חדש על המדף – קוסמטיקה וטיפוח

שפתון להגנה על השפתיים מנזקי הזמן והסביבה, BB קרם במגוון מחירים, מוצרי ניקוי לפנים וסדרת טיפוח צמחית לעור בוגר – מוצרים חדשים על מדפי הטיפוח

מוצרים חדשים

1. שפתון לחות והגנה לשפתיים של PAYOT

HYDRA24 LEVRES, שפתון לחות והגנה, לרענון מידי והזנה לשפתיים יבשות. מגן מפני יובש, סדקים ומפני השפעות גורמים סביבתיים ולחץ. מעניק מראה שפתיים צעירות ונספג במהירות.

מחיר השקה: 30 שקל (במקום 59 שקל)

להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

2. סכין גילוח מיני של ג'ילט

Venus Snap with Embrace, סכין גילוח באריזה קומפקטית. הסכין מצויד בחמישה להבים מוקפים בפס לחות וידית מיני נוחה ומיועד לנשיאה בתיק לכל מקום, כך שאם תגלי שערה סוררת הוא מיד יהיה מוכן לפעולה (בתוספת מעט מים).

מחיר: 50 שקל

להשיג ברשתות השיווק והפארם.  

3. שני סוגי קרם BB של PUPA

BB לעור מעורב ושמן – קרם עם אפקט פריימר המעניק לעור מראה מאוזן וחלק בגימור מאט. מבוסס על פורמולה ייעודית לעור מעורב ושמן שנספגת במהירות, בשילוב פיגמנטים המאירים את גוון העור. מכיל SPF 20 ומגיע ב-2 גוונים.

BB לטיפול בכתמים ופיגמנטציה לכל סוגי העור – פורמולה המכילה רכיב המסייע במניעת היווצרות כתמים ומפחית את הכתמים הקיימים בעור על ידי מולקולה המעכבת את פעילות האנזים האחראי על ייצור המלנין. מכיל  30 SPF ומגיע ב-2 גוונים.

מחיר השקה: 75 שקל עד 30/6 (במקום 189 שקל), תכולה: 50 מ"ל 

להשיג בנקודות המכירה של PUPA בלעדית ברשת סופר פארם.

4. חלב גוף של SABON

חלב גוף יוקרתי Silky Body Milk בפורמולה חדשנית עשירה בלחות, בעלת מרקם משיי וחלק הנספג בעור במהירות. הפורמולה מבוססת על שמן שקדים המעניק לחות בריכוז גבוה במיוחד ומכילה חלב שיבולת שועל ווויטמין E המגן על העור מפני נזקי הזמן והשמש. מגיע ב-4 ניחוחות שונים – יסמין, PLV (פטשולי לוונדר וניל), גרין רוז, ו-Clear Dream.

מחיר: 98 שקל, תכולה: 200 מ"ל

ניתן להשיג ברשת חנויות SABON.

5. תחליב לחות במרקם נוזלי של Premier

תחליב לפנים השומר על לחות, גמישות ואיזון העור בימי הקיץ. נספג במהירות ומעניק שכבת מגן אוורירית. הפורמולה משלבת בוץ מים המלח, מינרלים, שמנים, ויטמנים ותמציות צמחים. התחליב משמש כסרום וכקרם ונותן מענה של שני מוצרים באחד. מומלץ במיוחד לשימוש במזג אויר חם מאוד עם אחוזי לחות גבוהים ומעניק פתרון להזעה באזור הפנים.

מחיר: 150 שקל, עד סוף חודש מאי (במקום 279 שקל), תכולה: 50 מ"ל

להשיג בחנויות Premier ברחבי הארץ.

cosmetics2451

6. קרם CC של HL

קרם יומיומי עשיר המספק הגנה גבוהה SPF 50 עם אפקט מייק אפ טבעי, רכיבי אנטי אייג'ינג ולחות. מגיע בשני גוונים.

מחיר: 165 שקל, תכולה: 50 מ"ל

ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL.

7. קרם BB של לנקסטר

BB מסדרת skin therapy של לנקסטר המבוססת על "דחיפה של חמצן" התורמת לפעילות אפקטיבית נגד הסימנים הראשונים של הזדקנות. הקרם מספק לחות והגנה ומעניק פעולות אנטי אייג'ינג וכיסוי בגימור טבעי.

מחיר השקה: 179 שקל עד 30/6 (במקום 299 שקל) לתכולת 30 מ"ל

ניתן להשיג בנקודות המכירה של לנקסטר LANCASTER בלעדית ברשת סופר פארם.

8. גוון חדש לקרם BB של ג'יבנשי

HYDRA SPARKLING, קרם BB עדין המתפקד על תקן קרם לחות ומייק אפ בגימור מאט, מתאים לכל הגילאים ולכל סוגי העור. בעל נוסחה המכילה קומפלקס ייחודי לשימור המים בתוך התאים בתוספת מסנני קרינה להגנה מהשמש SPF30. ועכשיו בגוון חדש – MEDIUM BEIGE.

מחיר השקה: 195 שקל (במקום 260 שקל), תכולה: 40 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

9. סרום לחות לעור עדין של Avene

הידרנס אופטימל – סרום לחות לעור עדין, לשימוש יום יומי. מסייע בספיגה ושמירה על הלחות בעור לאורך זמן ובהחלקת קמטים וקמטוטים הנוצרים בעקבות יובש בעור. הסרום במרקם אקווה ג'ל עדין המאפשר ספיגה אופטימלית. מכיל ריכוז גבוה של מים טרמליים ממעיינות אוון המרגיעים ונוגדים גירויים בעור.

מחיר: 230 שקל, תכולה: 30 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.

10. ג'ל לקטי 5% של ד"ר דב קליין

תכשיר טיפולי עדין לשעות הלילה, על בסיס חומצה לקטית (המיוצרת מחלב). מתאים במיוחד לחודשי הקיץ, מסייע בעידון עור הפנים והסרת תאים מתים ומקנה לו מראה צלול ובהיר. משפר את ספיגת הלחות ומסייע לתהליך ההחלמה הטבעי של העור. במהלך השימוש בג'ל הלקטי, יש להשתמש באופן קבוע במהלך היום במקדם הגנה המכיל לפחות SPF15.

מחיר: 259 שקל, תכולה: 50 מ"ל

ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המטפלות בשיטת ד"ר דב קליין.

COASMETICS265

סדרות מוצרים חדשות

11. סדרת דאודורנטים חדשה של  GARNIER

Garnier Mineral – 5 Protection, סדרת דאודורנטים המבטיחה 5 הגנות על העור והבגדים בדאודורנט אחד -ללא ריח זיעה, ללא הזעה, ללא תחושת אי נוחות, ללא סימנים לבנים וללא כתמים צהובים. בנוסף, מסייע בהרגעת העור ומונע את תגובות האדמומיות והעקצוץ לאחר הסרת השיער. המוצרים אינם מכילים אלכוהול או פראבן. הסדרה כוללת אריזת רול און (28 שקל, תכולה: 50 מ"ל) וספריי (28 שקל, תכולה: 150 מ"ל), כל אחד מהם ב-2 נינוחות שונים (המחירים לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם).

להשיג ברשתות הפארם, רשתות המזון ובפרפומריות הנבחרות.

12. קולקציית מוצרי ניקוי פנים חדשה של איל מקיאג'

סדרת מוצרי ניקוי חדשה של איל מקיאג' הכוללת מגוון מוצרים להסרת איפור בפורמולות חדשות ומתקדמות.

בין המוצרים: מסיר איפור עיניים נטול שומן עדין במיוחד, מכיל אלוורה וויטמנים, מרגיע ומעניק לחות (129 שקל), מסיר איפור "דו פאזי" להסרת איפור עיקש במיוחד ואיפור עמיד במים, מכיל מי ורדים, תמציות מלפפונים ומלח ים המסלק רעלים (139 שקל), מגבונים היפואלרגניים להסרת איפור ולניקוי עור הפנים (25 שקל) ונוזל לניקוי מברשות איפור, מנקה את שאריות האיפור המצטברות על המברשות ומונע הצטברות שומן ובקטריות (99 שקל).

להשיג בסניפי איל מקיאג'

COSMETICS2453

13. מוצרים חדשים בסדרת Aromachologie של ל'אוקסיטן 

סדרת הארומתרפיה Aromachologie מתרחבת ועוברת מיתוג מחודש. הסדרה מבוססת על תערובות של 5 שמנים אתריים, לכל תערובת ניחוח יחודי וסגולות משלה. הסדרה המחודשת כוללת שתי קולקציות של מוצרים לטיפוח הגוף, הקולקציה המרגיעה Relaxing והקולקציה הממריצה/מחייה Revitalizing.

מוצרי הקולקציה המרגיעה Relaxing: מיסט מרגיע לכרית (101 שקל, תכולה: 100 מ"ל), שמן עיסוי מרגיע (129 שקל, תכולה: 100 מ"ל), מלח אמבט מרגיע (239 שקל, תכולה: 300 גרם), ג'ל רחצה מרגיע (102 שקל, תכולה: 250 מ"ל), קרם גוף מרגיע (200 שקל, תכולה: 200 מ"ל).

מוצרי הקולקצייה הממריצה/מחייה Revitalizing: ג'ל רחצה מחייה וממריץ (102 שקל, תכולה: 250 מ"ל), פילינג גוף מחייה וממריץ (169 שקל, תכולה: 200 גרם), רול און מחייה וממריץ למריחה על העור (מחיר: 89 שקל, תכולה: 10 מ"ל),

להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר : www.loccitane.co.il 

COSMETICS2454

14. סדרת מוצרי ניקוי DermoEssential של הידרולה

סדרת תכשירי ניקוי המבוססת על קומפלקס 100% צמחי מרפא פעילים שממריץ את תהליך התחדשות העור ומעכב את תהליך ההזדקנות. המוצרים מנקים ביסודיות ובעדינות את נקבוביות העור מבלי לפגוע בלחות הטבעית, מרעננים ומשיבים לעור את החיוניות. כל רכיבי המוצרים אורגניים ואינם מכילים תוספת צבע, בישום, פראבנים, sls, ושמנים מינרלים ועומדים בתקן גרמני לייצור אורגני BDIH.

הסדרה כוללת 3 מוצרים: קרם ניקוי ממריץ ללא סבון (165 שקל, תכולה: 100 מ"ל), פילינג אקטיבי בעל הפעולה הכפולה, מנקה, מחטא ומסיר תאי עור מתים (165 שקל, תכולה, 100 מ"ל), ומסכת הזנה אקטיבית, מרככת ומזינה (165 שקל, תכולה: 50 מ"ל).

ניתן להשיג ברשת עדן טבע מרקט ובאתר החברה www.hydrolacosmetics.com

מותג הקוסמטיקה הישראלי הידרולה- סדרת הניקוי  DermoEssential 165 שח צילום מנחם רייס

15. סדרת טיפוח נר הלילה לגילאי 56+ של וולדה

עם הגיל עור הפנים הופך לדק ורגיש יותר, מאגרי הלחות נפגעים והוא חשוף יותר לנזקים סביבתיים והופך ליבש וחסר חיים. יכולת ההזנה של העור הולכת ופוחתת וגם עמידותו וגמישותו. על כל אלו באה לחפות סדרת נר הלילה המכילה רכיבים המחזקים את מבנה העור, עוזרים להגדיר את קווי המתאר של הפנים ומשפרים את הגמישות. מוצרי וולדה עומדים בתקן Natrue. תקן האיכות המחמיר ביותר למוצרי קוסמטיקה וטיפוח צמחיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני.

בסדרה 7 מוצרים: קרם יום וקרם לילה (211 שקל, תכולה: 30 מ"ל), קרם עיניים ושפתיים (211 שקל, תכולה: 10 מ"ל), קרם ידיים (65 שקל, תכולה: 50 מ"ל), חלב גוף (135 שקל, תכולה: 200 מ"ל), תחליב רחצה (55 שקל, תכולה: 200 מ"ל) ושמן גוף (130 שקל, תכולה: 100 מ"ל)

להשיג ברשתות הטבע (עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, אניס, קסטל), חנויות הטבע ובתי המרקחת הפרטיים וסניפי סופר פארם נבחרים ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il

סדרת נר הלילה מבית וולדה מחיר  צילום וולדה גרמניה

מוצרי יוקרה

16. סרום אנטי אייג'ינג של la prairie

La Prairie Anti-Aging Rapid Response Booster, סרום חדשני מסדרת האנטי אייג'ינג של לה פרירי, המבטיח עור צעיר יותר בתוך שבועיים. הסרום ממריץ ומפחית את עומקם של קמטי הבעה וגיל על ידי הולכת דור חדש של רכיבים לתאים האחראים על יצור הקולגן והאלסטין. הוא בעל מרקם ג'ל נעים, מכיל פפיטידים טבעיים וקומפלקס תמציות צמחים. מומלץ לשימוש יומיומי בוקר וערב לפני קרם לחות.

מחיר:  1,695 שקל, תכולה 50 מ"ל

להשיג בנקודות המכירה של לה פררי, ברשתות אפריל, ניו-פארם, סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, ובבתי המרקחת והפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

17. סרום בסדרת הקרם השחור של ג'יבנשי

LE SOIN NOIR SERUM, סרום המורכב ממיזוג של תמצית אצה שחורה ייחודית עם תמצית אצה זהובה, אשר ביחד מאיצות את הפעילות הביולוגית, מטפלות בגורמי מפתח לתהליך ההזדקנות של העור וגורמות לפעולות המטשטשות קמטים, ממצקות, משפרות את מרקם העור ומעניקות לחות וגמישות.

מחיר: 2,390 מ"ל, תכולה: 30 מ"ל  

להשיג ברשתות ניו פארם, סופר פארם המשביר והחנויות המובחרות.

COSMETICS2557

ולקראת עונת הנסיעות

שירות אבחון מצב העור בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

מעכשיו כל מי שיוצאת מהארץ תוכל לנצל את הזמן בדיוטי-פרי לאבחון העור בדוכן אליזבת ארדן בחנות הקוסמטיקה של ג'יימס ריצ'רדסון.

האבחון מתבצע באמצעות סורק נייד המזהה את מצב העור (פיגמנטציה, נזקי שמש והתייבשות, מרקם, נקבוביות מוגדלות, זוהר/ בהירות, לחות וגמישות העור) ומאפשר לזהות את הצרכים האינדיבידואליים של כל אישה לטובת ייעוץ והתאמת התכשירים האולטימטיבים.

ניתן לבחור באחת משלוש הבדיקות הבאות: אבחון עור מקיף בחמישה צעדים שיעריך את מצבו האמיתי של עורך, החל מגוון עור לא אחיד ועד לאטימות בעור, ניתוח הזוהר והלחות או ניתוח פיגמנטציה. התהליך אורך כ-5 דקות ואינו כואב או מזיק.

השירות יפעל בחנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון במהלך כל חודש יוני – חינם וללא התניה ברכישת מוצרים.

תמונת אוירה 1

 *** כל המידע על המוצרים הוא על פי הודעת היצרן, אלא אם צוין אחרת. 

KONAFACEBOOK2