5 שיתופי פעולה אופנתיים

קולקציית שיתוף הפעולה של H&M ובלמיין הושקה בניו-יורק ועושה דרכה לתל אביב, אירוקה משיקה קולקציית משקפי שמש שעיצבו מעצבי אופנה ישראלים ומעצבות המותג "כיסים" משתפות פעולה עם מעצב טקסטיל נחשב

BALMAIN x H&M‏

BALMAIN HM אירוע השקה בניו יורק צילום הנס מוריץ (16)

בעודנו משתכשכים בביצה המקומית בשבוע האופנה בתל-אביב, ביקום מקביל ששמו ניו-יורק הושקה קולקציית שיתוף הפעולה של H&M ובלמיין, במסיבת אופנה נוצצת והופעה חיה של הבקסטריט בויז. אמנם אצלנו היתה בר, אבל דיאן קרוגר, אלכסה צ'אנג, קיילי ג'נר, הדוגמניות קנדל ג'נר, ג'יג'י חדיד ואחותה בלה חדיד, ג'ורדן דאן, רוזי הנטינגטון-ויטלי, ג'ואן סמולס, קרלי קרוס, אלסנדרה אמברוסיו וקוקו רושה, העדיפו להיות שם.

את הקולקציה המדוברת עיצב אוליביה רוסטאן, המנהל הקריאטיבי של בלמיין בארבע השנים האחרונות וחביב האיט גירלס העכשוויות, והיא לחלוטין מושפעת מהסגנון האופייני לבית האופנה, הכולל צלליות סקסיות, עוצמתיות וקשוחות בהשראת שנות ה-80, בדגמים מעוטרים ברקמות חרוזים, אבנים ומתכות, בעיקר על טהרת השחור ובליווי צבעים חזקים ומטאליים דוגמת אדום, ירוק וכחול.

הקולקציה תגיע לכ-250 חנויות הרשת  ברחבי העולם וביניהן לסניף עזריאלי בת"א ב- 5 לנובמבר וע"פ התמונות, יש בהחלט למה לחכות.

קמפיין בלמיין 1- קרדיט צילום- מריו סורנטיקמפיין בלמיין 5- קרדיט צילום- מריו סורנטיקמפיין בלמיין 4- קרדיט צילום- מריו סורנטיBALMAIN24101BALMAIN241012BALMAIN241013

 ***

אירוקה ומעצבי אופנה ישראלים

שבוע האופנה הישראלי היה מצע פורה לשפע שיתופי פעולה בין מעצבים לרשתות מסחריות. חלקם רק לשם התצוגה עצמה וחלקם ממשיכים גם מעבר לגבולות הזמן והמקום, כמו למשל זה של רשת המשקפיים אירוקה עם מעצבי אופנה שהציגו במהלך השבוע.

במסגרת השת"פ, משיקים באירוקה קולקציית קפסולה של משקפי שמש שעוצבו ע"י מעצבי האופנה גדעון אוברזון, דורין פרנקפורט, שי שלום, אלמביקה, טובה'לה חסין, גדי אלימלך, מעוז דהן – נובוריש דוג ומפיק שבוע האופנה מוטי רייף. כל אחד מהמעצבים עיצב 3-4 דגמים המשקפים את סגנונו, ביניהם משקפיים חתוליים של דורין פרנקפורט, עגולים של הגר אלמביק, מסגרת במרקם שיש של שי שלום, משקפיים בהן כל ידית בצבע שונה של גדעון אוברזון, תחתית קטומה במשקפיים של מעוז דהן, משקפיים בעיטור אבני סברובסקי של טובל'ה ועוד.

המשקפיים יוצרו באיטליה בעבודת יד ויימכרו בסניפים נבחרים של הרשת.

מחירים: 699 שקל (הדגמים של טובל'ה שמשולבות בהם אבני סברובסקי 999 שקל)

PicturesEROCCA

***

המותג "כיסים" ומעצב הטקסטיל שים אדרי

שתפ של המותג כיסים ובוטיק הטקסטיל שכטר חורף 2016 צילום גורן ליובוניציץ  (6)

זו לא הפעם הראשונה שמעצבות מתג התיקים "כיסים" יעל רוזן ואורלי אלורו משתפות פעולה עם מעצב טקסטיל. הפעם האחרונה (שידועה לי לפחות) היתה עם מעצבת הטקסטיל המוכשרת מיקה בר. הפעם חברו השתיים לשים אדרי, מעצב הבית של בוטיק הטקסטיל "שכטר".

השת"פ הוליד מהדורה מוגבלת של תיקים בדגמים קלאסיים של כיסים מבדי ריפוד יפהפיים של שכטר בטקסטורות גאומטריות בשחור ולבן, מבדים בהשראת פורצלנים מסין והולנד בכחול ולבן ומבדים בצבעוניות והדפסים אתניים.

הקולקציה מושקת במקביל לדגמים חדשים של המותג לעונת חורף 2015/16.

מחירים (לקולקציה הכללית): 199-1,970 שקל

להשיג בחנויות של כיסים, בבוטיק שכטר ובכיסים אונליין – www.kisim.co.il

שתפ של המותג כיסים ובוטיק הטקסטיל שכטר חורף 2016 צילום גורן ליובוניציץ  (1)KISIM2410

***

 מעצבת התכשיטים שלי דהרי ומעצבת האופנה רוני קנטור

שלי דהרי ורוני קנטור. צילום- דרור בן נפתלי (2)

מעצבת התכשיטים שלי דהרי ומעצבת האופנה רוני קנטור מכירות לא מעט שנים, עוד מתחילת דרכן כמעצבות כל אחת בתחומה. במהלך הקריירוות הנפרדות שלהן הן חלמו ליצור קולקציה משותפת וכעת הבשיל הזמן.

ליצירת הקולקציה המשותפת כל מעצבת תרמה את ההשראה, הצבעים והחומרים מהעולם שלה ומהשילוב נולדה קולקציית תכשיטים בשם Two of a kind הכוללת 20 שרשראות One piece, עשויות מתכת ומצופות פליז בשילוב פרספקס, גדילים, חרוזי אקריל וינטג', אבזמי וינטג' וטקסטורות קש.

טווח המחירים: 490-520 שקל.

להשיג ב-2 החנויות של המעצבות: רוני קנטור – דיזינגוף 78 ת"א, שלי דהרי – רבי פנחס 14, שוק הפשפשים יפו.

SHELLY2510

***

מוזיאון ראשון לציון והמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר

וקצת קולטורה לסיום, בעיקר כי יש לי סנטימנטים למוזיאון ראשון לציון.

מוזיאון ראשון והמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, משיקים את תערוכת "מבעד לשכבות" באירוע חנוכת בית גורדון לונדון שנמצא במתחם המוזיאון. בתערוכה יוצגו 39 יצירות אופנה שעוצבו על ידי סטודנטים בשנקר בהשראת הבית שנבנה ב-1891 והיה אחד מהבתים המפוארים במושבה. במהלך 4 השנים האחרונות הוא עבר הליך שימור ושיקום קפדני והוסב למתחם שייארח תערוכות מתחלפות.

הסטודנטים עברו קורס מיוחד במהלכו נחשפו למרכיביו ההיסטוריים והאדריכליים של המבנה, הדמויות שהתגוררו בו ועבודות השימור שנערכו בו, ובסיומו יצרו דגמים בהשראת החומרים שנחשפו אליהם במהלך הקורס, תוך שימוש בטכניקות וחומרים מודרניים.

אירוע חנוכת בית גורדון לונדון והשקת התערוכה יתקיימו ב- 29.10.15 בשעה 20:00, ברחוב אחד העם (מול בית גורדון לונדון) ראשון לציון, הכניסה חופשית.

פרטים נוספים באתר מוזיאון ראשון לציון

 Pictures2

 ***

KONAFACEBOOK2