תכשיטים: מבר רפאלי לרותם סלע

בר רפאלי חוגגת כפרזנטורית של ה.שטרן, רותם סלע היא הפנים של רשת מיכל נגרין ונועם פרוסט וסתיו סטרשקו מתאחדים לצילומי הקמפיין של טופ-טן

זוכרות את ההקדמה מהפוסט הקודם על הנעליים? אז היא רלוונטית אפילו יותר לפוסט הזה. אם לא קראתן אני אשמח אם תקפצו לכאן, על הדרך גם תראו המון נעליים שזה תמיד טוב.

והפעם – 5 קולקציות תכשיטים חדשות במגוון סגנונות ומחירים  –

H.STERN

STERN14111

מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן חוגג השנה 70 וללא ספק הוא נראה טוב לגילו.

הוא החל דרכו ב-1945 כחנות תכשיטים קטנה בריו דה ז'נרו שהתמחתה באבני חן צבעוניות, וצמח להיות אחד ממותגי התכשיטים הגדולים והמוכרים בעולם, לא מעט בזכות העובדה שהיה מהראשונים להשאיל תכשיטים מרהיבים לכוכבות הכי גדולות על השטיחים האדומים.

STERN1411

שטרן הוא שם משפחתו של מייסד החברה הנס שטרן וגם המילה 'כוכב' בגרמנית. אחת מקולקציות התכשיטים המצליחות ביותר של המותג בכל הזמנים היתה קולקציית STARS, ולרגל חגיגות ה-70, הושקה לאחרונה קולקציה חדשה בהשראת כוכבים וסימנים שממיים בשם- GENESIS.

הפרזנטורית שנבחרה לשנת החגיגות היא בר רפאלי שכיהנה בשנתיים האחרונות כשגרירת המותג. בסרטון הקמפיין הבינלאומי שהציג מסיבה לוהטת היא כיכבה על עמדת הדי-ג'י ובהשקה החגיגית בארץ שיחזרה את הרגע וניגנה על העמדה את הפייליסט שהכינה למאות המוזמנים ונפתח בשיר "הלו" החדש של אדל.

טווח המחירים של הקולקציה החדשה? לא ממש רלוונטי לרובנו. נציין רק שהממוצע עומד על עשרות אלפי שקלים.

צילומי קמפיין 70 שנה לה.שטרן צילום קרטר סמית  (3)Processed with VSCOcam with f2 presetSTERN14113

*

מיכל נגרין

רותם סלע למיכל נגרין סתיו חורף 2015 2016 צילום שרון בק מאושר לשימוש1 מערכ...

מיכל נגרין היא מסוג המעצבות שהסגנון שלה כל כך מזוהה איתה, שקשה שלא לזהות פריט בעיצובה כשנתקלים בו. עם זאת, היא לא שוקטת על השמרים ומוציאה מדי עונה קולקציה חדשה בה היא מציגה אלמנטים מעט שונים שנשענים על הבסיס האיתן של הסגנון מרובה הפרטים, הצבעים והאבנים המנצנצות.

בחורף 2016 הקולקציה נקראת The Secret Garden ומשולבים בה הדפסי תחרה, צמר וגובלנים עדינים והמון פרחים, בתכשיטים גדולים המודפסים על בדי קטיפה ועורות בשילוב חרוזים ואבני סברובסקי, תכשיטי חוליות עם חוטי צמר, תכשיטי גדילים התלויים על חוטי משי בשילוב חרוזים, קריסטלים ומתכות מודפסות, שרשראות צווארון וצמידי תחרה.

כל המוצרים של מיכל נגרין (תכשיטים, ביגוד, אביזרי אופנה ומוצרי עיצוב לבית), מיוצרים במפעל בבת-ים המעסיק 250 עובדים ומשווקים לכ-70 חנויות של הרשת בארץ וברחבי העולם.

לפני מספר חודשים נבחרה רותם סלע להיות הפנים של המותג והחליפה את נועה תשבי שהיתה מזוהה איתו במשך 3 שנים.

טווח מחירים:  59-2,990 שקל .

אתר מיכל נגרין

[youtube XRywoWHnblM nolink]

NEGRIN1711

*

הגר סתת

HAGAR1411

קולקציית החורף החדשה של המעצבת הותיקה הגר סתת זכתה לשם "הפרעת קשר" והיא נולדה מחווית ילדות אישית של הגר, שמספרת שהיתה סתם "תלמידה גרועה" בעידן טרום המודעות להפרעות קשב וריכוז. הישיבה בכיתה היתה עבורה סיוט ורק כשהחלה ללמוד צורפות בקורס של משרד העבודה ומאוחר יותר בבצלאל, הצליחה להתמסר ללימודים ומצאה את היכולת להתרכז במה שאהבה.

הקולקציה החדשה מסמלת מבחינתה את התסכול מהדרך מול השמחה שהגיעה כשמצאה את ייעודה. זה בא לידי ביטוי בתכשיטים שנוצרו מאסוציאציות חופשיות ומחיבור חלקים ללא תכנון מראש, וכמו מעבר מלינק ללינק כשאנחנו משוטטים ברשת, דבר הוביל לדבר ונולדו רעיונות חדשים שלא בהכרח התכוונה אליהם מלכתחילה.

התוצאה – תכשיטים המורכבים מחלקים המתחברים בצורות לא שגרתיות ושילובי חומרים שאינם מובנים מאליהם.

טווח מחירים: 179-389 שקל.

להשיג ברשת חנויות הגר סתת: בזל 37, החשמל 8, ומתחם התחנה בת"א וקניון רננים ברעננה. פרטים נוספים באתר: www.hagar-satat.com

HAGAR14111

*

טופ-טן

 TOPTEN1411

רשת אביזרי האופנה טופ-טן ממשיכה כמדי עונה להציע אקססוריז אופנתיים במחירים עממיים. זה בדיוק המקום לקנות טרנדים חולפים ולהרגיש ממש בסדר גם אם בשנה הבאה הם כבר לא יהיו רלוונטיים (אם כי בשנים האחרונות עושה רושם שהטרנדים לא מתחלפים, אלא מסתובבים סביב עצמם ומתערבבים זה בזה. מחכה ליום בו אוכל לכתוב על טרנד חדש ומהפכני).

בחורף 2016, בולטים בקולקציה בעיקר הטרנד האתני, טרנד שנות ה-70, גראנג' ורוק. בפועל זה בא לידי ביטוי בהרבה סמלים שבטיים, נוצות, גדילים, חוטים וחרוזים צבעוניים, תכשיטים כהים עם נגיעות מטאליות, מתכות ורצועות עור, שרשראות קולר וצמידי שכבות, תכשיטים במראה עתיק בשילוב אבנים ותכשיטים בקווים גיאומטריים חדים.

את קולקצית התכשיטים הרחבה מלווים משקפי שמש, צעיפים, כובעים, כפפות, גרבונים, תיקים וגם שכמיות וסניקרס.

ואי אפשר שלא לציין לשבח את תמונות הקמפיין של הרשת בכיכובם של הדוגמנים נועם פרוסט וסתיו סטרשקו, סטיילינג של ראובן כהן וצילומים של שי יחזקאל. ממליצה בחום להכנס לאתר או לעמוד הפייסבוק לראות את שאר התמונות וללמוד מה אפשר להוציא מתכשיטים זולים.

TOPTEN_קולקציית_סתיו_חורף_-_15-16-_צילום_שי_יחזקאל

טווח מחירים (תכשיטים): 10-90 (למעט תכשיטי כסף וציפוי זהב).

TOPTEN14111TOPTEN14112

*

מגנוליה

בלי פרזנטורית ובלי תמונות קטלוג, אבל עם עשרות דוכנים בקניונים הגדולים בארץ, רשת התכשיטים מגנוליה ממשיכה להתחדש מדי תקופה בקולקצית תכשיטים בעלי מוטיב משותף. בסתיו הנוכחי נבחרה הנוצה להיות האלמנט המוביל בסדרת תכשיטים עדינים מכסף סטרלינג או בציפוי זהב בשילוב זרקונים. הקולקציה כוללת עגילים, שרשראות עם תליוני נוצה, טבעות וצמידים.

 טווח המחירים: 122-244 שקל

להשיג ברשת מגנוליה

MAGNOLIA1411

 ***

KONAFACEBOOK2