הנעליים של הקיץ – חלק ג'

רשת הנעליים שנותנת את התמורה הכי טובה למחיר, נעלי מעצבים בקניינות מדוייקת ומותג אוסטרלי של סנדלי עור במחירים נגישים שנחת ממש עכשיו בישראל

לחלק א'- קליק, לחלק ב'- קליק

***

 CHARLES & KEITH

charles114

במונחים של תמורה למחיר, לטעמי רשת צ'ארלס&קית' הסינגפורית שנחתה בישראל רק לפני שנה, מציעה את אחת העסקאות הטובות ביותר בתחום.

המבחר ענק ונותן מענה לנשים שונות וצרכים שונים מבחינת הסגנונות וגבהי העקבים ועם זאת, כשמסתכלים על הקולקציה כמכלול רואים קו מקשר הבא לידי ביטוי בעיצוב מינימליסטי, חלק ונקי מהסוג שמאפיין מותגי יוקרה.

קולקציית הקיץ אמנם נותנת מענה לטרנדים החמים, אבל הם לגמרי מידתיים. כשיש כל כך הרבה נעליים דומות עד זהות ברשתות הגדולות, אי אפשר שלא להעריך את השמירה על קו אחיד ומקורי בצ'ארלס&קית'.

תמצאו שם מבחר גדול של סנדלים שטוחים ועל כל סוגי העקבים (כולל עקבי בלוק נמוכים שלא פשוט למצוא בדרך כלל), נעלי סירה, סניקרס, אוקספורד, פיפ טואו, מוקסינים, וכפכפים, בצבעוניות שמתבססת בעיקר על שחור, לבן וניוד, אבל גם נגיעות של אדום, ירוק וכחול. הרוב המכריע של הדגמים עשוי דמוי עור איכותי, ודגמים ספורים עשויים עור ומשוייכים למיני קולקציה בשם Signature.

צארלס114

ואמנם הפוסט מוקדש לנעליים, אבל אי אפשר לא להכניס מילה, או לפחות תמונות, של התיקים של צ'ארלס&קית' שמצליחים גם הם לחדש בתחום רווי.

צארלס1

טווח מחירים: נעליים – 399.90-249.90 שקל, קולקציית Signature – החל נ-349.90. תיקים/ארנקים – 549.90-199.90 שקל

להשיג ברשת צ'ארלס&קית' בקניונים ברחבי הארץ. 

צ'ארלס&קית' בפייסבוק 

*

אלדו

Processed with VSCOcam with hb2 preset

קולקציית אביב קיץ 2016 של אלדו מתאפיינת בצבעוניות קיצית עזה של כחול, ורוד פוקסיה, אדום, צהוב וירוק, לצד גווני אדמה טבעיים, צבעים מטאליים נוצצים וכמובן –  שחור ולבן. הקולקציה נותנת מענה לטרנדים בולטים דוגמת הטרנד הספורטיבי, פופ ארט, בוהו שיק והדפסים.

תמצאו שם סנדלי גלדיאטור גבוהים, סנדלי פרנזים, כפכפים בהדפסי פייזלי, פסים ופרחים, לצד נעלי סטליטו צבעוניות, דגמים פסטלים עדינים, נוכחות גדולה לז'מש ועקבים גבוהים ומגושמים  וכמובן – סניקרס ונעלי אספדריל.

ALDO1141אלדו1

טווח מחירים (נעלי נשים): 99.90-699.90 שקל

אלדו בפייסבוק 

*

Call it spring

SPRING קיץ 2016 צילום אלון ראובני - אלוניק (34) 199.90 שח

סגנון הנעליים בספרינג מאוד מזכיר את זה של אלדו, אבל המחירים נוחים יותר. יש לא מעט דגמי עור באלדו שמקבלים גרסאות דומות בדמוי עור בספרינג, לכן הרשת הזו מתאימה בעיקר למי שמתחברת לסגנון של אלדו אבל פחות למחירים.

גם פה תמצאו מענה לטרנדים הבולטים – שנות ה-70, בוהושיק, ספורטיבי, פרחוני, פסטלים, שילובי צבעים, הדפסי פרחים, פרנזים, נעלי גלדיאטור, רצועות, עקבי עץ ופלטפורמה מאסיביים, גווני מדבר טבעיים, ג'ינס ועוד.

SPRING קיץ 2016 צילום אלון ראובני - אלוניק (11)124ספרינג

 טווח מחירים (נעלי נשים): 9.90-199.90 שקל 

ספרינג בפייסבוק 

*

עמנואל

EMANUEL124

רשת עמנואל היא אמנם אחת מרשתות הנעליים היקרות שיש בארץ, אבל אי אפשר להתעלם מעבודת הקניינות המדוייקת שלהם. מי שיכולה או מוכנה להשקיע מאות עד אלפי שקלים בזוג נעליים תמצא שם גן עדן של נעלי מעצבים מהשורה הראשונה, ביניהם Rag & Bone, Tory Burch, Ash, Dolce Vita, Alexander Wang, See By Chloe, Sam Edelman , Senso, Janet & Janet ועוד.

בין הדגמים – סנדלי קשירות ושרוכים, נעלי אספדריל מעור איכותי, סנדלים שטוחים עם פרנזים, ניטים ואבזמים גדולים, סניקרס, קבקבי עץ ועוד.

לצד קולקציית הנעליים, הרחיבו בעמנואל גם את קולקציית הביגוד עם מותגי קז'ואל גבוה דוגמת Vince, See by Chloe', J brand , Equipment, Alexander Wang, ג'ינסים של Frame, Rag & Bone, L'agence ותיקים של המותגים Alexander Wang, See by Chloe' ו- Tory Burch.

124עמנואל

 

מחירים (נעליים): 300-2,800 שקל

להשיג בסניפי רשת עמנואל – טלפון: 03-6999029

*

Sol Sana

Sol_Sana_390_Ils_photo_Gemma_Ossen_(2)

Sol Sana הוא מותג נעלי נשים אוסטרלי שמגיע עכשיו לראשונה לישראל על ידי האנשים שהביאו לנו את בנסימון, באגו, קאנקן ומותגים נחשקים נוספים.

הנעליים של Sol Sana מינימליסטיות ומדוייקות. מאחורי המותג שהוקם ב-2011 עומדת שרה קייברלי, דוגמנית לשעבר שזיהתה מחסור בשוק בנעליים עכשוויות, טרנדיות ואיכותיות המיוצרות מ-100% עור ונמכרות במחירי ביניים. היום הנעליים נמכרות מסביב לעולם בחנויות מובילות (אורבן אאוטפיטרס, אנתרופולוג'י, free people ועוד) והפכו חביבות על סלברטאיות ובלוגריות אופנה מובילות. 

בין הדגמים שהגיעו ארצה לקראת הקיץ תמצאו כפכפים עם סוליית עור שטוחה, עם רצועה עבה חלקה או מחוררת באמצעות חיתוכי לייזר ווריאציות שונות של סנדלים עם רצועות עור מתלפפות, כולם בצבעוניות של  שחור, חום, ניוד, תכלת וכסף.

לא יודעת מה אתכן, אני התאהבתי עוד לפני שראיתי מקרוב.

SOLSANA124

 טווח המחירים: 390-490 שקל

להשיג בחנות המקוונת במרמלדה ובבוטיקים: שרה בראון, תמה, אלף אלף, One Bedroom, אביבה זילברמן, פרשס, מכולת ועוד.

**** 

KONAFACEBOOK2