפוד מונע הזעה.

מגוון הצבעים והעקבים גדול והמבחר הרחב כולל נעליים ליומיום ונעלי ערב שיתנו מענה לסגנונות וצרכים שונים.  

GALI2516

את הקמפיין נבחרו להוביל בני משפחה של מפורסמים, למשל אמה גוטמן, הבת של גלית גוטמן, מיכל עזר, אחותו של אסי עזר, נופר בוגנים, אחותה של שירלי בוגנים ועוד,  כשהרעיון הוא למתג את גלי כרשת עממית שנותנת מענה לכל המשפחה.

גלי- דוגמנית מיכל עזר,אחות של אסי עזר,  מחיר הנעל  249.90 שח צילום עידו לביאגלי- מחיר 199.90 שח צילום עידו לביא דוגמנית נופר בוגנים.גלי- נעלי ילדים מחיר 199.90 שח צילום עידו לביא  דוגמנית אמה גוטמן (3)

מידות נעלי נשים: 36-41

טווח מחירים: 40-240 שקל.

להשיג ברשת גלי  www.gali.co.il

*

 CROCS&MORE

מי שהיתה פעם רשת קרוקס הלכה (תרתי משמע) ותפחה והפכה לפני מספר חודשים לרשת CROCS&MORE. ה-MORE הם עשרות מותגי נעלים נוספים שנמכרים ברשת ונותנים מענה גם למי שקרוקס הוא לא הקטע שלה.

WESHOES205

בין המותגים המובילים תמצאו את הסניקרס המעולים של natural world, שהם 100% אקולוגיים ועשויים מכותנה אורגנית, ללא שימוש בדבקים סינטטיים או כימיקלים, ומגיעים עם ריח תותי בר שלא עוזב את הנעליים גם אחרי שימוש ארוך (בדוק מניסיון), blowfish, שמתמחים בעיקר בנעלי סירה נוחות מבדים מודפסים, rocketdog, עם סנדלים נוחים וסניקרס טרנדים, scholl, עם כפכפי נוחות בטכנולוגיות מתקדמות, יוסי סמרה עם נעלי הבלרינה המתקפלות שאהובות על סלבריטאיות העולם ועכשיו גם כפכפים וסנדלים שיקים, דזיגואל עם סנדלים וכפכפים צבעוניים כמיטב המסורת של המותג, moses, עם כפכפי פלסטיק קלילים שהפכו ללהיט אצל הפאשניסטות ומותגים נוספים, ביניהם מבחר גדול של מותגים לילדים.

WESHOES2051 WESHOES2052WESHOES2053

לאחרונה הקימו היבואנים של קרוקס רשת נעליים חדשה בשם weshoes שעתידה לפתוח סניפים במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ ותציע את מבחר המותגים מרוכזים במקום אחד.

crocs&more בפייסבוק 

להשיג בחנויות הרשת ובאתר www.carrot.co.il

*

Couple of

כבר מספר שנים שמותג הנעליים הישראלי קאפל אוף משקיע בקמפיינים יצירתיים ומצלם ספורטאיות מובילות מתחומים שונים. לעונת קיץ 2016 נבחרה קרן זיבנר, אלופת ישראל ושיאנית ישראל בשחייה ל- 200 מטר פרפר, בעלת 7 מדליות מהמכביה בהן 5 מדליית זהב.

עם 4 סניפים ועשרות דגמים מדי עונה, קאפל אוף כבר מזמן הפכו ממותג בוטיק של נעלי מעצבים לרשת גדולה ומבוססת. הקולקציות שלהם נותנות מענה למגוון טעמים וסגנונות. בקולקצית הקיץ החדשה בולטים דגמים באימומי שפיץ, דגמים המשלבים חיתוכים גיואומטריים וא-סימטריים, שילובי עורות וטקסטורות, שימוש בעור גולמי, ועקבי עץ וטרקטור.

COUPLEOF215

העונה הושקה גם קולקציית קפסולה של כפכפים בהשראת חג המתים שנערך במקסיקו "DAY OF THE DEAD" עם עיטורי גולגולת ושפתיים שנרקמו במכונת רקמה ייחודית על גבי העור, ונמתחו במתיחה ידנית.

קאפל אוף קיץ 2016 צילום תום מרשק  (8) (Custom)קאפל אוף קיץ 2016 צילום תום מרשק  (3) (Custom)קאפל אוף קיץ 2016 צילום תום מרשק  (14) (Custom)

טווח מחירים : 490-850 שקל

להשיג בחנויות המותג – דיזינגוף 207, ת"א, הלל 4, ירושלים, קניון G כפר סבא, מתחם שרונה, ת"א.

Couple of בפייסבוק

*

 Maruti

MARUTI SS16 photo pr (5)

על הנעליים של מארוטי כתבתי (שלא לומר עפתי) בפעם הראשונה, כשהן הגיעו לארץ לקראת חורף 15/16. מעניין לראות איך הנעליים הכל כך חורפיות במהותן מקבלות תרגומים קיציים.

קולקציית הקיץ של מארוטי כוללת סניקרס מטאליות, סניקרס רשת ובגימור עור מגורד ו- pony hair שמזוהה עם המותג, סנדלי אצבע עם סגירת קולר בדפוסים חייתיים וגיאומטריים כפכפי אצבע וכפכפים בסגנון כפכפי נוחות עם סוליית שעם בהדפסים חייתיים. כל הגפות עשויות 100% עור.

מחירים: 369-590 שקל

להשיג במרמלדה מרקט ובחנויות אופנה ונעליים מובחרות ברחבי הארץ.

 *

 TOMS

מאחורי המותג TOMS שנמכר ברשת סטורי יש סיפור שראוי לספר.

המותג הוקם ב-2006, לאחר שיזם אמריקאי צעיר (וחתיך) בשם בלייק מייקוסקי, ראה במהלך טיול באזורים כפריים מוכי עוני בארגנטינה ילדים מתרוצצים יחפים ולא מבחירה. הוא חזר לארה"ב והקים את "shoes for better tomorrow", שלימים הפך ל -TOMS. חברה עם אג'נדה חברתית ומודל עסקי המבוסס על ONE FOR ONE. על כל זוג נעלי TOMS שנמכר החברה מעבירה זוג נעליים חדשות לילד או ילדה נזקקים ברחבי העולם. ממאי 2006 חילקה TOMS למעלה מ-50 מיליון זוגות נעליים חדשים לילדים במצוקה.

TOMS לסטורי צילום יחצ חול  (24)

ב -2011 השיקה החברה קו של משקפיים הפועל לפי אותו מודל. על כל זוג משקפיים שהם מוכרים, הם מעניקים שירותי בדיקות ראיה וטיפולים "מצילי ראייה" באזורים מוכי עוני. וב- 2014 החברה השיקה ליין של קפה, כשעל כל שקית קפה שהם מוכרים הם תורמים שבוע של מים נקיים במדינות בהן הקפה מיוצר. המודל העסקי שפיתח בלייק אומץ במהלך העשור האחרון ע"י למעלה מ 70 חברות בינלאומיות ביניהן גאפ, קרוקס, פמפרס, סטארבאקס ועוד שתורמות למען עתיד טוב יותר לאוכלוסיות מוחלשות.

לרגל חגיגות העשור, טומס משיקים פרויקט חדש של שיתופי פעולה עם אמנים מוכרים בעלי אג'נדה חברתית ברורה שפועלים למען עולם טוב יותר. השת"פ הראשון שיושק ביוני הוא עם הקרן ע"ש קית' הרינג והוא יכלול דגמים מעוטרים בהדפסים האייקונים ביותר שלו. עד אז תוכלו ליהנות מקולקציית הקיץ שכוללת את הגזרות המסורתיות של תומס בעור ובטקסטילים חדשים וסנדלים על עקבי שעם נוחים.

TOMS לסטורי צילום יחצ חול  (13)PicturesTOMS

טווח מחירים: 119-479 שקל

להשיג ברשת סטורי, בבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ ובאתר www.storyonline.co.il

 *

Skechers

על פי ההודעה לעיתונות שקיבלנו, סקצ'רס הוא מותג נעלי הספורט ה-2 בגודלו בארה"ב. אני מודה שהנתון הזה הפתיע אותי, אבל מצד שני לא יצאתי לחקור אותו כי זה לא באמת חשוב לעניננו. לאחרונה סקצ'רס פתחו 4 חנויות דגל בישראל שהצטרפו לשתיים שהיו קיימות, והרשת שואפת להגיע ל-20 חנויות ברחבי הארץ בשנתיים הקרובות.

תמצאו שם נעלי ספורט לנשים, גברים וילדים, בצבעוניות אינטנסיבית שקשה לפספס וב-2 קטגוריות – קטגוריית הלייף סטייל והקטגוריה המקצועית Skechers Performance.

SKECHERS1

הנעליים בקטגוריית הלייף סטייל כוללות רפידת memory foam שמקבלת את צורת טביעת כף הרגל, סוליה קלה ותמיכה נוחה ובריאה לכף הרגל. הנעליים בקטגוריה המקצועית כוללות רפידת Goga Mat דקה, גמישה ונושמת המדמה תחושה של מזרן יוגה. הקטגוריה המקצועית מציעה נעליים ייעודיות המותאמות ספציפית לענפי הספורט השונים: ריצה, אירובי, הליכה, יוגה ופילאטיס, מכון כושר ועוד.

[youtube 3biYBKLNBe8 nolink]

טווח מחירים: 289-599 שקל

להשיג בתל אביב – האנגר 9, נמל תל אביב, ירושלים – רחוב יפו 44, חולון – המכתש 6, רמת גן – קניון אילון, אשדוד – סטאר סנטר, באר שבע – גרנד קניון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

סקצ'רס בפייסבוק 

 ***

KONAFACEBOOK2