חמישה בחמישי: 5 מעילים

חמישה מעילים פרקטיים, נוחים, מחממים ויפים וחלקם גם במחירים ממש שוים

חמישה בחמישי חוזר בשביל להישאר, והפעם עם חמישה מעילים פרקטיים, נוחים, מחממים ויפים וחלקם גם במחירים ממש שוים.

*

מעיל עור של קרייזי ליין

לקרייזי ליין יש יופי של קולקציית מעילי עור שנמכרים עכשיו במחירי סוף עונה משתלמים. אני מאוד רציתי את טרנץ' העור הזה שבתמונה, אבל הוא מתחיל רק ממידה 40 שהיתה גדולה עלי (אני מניחה שגלית גוטמן קיבלה אחד מיוחד במידה שלה). אם אתן בעניין של מעיל עור בדיוק עכשיו – ממליצה בחום לבדוק אותו.

מחיר (אחרי הנחה): 600 שקל. ברשת קרייזי ליין

גלית גוטמן לקרייזי ליין סתיו חורף 2015 צילום דודי חסון  (9) (Custom)

*

ג'קט ג'ינס מרופד פרווה של פרופיל

ג'קט ג'ינס מרופד בפרווה סינתטית הוא אחלה פתרון לימים קרירים בהם ג'קט הג'ינס שמתאים בדיוק ללוק, לא מספיק מחמם. למשל זה של פרופיל שיש לו גזרה וצבע מדוייקים. ואם אתן כבר בפרופיל, כדאי לבדוק גם את מבחר השמלות הגדול והסריגים המוצלחים, יש שם יופי של דברים העונה.

מחיר: 399 שקל, ברשת פרופיל.

פרופיל זקט גינס 399שח צילום שי קדם

*

מעיל ורוד של ג'וסי קוטור

האמת היא שהמעיל הזה נראה כל כך נעים ורך שכל מה שבא לי זה להתכרבל איתו בבית. חוץ מזה השילוב של הורוד העדין הזה עם האפור הוא מושלם. ותציצו גם בתיק.

מחיר: 2,590 שקל. להשיג ברשת פקטורי 54

Factory54 juicy cuture holiday 2016 photo pr 12

*

פארקה של קסטרו

מעילי פארקה בסגנון צבאי מגיעים עם האטיטיוד הנכון כבר בפנים. לך רק נשאר לזרוק אותו על חולצת פסים אוברסייז (נו, משבצות גם הולך), סקיני ג'ינס ומגפונים שטוחים. זה של קסטרו שבתמונה נראה מצוין וממש עכשיו הוא ב-50% הנחה (החולצה אגב, עולה עכשיו 160 שקל, הג'ינס – 100 שקל והמגפונים – 200 שקל).

מחיר: 300 שקל (במקום 600), ברשת קסטרו. ואפשר גם אונליין

קסטרו מעיל פארקה 299 שח במקום 599 שח טוניקה משבצות 159.90 שח במקום 179.90 שח גינס 99.90 שח במקום 199 שח מגפיים 199 שח במקום 299 שח צילום נטלי זריקר

*

מעיל מקושט של רעומה

המעצבת רעומה יצרה העונה סדרת מעילים המורכבים משילובי בדים, מרקמים והדפסים. קשה לראות את זה בתמונה אבל הם תפורים מבדים רכים ומחממים וללא ביטנה, כדי שהרכות והנוחות לא יפגעו. המעצבת מבטיחה שאפילו אפשר לכבס אותם במכונה. והבונוס – מידות 40 עד 50.

ובעניין של רעומה אני חייבת הערה – לו היא היתה בוחרת לצלם את הבגדים שלה על דוגמניות/נשים שמשקפות את קהל היעד אליו היא פונה, הם היו נראים הרבה יותר טוב מאשר על הדוגמניות המאוד צעירות ומאוד רזות שנבחרו לקטלוג.

ראיתי את המעילים ופריטים אחרים של רעומה מקרוב. ראיתי גם אותה – אישה יפה בשנות ה-50 לחייה, בגובה ממוצע ובמידה 40 (עם בטן, כפי שהיא מעידה על עצמה), לבושה בבגדים בעיצובה שהחמיאו לה הרבה יותר מלדוגמניות בקטלוג. אני באמת לא מצליחה להבין את ההתעקשות לצלם דוגמניות שאין להן שום קשר לבגדים. חבל. כי במקרים כאלו נדרשות 1000 מילים כדי להסביר את התמונה (הכוונה אגב, היא לאו דווקא לתמונת המעילים. אם תכנסו לעמוד הפייסבוק שלה תבינו על מה אני מדברת).

מחיר (אחרי 30% הנחת סוף עונה): 664 שקל

IMG_7705 g

***

KONAFACEBOOK2