תיקים וארנקים

6 קולקציות תיקים – תיקי עור של רשתות ומעצבות ישראליות, תיקים טרנדיים של מותג אמריקאי ותיקי גב שיעשו לכן חשק לחזור ללמוד

ארנקי עמנואל

את "ארנקי עמנואל" אני מכירה כבר קרוב ל-20 שנה, עוד מהתקופה בה גרתי בסביבת החנות בשינקין. נכון להיום היא אחת היחידות שהצליחה לשרוד ברחוב תקופה כל כך ארוכה, בזכות קהל לקוחות נאמן והקפדה על איכות ושירות.

בסניפי הרשת (6 במספר) מציעים תיקים וארנקים מעור של המותג עמנואל בבעלותו של עמנואל גרינשפן (אותם תזהו על פי לוגו הפיל שמלווה את המותג מתחילת דרכו) ושל מעצבת התיקים נטע שדה (סימן ההיכר שלה הוא עלה).

המותג של עמנואל מציע בעיקר תיקי עבודה לגברים, תיקי נשים בסגנון קלאסי ומאוד פרקטי ומבחר ענק של ארנקים נהדרים לכל צורך וטעם (לי יש עניין עם ארנקים ומצאתי שם מענה לדרישות הקפדניות שלי).

התיקים של נטע שדה ביחס לדגמים של עמנואל הם "זרוקים" יותר, אך עם זאת איכותיים ומוקפדים, עם חשיבה על כל פרט, פנימי וחיצוני. קולקציית הקיץ החדשה מאופיינת בסגנון בוהו וטרנד הפסטיבלים, עם תיקי גב ותיקי שק בהשראות אתניות וקישוטי פרנזים, ולצידם תיקים "בנויים" יותר למי שאוהבת אותם מרובעים ותיקי ערב מקסימים ומקוריים בגדלים שונים. כל התיקים והארנקים, הן של עמנואל והן של נטע שדה עשויים עורות משובחים וקלים.

טווח מחירים עמנואל:  ארנקי נשים: 140-540 שקל,  ארנקי גברים: 60-280 שקל, תיקי נשים 700-1,000 שקל, תיקי עסקים לגברים: 850-1,100 שקל

טווח מחירים נטע שדה: ארנקים 300-500 שקל,  תיקי ערב 600 שקל, תיקים גדולים 900-1,300 שקל

ארנקי עמנואל בפייסבוק

נטע שדה לארנקי עמנואל_0_רשת ארנקי עמנואל_אלון ראובנינטע שדה לארנקי עמנואל. צילום: אלון ראובניEMANUEL47

כיסים

המותג המקומי "כיסים" של יעל רוזן-בן שחר ואורלי כהן אלורו, מציין השנה 15 שנים להיווסדו. במהלך כל השנים העיצוב והייצור הם 100% כחול לבן. קולקציית הקיץ האחרונה שאבה השראה מהמדבר ומתוך כך נבחרו הצבעים, החומרים והצורניות, למשל בטכניקות ליפוף של חוטים ועורות, טקסטורות המזכירות דיונות חוליות וצבעים של שמיים וחול.

בין הדגמים: תיק התפור מרצועות עור המדמות ספירלה, תיק שק עם קשירות חבל, תיק בד קליל עם רצועות עור ועוד.

טווח מחירים: 240-1540 שקל (לפני הנחות סוף עונה)

החשמל 8 תל-אביב ובחנויות העיצוב הנבחרות ברחבי הארץ

כיסים בפייסבוק

כיסים קיץ 2015 צילום גורן ליובוניציץ כיסים קיץ 2015 צילום גורן ליובוניציץ

 מורשודה

מורשודה הוא מותג תיקים וארנקים מעור של בני הזוג נאיה מור הישראלית ופרוז שודה ההודי, ועל שמם קרוי המותג. את כל התיקים מיצרים במפעל משפחתי בהודו והם נמכרים בארץ במחירים נוחים בהחלט ביחס לתיקי עור.

התיקים נמכרים אונליין (במחירים מוזלים), בחנות המותג תחנת רכבת סבידור מרכז תל אביב, ובמבחר חנויות ברחבי הארץ.

טווח מחירים (באתר): 30-625 שקל

מורשודה בפייסבוק 

MORSHODA117

קיפלינג

הרבה שנים חלפו מאז היינו קונות את התיקים של קיפלינג רק בשביל הקוף. הקולקציות האחרונות מציעות דגמים אופנתיים ומוצלחים במיוחד והקוף הוא רק בונוס.

בקיץ 2015, שאבו מעצבי המותג השראה מהריביירה האיטלקית והתוצאה היא תיקים בצבעים והדפסים מקסימים, במגוון גדלים ולמטרות שונות. המחירים של קיפלינג לא זולים, אבל בדיוק עכשיו החלו מבצעי סוף העונה ויש הנחות יפות על חלק מהדגמים. שווה לבדוק.

טווח מחירים: 70-2,200 שקל (לפני הנחות סוף עונה)

להשיג באתר www.kipling-il.co.il, בחנות במתחם שרונה- דוד אלעזר 12 תל אביב, ובמתחם גולף סנטר- פנחס רוזן 57, תל אביב.

קיפלינג 900שח צילום יחצ

KI[LING117

GUESS

המותג האמריקאי GUESS נולד כמותג ג'ינסים והתפתח במהלך השנים למותג אופנה טרנדי המציע בגדים ואביזרים, בינהם קולקציה רחבה של תיקים העונים על כל מה שחם בעולם האופנה. בקיץ 2015 אלו בעיקר הדפסי פרחים, נקודות, משבצות ודקלים, בדי ג'ינס, גימורים מטאליים, תיקי אוברסייז, תיקי גב וקלאצ'ים.

טווח מחירים: 250-650 שקל.

להשיג ברשת חנויות NYOU

GUESS תיק גינס מחיר 549 שח צילום יחצ GUESS חולguess

JANSPORT

לסיום, מקלילה עם התיקים החדשים של ג'נספורט שמצליחים לעשות לי חשק לחזור להיות סטודנטית. הם מגיעים בגדלים והדפסים שונים, מתיקים בסיסיים בעלי תא גדול יחיד ועוד אחד קטן עם ריץ'-רץ' בחזית, לתיקים גדולים המתאימים לנשיאת לפ-טופ עם רצועות מרופדות ועד תרמילים שמתאימים לטיולים קלילים. בתמונות בחרתי להתרכז בצבעוניים המדליקים, את כל שאר הדגמים תוכלו לראות באתר.

הבן הגדול שלי הולך לביה"ס עם תיקים של ג'נספורט כבר כמה שנים ויאמר לזכותם שהם סופר עמידים ומצליחים לסיים את השנה כמעט כמו חדשים.

טווח מחירים: 199-330 שקל

להשיג ברשתות פיוז'ן, קרביץ, אופיס דיפו, TNT, ארנקי שולה, תיק התיקים ובאתר www.jansport.co.il

JANSPORT47

***

KONAFACEBOOK2