נעליים – 5 קולקציות חדשות

מה מציעים לכן ברשת בי יוניק, אצל המעצבות אימלדה ודנית ירון, באתר הנעליים shoeshu ובמותג הכפכפים המקורי סלבטוס?

בי-יוניק

נעלי שילה להשיג ברשת b-unique  קיץ 15  צילום  איתן טל

מותג הנעליים הישראלי בי-יוניק כולל היום שלושה קוים הנמכרים בחנויות הרשת – הראשון והמרכזי מביניהם הוא זה הנושא את שם המותג 'בי-יוניק' ומציע נעליים אופנתיות מעור במחירים נוחים, השני – 'שילה', מותג בוטיק עם דגמים ייחודיים בסגנון נעלי מעצבים והשלישי -'בן-ישי', מותג נעליים ותיק שנרכש לאחרונה על ידי בעלי הרשת ומציע נעלי עור קלאסיות עם דגש על נוחות.

קולקציית הקיץ נעה בין קוים נשיים קלאסיים ואלגנטיים לדגמים טרנדיים, עם מגוון רחב של צבעים, אימומים ועקבים. כל הנעליים עשויות עור ומיוצרות בישראל, חלקן עד מידה 43.

להשיג ב-9 סניפי הרשת, חנויות נעליים ברחבי הארץ ובאתר  www.b-unique.co.il

טווח מחירים: 250-500 שקל

 בי-יוניק בפייסבוק 

נעליים

אימלדה

אימלדה,  נעלי סניקרס כחולות 690 שח צילום מיכאל טופול, קרנית יחסי ציבור

אימלדה של המעצבת שני מיפאסו חסין, החל את דרכו בשנת 2007, זה לא מובן מאליו שמותג נעליים ישראלי קטן מצליח לשרוד שנים ארוכות בשוק הקטן והתחרותי, בעיקר לנוכח המגבלה הקיימת בייצור נעליים בישראל והמחירים הגבוהים הנובעים מכך. סוד הקסם הוא בנעליים ייחודיות ועם זאת פרקטיות למדי וכמובן באיכות והמקוריות ששני מקפידה עליהן לאורך כל שנות עבודתה.

קולקציית קיץ 2015 עוצבה בהשראת אריזות ממתקים בהתייחס לצבעים, הצורות והמרקמים של העטיפות. מתוך כך נולדו דגמים צבעוניים העוטפים את הרגל משל היתה ממתק שזוכה לטיפול מיוחד, ביניהם סנדלים שטוחים, נעלי עקב, סנדלי פלטפורמה ומגפונים עם פתח בקרסול. בהתאם לדרישת קהל הלקוחות, השנה עוצב לראשונה גם דגם בעל סולית נוחות אנטומית, כשהשאיפה היא להרחיב את השימוש בסוליה מסוג זה לדגמים נוספי בעונות הבאות.

להשיג בדיזינגוף 213 לפרטים 077-7009233, אליעזר קפלן 22, מתחם שרונה לפרטים 03-6565010 ובחנות אונליין

טווה מחירים: החל 350-1,100 שקל (לפני הנחות סוף עונה)

אימלדה בפייסבוק 

נעליים2

 דנית ירון

דנית ירון. צילום: רמי זרנגר

המעצבת דנית ירון, דור שלישי למשפחה של יצרני אימומים, סוליות ועקבים, לקחה את חדוות עיצוב הנעליים צעד קדימה והתאימה אותן לבנות דורה. הסגנון – וינטג' עם נגיעות מודרניות, כשמעל הכל עומדת הנוחות. הידע והמומחיות של משפחתה בענף ההנעלה, מאפשרים לה לייצר עם החומרים האיכותיים ביותר ולהציע דגמים שמעצבים עצמאיים קטנים לרוב יתקשו לייצר בעצמם.

קולקציית הקיץ מורכבת מחמישה דגמים במחווה לסגנונות שונים של נשים. כל אחד מהם מגיע במספר צבעים ושילובים ובחלקם גם בגבהים שונים של עקבים.

טווח מחיירים: 320-620 שקל

להשיג בחנות המעצבת- רמב"ם 9, נחלת בנימין, ת"א. טל': 03-5245804

דנית ירון בפייסבוק

DANITYARON

www.shoeshu.co.il

Shoeshu.online.shoe.shop

שושו הוא אתר לקניית נעליים אונליין, המציע נעליים טרנדיות במחירים נוחים. כל מה שעדכני תמצאו שם – דגמים מטאליים בכסף וזהב, סנדלי גלדיאטור, נעליים בסגנון רוקנרול עם שילובי מתכות ואבזמים, עקבי רוקי וסטליטו לצד בלרינות שטוחות, מוקסינים מקושטים, סניקרס צבעוניים ועוד.

להשיג באתר www.shoeshu.co.il

טווח מחירים: 60-250 שקל (משלוח בדואר רשום – חינם, שליח עד הבית (לכל חלקי הארץ) – 15 שקל, החלפה או החזרה – חינם)

www.shoeshu.co.il בפייסבוק

נעליים5

 

Salvatos

מדי תקופה מגיעה אלינו איזו הברקה חדשה, חלקן תופסות והופכות לעניין שבשגרה ואחרות נעלמות וזכורות כאפיזודה חולפת. קשה לדעת לאיזה כיוון ילכו נעלי האצבע המתקפלות של סלבטוס.

האחיות מור וסיון שלום הגו רעיון חדש של כפכפים מתקפלים לתוך נרתיק קטן, מוכנים להחליף את העקבים מתי שתרצי. התוצאה – כפכפי אצבע עשויים מסיליקון המתקפלים לתוך נרתיק העשוי חומר זהה. החומרים, כך מובטח, ידידותיים לסביבה, קלים ורכים ומתקפלים בצורה היגיינית שלא דורשת נגיעה של הידיים בחלק המלוכלך.

הכפכפים מגיעים במבחר צבעים מהשחור הקלאסי לצבעי קיץ שמחים והדפסים, במידות 35-41, הם נמכרים בכ-1000 חנוות ברחבי העולם ועכשיו גם בחנויות נבחרות בישראל.

מחיר: 99 שקל

סלבטוס בפייסבוק

נעליים6

 

***

KONAFACEBOOK2