תופסת צבע

תכשיטים ואקססוריז, נעליים ובגדים – הפריטים הכי צבעוניים שתמצאו עכשיו בחנויות

בחורה עם מחשב נייד

זה לא סוד שיש לי העדפה ברורה לגווני אפור, שחור ולבן וכשאני בוחרת תמונות לפוסטים שלי, ברובן המכריע אלו יהיו הצבעים שיבלטו (או יותר נכון, לא יבלטו). דוגמה מוחשית ועדכנית תמצאו בפוסט השמלות הזה.

אבל אני גם מודעת לעובדה שלא כולן כמוני ויש שמעדיפות לראות וללבוש צבעים חזקים בולטים ורעננים. מכאן נולד הרעיון לחפש את כל הדברים הכי צבעוניים שהגיעו למייל ולכנס אותם לפוסט אחד צבעוני במיוחד.

ובנימה אישית – מיכל, מוקדש לך באהבה.

טופ טן

טופ טן היא חנות האקססוריז המועדפת עלי בגלל המגוון הענק והמחירים הזולים. עם בוא הקיץ היא מתמלאת בכל צבעי הקשת בתכשיטים, אביזרי שיער, תיקים, כובעים, משקפי שמש, בגדי ים ונעליים.

קיץ 2016 צבעוני במיוחד ומתחלק ל-4 קבוצות טרנדיות – ספורטיבית, בוהמיינית, אורבנית וקרנבל ברזילאי. בין הפריטים – תיקי קש מעוטרים ברקמה צבעונית ופונפונים, תיקי נילון ורשת, שרשראות חרוזים ואבנים, סניקרס מבד, כובעי קש ומצחיה, צעיפים דקיקים, אביזרי שיער עם פרחים, סיכות קומיקס  ובגדי ים הניתנים לשילובים שונים.

וכמו שאני מציינת כמעט בכל פעם שאני  כותבת על טופ-טן, שאפו לראובן כהן על הסטיילינג המקסים בתמונות הקמפיין.

מחירים: 10-300 שקל.

להשיג ברשת טופ טן.

טופ טן בפייסבוק 

TOPTEN241topten424

*

Bensimon

צבעי הקיץ החדשים של מותג הסניקרס בנסימון נחתו בישראל ואי אפשר להתעלם מהם. הם מגיעים ב-3 גזרות שונות – Tennis Lacet – הדגם הקלאסי של נעלי הטניס עם השרוכים, Tennis Elly – נעליים עם "הכנה לשרוכים" החובקות את הרגל באמצעות רצועת גומי, ו- Elastique – טייק אוף על נעלי בובה.

בכל עונה מתווספים לצבעי הבסיס הקבועים צבעים חדשים. הקיץ מככבים צבעי פסטל כמו צהוב בננה, ורוד בייבי ותכלת שמיים לצד צבעים עזים כמו אדום, כתום וכחול אינדיגו, צבעים טבעיים כמו קפה וחאקי וכמובן – לבן, אפור וכחול נייבי. אבל החידוש העיקרי של 2016 הוא דווקא דגם שחור שנכנס לראשונה לקולקציה אחרי כמעט 40 שנות קיום של המותג.

מחירים (לדגמי נשים): 230-250 שקל.

להשיג בחנות האון-ליין: www.bensimonisrael.co.il ובחנויות אופנה ונעליים נבחרות ברחבי הארץ.

bensimon2416

 *

IGOR

image002IGOR

עוד נעליים צבעוניות, הפעם מפלסטיק, מציע המותג איגור שעשה עליה לישראל מספרד. המותג שהוקם בשנת 1974 מתמחה בייצור מגפי גשם ונעלי גומי לילדים ובשנת 2013 השיק לראשונה סדרת נעלי נשים, בעיקר נעלי בובה וסנדלים צבעוניים מגומי.

טווח מחירים: 120-200 שקל

להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ. שרות לקוחות 052-3252942

IGORSHOES

*

Full Spot

ערימת הסוכריות הזו שייכת למותג האקססוריז המודולריים פול ספוט שנחת אצלנו מאיטליה לפני קרוב לשנה. הסניף הראשון נפתח בדיזינגוף סנטר וממש לאחרונה עלה גם אתר לקניה אונליין. בחנות ובאתר אפשר להרכיב תיקים, שעונים וצמידים בשיטת Mix & Match מתוך מגוון של אפשרויות וצבעים מרהיבים.

 www.Obag.co.il

Full Spot בפייסבוק 

o-clock מבית Full Spot, החל מ-140 שח, להשיג ב- www.Obag.co.il, יחצ

*

TALIA

רגע לפני שהפוסט נסגר, הגיעו לתיבת המייל שלי התמונות האלו מקולקציית הקיץ החדשה של טליה. החצאיות הצבעוניות בקולקציה נקראות "חצאיות חיוכים" והן יוצרו במהדורה מוגבלת וצבעונית במיוחד. ניתן להשיג במידות 38-50. המחיר: 299 שקל.

להשיג בחנות המותג בית טפר, תל גיבורים 5, תל אביב

TALIA בפייסבוק 

TALIA4416

*

Almika

ועוד רגע לפני שהפוסט נסגר, נזכרתי בהודעה שהגיעה לעמוד שלי על מותג תכשיטים בשם אלמיקה שמציע תליונים צבעוניים מתוך אמונה שכל צבע שאנחנו רואים יכול להשפיע עלינו פיזית ותחושתית ולכל צבע יש סיפור. התכשיטים מיוצרים בעבודת יד והצבעים בתליון הם צבעי אמייל המיוצרים בחנות.

עוד פרטים על הקונספט ודוגמאות בעמוד הפייסבוק של אלמיקה 

ALMIKA

*

טומי הילפיגר

ולסיום, כי התמונות האלו היו לי בראש בכל מהלך העבודה על הפוסט  – תמונות מתצוגת קיץ 2016 של טומי הילפיגר שכולה חופשה צבעונית אחת גדולה. ממש כמו החיים. חלק מהפריטים אפשר למצוא גם בסניף הדגל של טומי הילפיגר בשרונה בתל אביב.

עוד על הקולקציה תוכלו לקרוא בפוסט של אלישבע כספי.

PicturesTOMMY2PicturesTOMMY1

***

KONAFACEBOOK2