נעליים (והמון מהן)

4 קולקציות נעלי סתיו חדשות, במגוון סגנונות ומחירים

 פריטי בלרינס

פריטי בלרינס סתיו חורף 2015-16 צילום יחצ חול (12)

מותג הנעליים הספרדי, עליו כבר כתבתי לא פעם, מצליח להפתיע כל עונה מחדש. על אף שהחל דרכו כמותג נעלי בלרינות (שהן עצמן היו גלגול של נעלי בלט קלאסיות), במהלך השנים הרחיב את מנעד הדגמים ובנוסף להיצע רחב של בלרינות יפהפיות, היום הקולקציות כוללות מגוון נעליים דוגמת סליפרס, שפיץ, מוקסינים, אוקספורד, מגפונים ומספר סוגי סוליות ועקבים (נמוכים ורחבים בשלב זה) בנוסף לשטוח הקלאסי.

בקולקציה של חורף 2016, מככבים גווני חרדל וזית ועיטורי פרנזים שמשתלבים עם טרנד שנות ה-70. בהשראת הטרנד הספורטיבי נוספה למגוון הקיים סוליית סניקרס חדשה והיא משולבת בבלרינות ובדגמי האוקספורד. פרינטים מנומרים והדפסי משבצות מעטרים מבחר גדול של דגמים, מגוון נעלי האוקספורד גדל והן מגיעות באימומים ועורות שונים ומבחר המגפונים נותן מענה חורפי מושלם.

זול זה לא, אבל יפה ונוח – מאוד.

טווח מחירים: נשים – 699-1590 שקל, ילדות – 399-549 שקל

להשיג בחנויות פריטי בלרינס בקניון רמת אביב, ככר המדינה, ממילא ובאפליקציית פריטי בלרינס החדשה לסמארטפונים

פריטי בלרינס בפייסבוק

פריטיבלרינס1פריטיבלרינס

***

יוסי סמרה

Yosi_Samra_FA14_V3_014

מותג הנעליים של יוסי סמרה הוא סיפור הצלחה בינלאומי, אהוב במיוחד על יודעי דבר בעולם האופנה. הוא שווק עד היום בישראל בצמצום וממש לאחרונה, חברת 'קולנוע חדש', בעלת הרשת crocs&more ויבואנית של לא מעט מותגי נעליים מובילים, החלה לייבא את המותג שיימכר בשלב ראשון בבוטיקים נבחרים ובאתר.

המותג הוקם בשנת 2008, על ידי המעצב יוסי סמרה, בן למשפחה ישראלית לשעבר שעוסקת כ-20 שנה בענף ההנעלה. כיום הוא נמכר בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם. הראשונות לזהות את השיק והנוחות של הנעליים היו סלברטאיות דוגמת שרה ג'סיקה פרקר, ג'סיקה אלבה, קייט האדסון, גיזל בונדשן ואחרות וכשהן התחילו לנעול אותן, ההצלחה מיהרה להגיע. הנעליים הופיעו במגזיני אופנה מובילים ואף זכו להמלצה אישית מאופרה וינפרי במגזין שלה.

מה הסוד של הנעליים? מדובר בשילוב מנצח של נוחות, סטייל ואיכות.

מוצר הדגל של יוסי סמרה הן נעלי בובה מעור עם סוליה פנימית מז'מש שהוא הגה לאחר שראה נשים מדדות על עקביהן ביציאה ממועדונים בניו-יורק.  הנעליים גמישות (ואף מתקפלות לשניים, כך שתמיד ניתן לשאת אותן בתיק) ובעלות סוליית גומי עמידה ומונעת החלקה. בחלקן העליון גימור אלסטי רחב התורם הן לעיצוב והן לתמיכה ברגל והן עשויות עור משובח ומגיעות במגוון ענק של טקסטורות, צבעים ושילובים. בחורף ניתן למצוא גם מגפוני עור מקסימים על עקבים רחבים ודגמים נוספים שיעשו דרכם לארץ בהמשך.

טווח מחירים: בלרינות – 320-400 שקל, מגפונים – 560-640 שקל

להשיג בבוטיקים נבחרים ובאתר

יוסי סמרה בפייסבוק

Yosi_Samra_FA14_V3_001יוסי סמרה

*

MARUTI

MARUTI_499_לבירור9

מי שהביאו לנו ארצה את הנעלים של בנסימון, והתיקים של BAGUU ו- KANKEN, ממשיכים לזהות להיטים והחלו מיבאים לאחרונה את מותג הנעלים MARUTI.

מדובר בנעלים בסגנון המכונה סמארט קז'ואל שמקורן בהולנד והן מתאפיינות בגזרות בסיסיות, פשוטות ונקיות ובגימור פרוותי נעים במיוחד (המכונה PONY HAIR, אך אל דאגה, זה רק כינוי). בייצורן ניתן דגש גם לנוחות על ידי טכנולוגיות שמספקות התאמה מדוייקת לכף הרגל, מדרכים מרופדים וסוליות קלות ותומכות.

הנעליים מגיעות במבחר פרינטים במראה חייתי, כתמי צבע מטאליים ונקודות צפופות. דגם הדגל נקרא GIMLET  – נעל שטוחה ונוחה בגובה הקרסול, בעלת שרוכים עדינים, שמגיעה במבחר הגדול ביותר של הדפסים. ובנוסף – סניקרס ללא שרוכים וסניקרס המזכירים נעלי נוחות עם סוליה מוגבהת בשחור או לבן, מגפוני צ'לסי עם סולית טרקטור או סוליית עץ על עקב נמוך ורחב ומגפונים נמוכים על עקב בינוני בגימור מתכתי.

מחירים: 499 לדגם הדגל ועד 920 למגפונים על עקב.

להשיג בחנויות נבחרות ובחנות אונליין במרמלדה מרקט

ואמנם לא בזה עסקינן, אבל הסטיילינג בתמונות הקטלוג – חלום.

MARUTI2MARUTI1MARUTIMARUTI_920_לבירור13MARUTI_0_לבירורMARUTI_499_לבירור12MARUTI_790_לבירור1

*

מרשה בלרינה

12088192_858799874234458_8908092378347810625_n

ובשביל לאזן את רמת המחירים בפוסט, אני מזכירה לכן שיש גם את האופציה של מרשה בלרינה. מותג נעלי הבלרינות שאפשר למצוא בדוכנים מעוצבים בקניונים נבחרים.

הרשת מציעה דגם אחיד של נעלי בלרינה לנשים וילדות, ב-24 צבעים מדי עונה (דגמי הילדות מגיעים בצבעים קבועים). לצד הבלרינות, ניתן למצוא את קולקצית תיקי הקלאץ', בגדלים שונים בצבעים תואמים לצבעי הקולקציה.

מחיר: 100 שקל (למידות 24-42).

מרשה בלרינה בפייסבוק

MARCHA1

ממש בקרוב פוסט עם עוד המון נעליים מהרשתות הגדולות. יש למה לחכות (אם אתן רוצות להשאר מעודכנות, מוזמנות לכפתור "עקוב אחרי" למעלה משמאל. לחיצה עליו ותקבלו עדכון למייל כשעולה פוסט חדש)

***

KONAFACEBOOK2

בירור נקודת מכירה: www.tmarketing.co.il / 03-5222021