נעליים – (עוד) קולקציות קיץ חדשות

 דורין פרנקפורט X שופרא

המעצבת דורין פרנקפורט חברה לרשת הנעליים שופרא ועיצבה קולקציית נעליים במהדורה מוגבלת. הפעם הראשונה שהתנסתה דורין בעיצוב נעליים היתה כשהציגה בשבוע האופנה תל אביב ועיצבה דגם יחיד עבור המסלול. הנעליים נחטפו לאחר התצוגה ובדורין עלה הצורך להרחיב את ההתנסות. כדי לעשות את זה על הצד הטוב ביותר פנתה לרשת שופרא הידועה באוצרות של מותגים ייחודיים וכך נולד שיתוף הפעולה המבטיח.

הקולקציה כוללת 5 דגמים קלאסיים ועל זמניים המתכתבים עם קולקציית הקיץ של פרנקפורט "אם ננעלו" ומקבלים נגיעות אוריינטליות מרומזות. הקוום נקיים, העורות משובחים ובעלי טקסטורות ייחודיות והצבעוניות כוללת דגמים באדום עז וכחול זוהר לצד – שחור, אפור, זהב ומוקה.

בנימה אישית – לי יש את הכפכפים השחורים והם לחלוטין אחד מזוגות הנעליים הכי יפי ונוחים שהיו לי. השקעה משתלמת.

בנימה אישית 2 – שווה לחזור לתמונות המקסימות מקולקציית הקיץ של דורין, הנעליים הופיעו שם במערכה הראשונה.

טווח מחירים: 550-750 שקל

להשיג בחנויות נבחרות של שופרא ודורין פרנקפורט.

שופרא בפייסבוק, דורין פרנקפורט בפייסבוק

DORIN245

*

ג'וסי קוטור

מותג האופנה סטיב מאדן קיבל את הזיכיון הבלעדי לעצב ולשווק את קו ההנעלה של מותג האופנה ג'וסי קוטור. בארץ תוכלו להשיג את הנעליים ברשת סטיב מאדן ורשת NYOU.

הקולקציה, בהתאם לרוח המותג, ברובה צבעונית וכוללת הרבה דיטיילים, קישוטים, אבנים והדפסים. בין הדגמים: סנדלי פלטפורמה גבוהה משעם, נעלי אספרדיל מעוטרות, נעלי בלרינות וסירה, כפכפים שטוחים מקושטים וכפכפי פלטפורמה, ברבים מהם בולט הלוגו הגדול של ג'וסי קוטור.

טווח מחירים: 250-750 שקל

סטיב מאדן בפייסבוק

JUICY245

*

דיסקו רוסו

בעונת החורף גיליתי לראשונה את הנעליים המוצלחות של 'דיסקו רוסו', רשת המייבאת נעלי עור איכותיות בעיקר מאיטליה.

בקולקצית הקיץ תמצאו נעלי קז'ואל ונעלי ערב קלאסיות, דגמים בהשראות משנות ה-70  וה-80, סניקרס מקושטות, מבחר בלרינות ונעלי סירה, שילובי עור וז'מש, פרינטים של עורות נחש ותנין ועוד, רובם בצבעוניות רגועה של גווני לבן ושמנת, צבעי אדמה, זהב וכסף וכמובן – שחור.

טווח מחירים: 329-990 שקל

להשיג בשבע החנויות של רשת דיסקו רוסו ברחבי הארץ ובחנויות הנעליים המובחרות – לברור הסניף הקרוב לביתך 03-6813532

דיסקו רוסו בפייסבוק

DISCO245

 *

ניין ווסט

ניין ווסט מציגה קולקציה אופיינית למותג – צבעונית ולא חוסכת בדיטליים ועקבים גבוהים. המגמות הבולטות בקיץ הנוכחי כוללות פרחים תלת- מימדים, תחרות, שילוב אלמנטים מעץ ומתכת, חיתוכי לייזר וסניקרס ספורטיביות ששינו ייעוד לעולם האופנה.  

לצד קולקציית הנעליים הרחבה מציעים בניים ווסט מגוון תיקים המדברים באותה השפה.

טווח מחירים: נעליים: 350-750 שקל, תיקים: 399-699 שקל

להשיג ברשת ניין ווסט

ניין ווסט בפייסבוק 

ninewest245

 *

Couple OF

קאפל אוף הוא אמנם מותג נעלי מעצבים ישראלי (של שלי ואילון סתת- קומבור), אבל בניגוד למרבית מעצבי הנעליים הישראלים שמציגים מדי עונה קולקציות מצומצות ומאוד מובחנות, קאפל אוף הפכה לרשת גדולה המונה לא מעט סניפים ומציגה מדי עונה קולקציות רחבות ומגוונות שנותנות מענה לטעמים וסגנונות שונים.

קולקציית הקיץ נחלקת לקבוצות בהן ניתן למצוא נעליים המבוססות על עיבוד מיוחד של עור למעין רשת המופיעה בדגמים שונים, כפכפים סגורים באצבעות, סנדלים בעלי קצה מחודד, סנדלים במראה פאנק עם אבזמים מזהב, מבחר נעלי סירה ועוד.

טווח מחירים: 390-690 שקל

להשיג ברשת קאפל אוף

קאפל אוף בפייסבוק

COUPLEOFF245

*

LAX

קולקציית הקיץ של המעצבת שני לקס מבוססת על השראות ממסע במדבר הבאות לידי ביטוי בצבעוניות, בטקסטורות וברכות של הדגמים. הנעליים של לקס שומרות על עיצוב שקט ונקי תוך הקפדה על בחירת חומרים ייחודיים וגימורים מדוייקים.

טווח מחירים : 790-1900 שקל

ניתן להשיג ב"רוביסטאר" עמיעד 51 שוק הפשפשים, www.laxshoes.com ובבוטיקים נבחרים

 LAX בפייסבוקLAX245

*

 מיתוג מחדש של רשת קרוקס

אם במקרה פספסתן את הפרסומת המדבקת של CROCS&MORE, אני פה בשביל לספר לכן שרשת קרוקס משנה פניה ומכניסה לחנויות מבחר מותגי נעליים חדשים, ביניהם בלנסטון, פאז, שול, נטורל וורלד, בלופיש, דזיגואל, OTZ, כפכפי במפרס ועוד. סה"כ כ-15 מותגים שימכרו בחנויות לצד הקרוקס, במטרה להפוך לרשת אופנתית וטרנדית הפונה לטווח גילאים רחב.  

 טווח מחירים: 120-650 שקל

קרוקס בפייסבוק

AF9T0320__IMG_8010-2AF9T0132__

 

***

KONAFACEBOOK2