5 קולקציות אונליין

בגדים טרנדים וצבעוניים, מינימליסטיים ומונוכרומטיים, אורבניים מלאי שיק, בגדי יד שניה וגרבונים מעוצבים – כולם יכולים להגיע אליכן בקליק

Fam-fash

fam-fash.co.il צילום הילה שייר (31)

fam-fash הוא אתר אופנה חדש, טרנדי במיוחד, המציע בגדים מהמזרח בסגנון צעיר ואופנתי, עם דגש על גזרות מחמיאות, צמודות ומדגישות מותניים והבטחה לאיכות גבוהה ומחירים נגישים.

הקולקציה של החורף הקרוב מורכבת מפריטים בהשראת שנות ה-60, ה-70 וה-80 שקיבלו נגיעה טרנדית עכשווית. תמצאו שם בגדים בסגנון רומנטי מבדים רכים, תחרות וסריגים בצבעים בהירים והדפסי פרחים, בגדים בסגנון "זרוק" עם סלוגנים מודפסים והדפסים משעשעים, בגדים העונים למה שנקרא "ספורט-אלגנט" ושמלות ערב מעוטרות פאייטים לצד חצאיות בלרינה מבדי טול. ובנוסף – מבחר אקססוריז הכולל תיקים, תכשיטים, צעיפים וגרבונים.

חייבת לפרגן ולהגיד שבין שפע האתרים המציעים בגים טרנדים מהמזרח, ב-fam-fash מצליחים בשלב זה לשמור על ייחוד ומקוריות עם מגוון פריטים שלא תראו אצל המתחרים.

טווח מחירים: 60-300 שקל

www.fam-fash.co.il

FAMFASH1FAMFASH2

 *

Sarafan

SARAFAN9111

במעבר חד מהצבעוניות של fam-fash לקולקציה המונוכרומטית של סרפן. אזור הנוחות שלי, הן מבחינת הצבעוניות והן מבחינת הגזרות המינימליסטיות והמדוייקות, שנאמר – less is more.

בסרפן תמצאו בגדים של מותגים נבחרים מיפן, שבדיה וארה"ב שמתמזגים ביחד לקולציה קוהרנטית עם קו נקי וברור. בין הפריטים: שמלות מבד במבוק אורגני עם קצוות פרומים ושמלות מבד יפני המכיל צמר ופשתן, סריגים ומכנסי צמר בעבודת יד, סווטשירטים ומכנסיים מכותנה אורגנית, מכנסיים בגזרות מדוייקות ומחמיאות וגם סניקרס יפניות מעור או ז'מש ומגפיים של opening ceremony.

הבגדים בסרפן הם על זמניים, סופר שימושיים ואיכותיים. אפשר להזמין אותם אונליין באתר או להגיע לדירה של סראפן המשמשת כחנות פיזית בכתובת זכרון יעקב 10, תל אביב.

מחירים: 250-1,600 שקל.

shop.sarafan-tlv.com

SARAFAN91112SARAFAN91113

*

 Belle&Sue

BELLE911

אתר השופינג שסלל את הדרך לבאים אחריו והפך במהלך השנים גם ליבואן של מותג הדגל שלו –  צ'יפ מאנדיי, מציע מדי עונה קולקציה אורבנית מגוונת מחד ומגובשת מאידך הכוללת מונוכרומוטיות לצד צבעוניות עזה, ייחודיות לצד קלאסיקה וטבעי לצד סינטטי.

בין הפריטים שתמצאו באתר ובחנות שנפתחה לפני מספר חודשים ברחוב שינקין בתל אביב – למעלה מ-30 דגמים של ג'ינסים בשלל גזרות ושטיפות, עליוניות מכותנה אורגנית, מכנסיים וג'קטים בדמוי עור, חליפות קווילט, מעילי פרווה סינטטית, פריטי בייסיק מפוטר, חולצות עם פרינטים אול-אובר של אייקונים מתרבות הפופ, שמלות בגזרת סווטשירט, נעליים ותיקים.

אמנם הפוסט עוסק באונליין, אבל אני ממליצה בחום על ביקור בחנות המרווחת והנעימה בשינקין. אי של שמחה ברחוב שידע ימים יפים יותר.

טווח מחירים (לנשים):  ג'ינסים 350-370 שקל,  מעילים וז'קטים 389-1,190 שקל, חולצות ועליוניות 129-429 שקל, שמלות: 299-649 שקל, אביזרים ותיקים 39-549 שקל, נעליים 459-699 שקל

להשיג באתר belleandsue.co.il ובחנות הדגל: שינקין 41, תל אביב

 BELLE9112BELLE9113

*

Thrift Shop

IMG_2824THR

Thrift Shop הוא אתר יש שניה פרי יוזמתה של איילה דרף. כל אחת שרוצה לרענן את הארון ובמקביל לחסוך ולשמור על איכות הסביבה מוזמנת למסור לאתר בגדים לבישים ויפים במצב טוב ולקבל עבורם זיכוי לקנייה באתר ולהתחדש בפריט אחר. הזיכוי בעבור מסירת בגדים הוא מיידי ואינו תלוי במכירה.

כל הבגדים שמגיעים לחנות האתר עוברים בדיקה וניקוי מתאים (לפי סוג הבגד) והמלאי נמצא במקום אחד, כך שמי שמזמינה מקבלת חבילה ישירות מהאתר ולא צריכה לעבור בין מוכרות שונות כפי שנהוג ברוב אתרי יד שניה.

מחירים: עד 100 שקל.

www.thriftshopisrael.com

IMG_2828THRIMG_2704THR

*

ZOHARA

ZOHARA911

זוהרה הוא המותג ששינה את פני שוק הגרבונים בארץ, עם קולקציות יצירתיות וההבנה שגרבונים הם מצע נפלא לאינספור איורים, הדפסים וטקסטורות.

הקולקציה של חורף 2016 (התשיעית במספר), מחולקת ל-6 קטגוריות  – פופארט, אורבני, אתני, רוקסטאר, פנטזיה וקלאסי. בין עשרות הדגמים תמצאו גרבונים מעוטרים באיורי גלידות וארטיקים, פרצופים ודובונים, כוכבים ולבבות, חתולים ופרפרים, נוצות וגולגלות וגם איורים אתניים, גיאומטריים וכיתובים. כל הציורים עם הגרבונים של זוהרה מקוריים והם תוצר של שיתופי פעולה עם אמנים מהארץ ומהעולם.

מניסיון, הגרבונים איכותיים מאוד, מתאימים לטווח מידות רחב וגם עבים ומחממים (120 דניר).

טווח מחירים: גרביונים חלקים: 70 שקל, גרביונים שקופים מודפסים: 90 שקל, גרביונים מצוירים: 100 שקל.

להשיג באתר www.zoharatights.com ובחנות ברחוב דיזנגוף 255 בתל אביב.

ZOHARA912ZOHARA9111

***

KONAFACEBOOK2