פותחים שבוע בסטייל

קולקציית האביזרים של דורין פרנקפורט, קז'ואל משודרג של סטודיו נועה, הצבעוניות של דזיגוואל, הקמפיין של לונגשאמפ ובגדי הבייסיק של תמנון

קולקציית האביזרים של דורין פרנקפורט

דורין פרנקפורט---צילום תמר קרוון  תיק 1150 שח נעליים 690 שח

אחרי שהשיקה קולקציית נעליים מוצלחת בקיץ, דורין פרנקפורט מרחיבה את אוסף האביזרים שהיא מציעה בחנויות המותג. בניגוד לקולקציות קודמות בהן האביזרים שעיצבה נועדו להשלים את הבגדים ובמידה מסויימת היו בצילם, הפעם בחרה דורין להציג אותם כקולקציה העומדת בזכות עצמה, ובצדק.

קולקציית האביזרים לחורף 2016 כוללת נעליים, תיקים, כובעים, צעיפים ותכשיטים שעוצבו כפרשנות מודרנית למסורות עתיקות, אלמנט שפרנקפורט מרבה להתעסק בו גם בקולקציות הביגוד שהאחרונה בהן נוצרה בהשראת יהדות גרוזיה. בין התיקים תמצאו תיקי נוודים, תיקי גב מרובעים, תיקי צד גדולים מעורות פראיים במראה טבעי ותיקי מעטפת קטנים לערב, לצידם – ארבעה דגמי נעליים המבוססים על דגמי הקיץ המוצלחים שיצרה, צעיפים ארוגים, כובעי קטיפה, סיכות דש מפרחים רקומים ושרשראות מאבני חן ופנינים שעיצבה עדנה פרנקפורט, אחותה של דורין, במיוחד עבור הקולקציה ובהשראתה.

על הצילומים הנהדרים הופקדה תמר קרוון, על הסטיילינג בתה של דורין – קיאן פרנקפורט.

מחירים: נעליים- 590-755 שקל, תכשיטים- 390-550 שקל, תיקים- 550-1,150 שקל, צעיפים- 155-245 שקל.

להשיג ברשת דורין פרנקפורט.

דורין פרנקפורט בפייסבוק

DORIN2811

*

 קולקציית החורף של סטודיו נועה

NOA2911

את סטודיו נועה אני מכירה מרחוק עוד מהתקופה בה הביא בשורה חדשה לתחום אופנת הילדות בארץ. נועה, המעצבת והבעלים, היתה מהראשונות שהציעו בגדים מעוצבים לילדות והסטודיו שלה ברשפון היה מוקד עליה לרגל עבור אמהות וילדות שחיפשו בגדים מושקעים לאירועים מיוחדים.

כ-20 שנה חלפו מאז ובמהלך השנים החלה נועה לייצר גם אופנה לנשים, לבקשת קהל האמהות. לפני כשלוש שנים הצטרפה לסטודיו בתה קרן שסיימה לימודי עיצוב אופנה בשנקר והביאה איתה למותג פן אורבני צעיר ומענה לקהלים חדשים.

את הסגנון של סטודיו נועה אפשר להגדיר כקז'ואל משודרג, או כפי שקרן קוראת לו – מתוחכם פשוט. הפריטים נינוחים ונוחים מחד, אך מוקפדים מאוד מאידך. עיקר גאוותן של נועה וקרן הוא בפרטים הקטנים והדיטיילים המושקעים בבגדים ובשילובים מקוריים של טקסטורות וחומרים.

בקולקציה ניתן למצוא טרננינגים ופוטרים מעוצבים עם דיטיילים של ניטים, רקמות ושילובי חומרים, ווסטים מפרווה סינטטית, ג'ינסים שטופים, ג'קטים ספורטיביים, מבחר גדול של סריגים בעוביים וגזרות שונות, מעילי צמר גדולים ושמלות עדינות מבדים דקיקים.

בגדי הילדות מעוצבים באותו הסגנון של בגדי הנשים, חלקם ממש מיני-מי וחלקם עם התאמות לעולם הילדות. ובנוסף – קולקציית שמלות לאירועים – בת מצווה, שושבינה, חגים וכיו"ב.

כל הבגדים מעוצבים ומיוצרים בארץ במהדורות קטנות והם מותאמים במיוחד לקהל ולמזג האויר הישראלי הן מבחינת הגזרות והן מבחינת הבדים.

מידות: נשים: 34-42 (עם הרבה גזרות אוברסייז שיתאימו גם למידות גדולות יותר), ילדות: מגיל 5 ועד מידת נשים.

מחירים: נשים: 199-889 שקל, ילדות: 169-459 שקל, ילדות (שמלות אירועים): 589-759 שקל.

להשיג ב- STUDIO NOA: הפרחים 18, רשפון, מתחם התחנה, נווה צדק, תל אביב, מתחם שרונה, דוד אלעזר 17, תל אביב.

סטודיו נועה בפייסבוק

NOA2811

*

הצבעים של Desigual

DESIGUAL2911

למרות שנדיר שאני לובשת צבעים, קשה לי לעמוד בכל עונה מחדש מול התמונות יוצאות הדופן של הבגדים של מותג האופנה הספרדי דזיגוואל שחרט על דגלו לנקוט בגישה חיובית לחיים ולהציע פריטים קלילים ותוססים.

לצד הבגדים המודפסים בשלל צבעי הקשת, מציעים בדזיגוואל גם הדפסים בשחור לבן, שנחשבים לרגועים בקולקציה, פריטים חלקים בצבעוניות חזקה ומבחר אקססוריז דוגמת צעיפים, כפפות, כובעים, תיקים, חגורות, מטריות ותכשיטים.

טווח מחירים: 119-1599 שקל.

להשיג בחנויות בקניון אילון וקניון רמת אביב.

דיזיגוואל בפייסבוק

DASIGUAL2811

*

הקמפיין של לונגשאמפ עם אלכסה צ'אנג

לונגשאמפ, קמפיין סתיו-חורף 2015-16, צילום יחצ חול (3)

ואם כבר נכנעתי לצבעים, תראו כמה יפות תמונות הקמפיין של מותג התיקים הצרפתי לונגשאמפ, בכיכובה של הדוגמנית ואושיית הסטייל אלכסה צ'אנג.

הקולקציה החדשה של החורף משלבת מסורת ומודרניות, אמנות וטכנולוגיה עם מבחר תיקים בהדפסים גראפיים וגאומטריים ושילובי צבעים עזים. בהתאם לקולקציה, צילומי הקמפיין עם צ'אנג נערכו באזור מיאמי ליד ציורי קירות צבעוניים ובניינים בצורות גראפיות.

בארץ ניתן להשיג את התיקים בחנות המותג בקניון רמת אביב. בטווח מחירים של 400-5,000 שקל.

לונגשאמפ, קמפיין סתיו-חורף 2015-16, צילום יחצ חול (1)לונגשאמפ, קמפיין סתיו-חורף 2015-16, צילום יחצ חול (2)

*

קולקציית הבייסיק של תמנון

Wow Collection. תמנון. צלם איתן טל

וכמו תמיד, כשאני מרגישה שטווח המחירים בפוסט יחסית גבוה, אני משתדלת למתן אותו גם עם הצעה זולה יותר. הפעם בחרתי לפרגן לקולקציית הבייסיק של תמנון.

אני מודה שכשהמייל על הקולקציה הגיע, הרמתי גבה, בעיקר בגלל שבתמנון בחרו לקרוא לקולקציית בגדי הבייסיק החדשה שלהם WOW. אז בואו לא נסחף, לא מדובר פה באיזו תגלית יוצאת דופן ולא בבגדים שישאירו אתכן בפה פעור. מדובר בבגדי בייסיק שנותנים תמורה מצויינת למחיר שלהם ואפשר להסתפק בזה בלי תרגילי שיווק מוגזמים.

בין הפריטים תמצאו מכנסי טרנינג מפוטר במבחר גזרות, ביניהן גזרת בויפריינד טרנדית, קרדיגנים במגוון אורכים והדפסים, סווטשירטים וחולצות T, חולצות אריג מכופתרות, ג'ינסים ועוד, במבחר גדול של צבעים, בדים וטקסטורות. מניסיון עבר, האיכות בהחלט מספקת ביחס למחירים הזולים של הרשת שמוכיחה, עונה אחר עונה, שיש פתרונות אופנתיים זולים עבור מי שמחפשת אותם.

לרגל השקת הקולקציה רשת 'תמנון' מציעה את כל פריטי הבייסיק במבצע: שניים, שלושה וארבעה פריטים ב-100 שקל.

להשיג ברשת תמנון.

תמנון בפייסבוק

קולקציית הבייסיק של תמנון. צלם איתן טל

 ***

KONAFACEBOOK2