ענייני נעליים

צילומים מקסימים של תמר קרוון לנעלי מרקו, נעלי פלדיום עולות על עקבים, קולקצית קפסולה של עדי הימלבלוי לטו-גו ושת"פ של קום איל פו עם מותג הנעליים קאפל אוף

צילומים של תמר קרוון לרשת נעלי מרקו

נעלי מרקו, קיץ 2015 - 149 שקל, צילום תמר קרוון (16)

רשת הנעליים מרקו שמציעה מדי עונה למעלה מ-200 דגמים טרנדיים בייצור מקומי ברובו, מציגה בקיץ 2015 מבחר גדול של סנדלי גלדיאטור, אספדרילים, סנדלים תנכיים צבעוניים, כפכפי פלסטיק משודרגים, נעלי ערב מקושטות ועוד. אבל מה שמיד משך את תשומת ליבי במייל שהגיע אלי, היו התמונות המקסימות של הקולקציה שהפיקה וצילמה הצלמת המוכשרת תמר קרוון, בסגנון הנקי האופייני לה. בדיוק ככה צילומי קטלוג נעליים צריכים להיראות לטעמי. שאפו.

טווח מחירים: 99-400 שקל

להשיג ברשת נעלי מרקו

התאפקתי לא לשים פה את כל התמונות, תוכלו למצוא עוד בעמוד הפייסבוק של נעלי מרקו

נעלי מרקו, קיץ 2015 - 199 שקל, צילום תמר קרוון (14)נעלי מרקו, קיץ 2015 - 199 שקל, צילום תמר קרוון (15)נעלי מרקו, קיץ 2015 - 99 שקל, צילום תמר קרוון (6)

ח 

נעלי פלדיום בסטורי

בשיווק הנכון, כל דבר יכול להפוך ללהיט. מי האמין שנעלי הפלדיום של המדריך לשל"ח יהפכו להיות פריט חובה בכל ארון של פאשניסטה עירונית?

ברחבי העולם נעלי הפלדיום מככבות בשנה האחרונה בהפקות במגזינים הכי נחשבים ולא מעט סלבס אימצו את הטרנד, מי שחזו את ההצלחה והביאו את הבשורה ארצה עוד לפני הבאזז העכשווי, היו הבעלים של רשת סטורי שיודעים לזהות כל להיט רגע לפני כולם ולהפוך אותו לדבר הכי נכון בעולם האופנה הישראלי.

קולקצית הקיץ החדשה של פלדיום עולה מדרגה ומציעה עיצובים חדשים שמצטרפים למגפי הבד האורבנים המאופיינים בצבעוניות ייחודית עם אפקט דהוי. החידוש טמון בדגמים בעלי מראה נשי עדין יותר, ביניהם פלדיום על עקבים, נסתרים או חיצוניים, ודגמים מודפסים.

להשיג ברשת סטורי ובוטיקים נבחרים ברחבי הארץ ובסטורי אונליין

מחירים: 349-699 שקל

פלדיום לסטורי צילום יחצ חול קולקצית אביב קיץ 2015  (1)פלדיום לסטורי צילום יחצ חול קולקצית אביב קיץ 2015  (3)פלדיום לסטורי סתיו חורף 2014-15 צילום יחצ חול מחיר  549 שח   (2)

ואם כבר פרגון לרשת סטורי, השבוע היא השיקה קמפיין חדש וצבעוני ל-Story online לרגל השקת האתר החדש המאגד כ-40 מותגים מכל העולם ביניהם: נודי ג'ינס, פורנרינה, פרי פיפל, פלדיום, מליסה, הרשל, רליג'ן פליפה קיי, הפי סוקס, מינימום, פליי לונדון ועוד. בסרטון המושקע מוצגים לוקים המורכבים מהמותגים הנמכרים בסטורי.

באתר של סטורי מתקיימים מבצעים עצמאיים, השקות של מוצרים בלעדיים ומכירות פלאש תחומות בזמן. השליחות עד פתח הבית היט ללא עלות.

[youtube qjG5nHARAGU nolink]

ל

קולקציה של עדי הימלבלוי לטו-גו

לאור הצלחת 2 הקולקציות הקודמות, שיתוף הפעולה בין עדי הימלבלוי לרשת טו-גו ממשיך עם קולקצית קפסולה שלישית שעדי חתומה עליה. הקולקציה החדשה כוללת 9 דגמים לנשים ו-3 דגמים לילדות, ביניהם: נעלי סירה קלאסיות שטוחות ועל עקב, נעלי סטילטו, אספדריל, אוקספורד וסנדלי פלטפורמה עם סוליה לבנה, בשלל צבעים פסטליים קייציים, הדפסי נחש ושילובי שחור ולבן.

טווח מחירים: נשים – 80-150 שקל, ילדות – 80 שקל

טו-גו בפייסבוק

טוגו

ל

שיתוף פעולה בין קום איל פו לקאפל אוף

ואם בשיתופי פעולה עסקינן, מותג האופנה הישראלי קום איל פו ומותג הנעליים הישראלי קאפל אוף משתפים פעולה בפעם השניה. התוצאה – כפכפי נוחות מבדים שמככבים בקולקצית הקיץ ומשלימים את המראה לטוטאל לוק קליל.

מחיר: 490 שקל

להשיג בבתי האופנה של קום איל פו

Comme Il Faut בפייסבוק

טיפול מתנתקת כולה ספא צילום שני סקרלט קגן (2)

ך

שיתוף פעולה של fitflop ומעצבים ישראלים למען המאבק בסרטן השד

שיתוף הפעולה השלישי והאחרון בפוסט הזה, נולד למען מטרה טובה.

חמישה מעצבים ישראלים (גדעון וקארן אוברזון, קרן וולף, מיכל נגרין ולארה רוסנובסקי), חברו למותג כפכפי הנוחות פיטפלופ ועיצבו מחדש את הדגם הקלאסי lulu canvas. הדגמים יועברו למכירה פומבית וכלל ההכנסות ממנה ייתרמו לעמותת אחת מתשע המסייעת לנשים חולות סרטן השד וקרוביהן.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של FitFlop

FITFLOP86קרן וולף בשיתוף פעולה עם fitflop צילום אלון רון   (6)

 ***

KONAFACEBOOK2