הנעליים של הקיץ – חלק ב'

4 קולקציות נעליים חדשות: נעלי הנוחות המעוצבות של קלארקס, בלרינות ב-2 רמות מחיר והנעליים הצבעוניות של סטיב מאדן

קלארקס

לראשונה השנה בחרו בקלארקס להציג את הנעליים של קיץ 2015 בתצוגת אופנה שנערכה בחצר בית השגרירי הבריטי, ארץ מוצאה של קלארקס. דוגמניות וסלבריטאים   בבגדים לבנים צעדו בנעליים מהקולקציה החדשה המאופיינת בשלושה סגנונות מרכזיים הכוללים את הטרנדים המובילים עם הפרשנות הקלאסית המסורתית המאפיינת את המותג הותיק.

עקבים רחבים של הסיקסטיז, נעליים שטוחות ועקבי רוקי מעולם פסטיבלי המוזיקה של הסבנטיז, נעלי סירה קלאסיות על עקבים נוחים, נעלי אוקספורד שטוחות עם חיתוכים ושמונה דגמים משיתוף הפעולה הממשיך זו העונה השלישית, עם מעצבת ההדפסים אורלה קיילי. הצבעוניות בהירה ברובה, עם נגיעות פסטליות ומטאליות ומספר דגמים בצבעי קיץ בוהקים.

בכל הדגמים ניתן דגש על נוחות ואיכות תוך שימוש בטכנולוגיית Clarks Plus המותאמת לגבהי העקב השונים, מספקת ריפוד בצפיפות כפולה במקומות הדרושים, מאפשרת לכף הרגל תנועה טבעית ומפחיתה את העומס על כרית כף הרגל.

מחירים: 400-850 שקל

ניתן להשיג ברשת חנויות Clarks ונעלי נימרוד ברחבי הארץ.

קלארקס בפייסבוק 

נעליים

נעליים1

פריטי בלרינס

כבר כמה עונות אני כותבת על הקולציות החדשות של פריטי בלרינס ובכל פעם מופתעת מכמה אפשר לחדש בנעליים שמוגבלות לאימום די בסיסי. בקיץ 2015 הבלרינות מאופיינות במוטיבים אתניים וספורטיבים, חלקן עולות על עקבים רחבים בגובה 3.5 ס"מ, והמשחק עם עורות והדפסים מקבל מקום של כבוד. הצבעים נעים בין צבעונות טבעית של מוקה, קפה, חמרה, ניוד ופודרה ולצידם פסטלים עדינים, כסף וזהב ושילובים של צבעים חיים שמחים דוגמת פוקסיה, כתום וצהוב. בין הבלרינות תמצאו גם כפכפים מחודדים מקסימים בשני דגמים האחד מנוחש עדין והשני קלוע המשלב עור חום וכסוף.

הן לא זולות הבלרינות של פריטי בלרינה, אבל האיכות חסרת פשרות וגם הנוחות. מי שמתנסה בזוג בפעם הראשונה, כנראה שתשוב בעונות הבאות.

מחירים: 699-1490 שקל

מידות: 35-42

Pretty Ballerinas בפייסבוק 

נעליים2נעליים3

מרשה בלרינה

בצד הזול יותר של הבלרינות, אלו שאינן עשויות מעור – הבלרינות של מרשה בלרינה שנמכרות בדוכנים מעוצבים בסגנון שוק פריזאי בקניונים ונארזות באריזות מקסימות משל היו בגט באריזת רשת ושקית שוק חומה.

הדגם האחיד והיחיד של מרשה מגיע ב-24 צבעים שונים בהתאם לטרנדים העונתיים. צבעי הקיץ החדשים כוללים צהוב, כתום, ואדום לצד פסטלים דוגמת תכלת וורוד בייבי והדפסים פרחוניים וגאומטריים. גם הטקסטורות מתעדכנות והשנה נעשה שימוש בבדי ג'ינס ובחומרי רפיה צבעוניים. דגמי הילדות הקטנות מגיעים עם גומי קדמי לתמיכה נוספת.

מידות: 24-42

מחיר: 100 שקל (לכל הפריטים)

לבירור הסניף הקרוב: 073-2346030

marchaballerina.com

נעליים7

 סטיב מאדן

אלו שלא מוותרות על עקבים גבוהים ימצאו את מבוקשן ברשת סטיב מאדן, במגוון גדול של דגמים צבעוניים ומודפסים על פלטפורמות גבוהות או עקבים מחודדים. המוטיב הבולט בקולקציה של קיץ 2015 הם הדפסים פרחוניים מלאי צבעים חזקים ובדים מבריקים. אל אלו מתווספים דגמים מטאליים נוצצים ועיטורי אבנים. בנוסף לקולקציה הרחבה מושקת הקיץ קולקציה שעוצבה בשיתוף פעולה עם הזמרת איגי אזאלה והראפר אוסי, הנעליים בהשראת שנות ה-90 משתלבות בסגנון הצבעוני של סטיב מאדן עם פלטפורמות מאסיביות ושילובי רשתות ובדי ניאופרן. 

אני הופתעתי למצוא בין עשרות התמונות של הדגמים גם מגוון לא רע של נעליים שקטות יותר, קלאסיות כמעט, למשל סנדלי רצועות מינימליסטים, נעלי סירה חלקות שטוחות או על עקב נמוך וסנדלי פרנזים עדינים.

מחירים: 199-549 שקל (קולקציית איגי אזאלה: 350-650 שקל).

ניתן להשיג בחנויות STEVE MADDEN ברחבי הארץ.

סטיב מאדן בפייסבוק

STEVEMADDEN

STEVEMADDEN1

 

 ***

KONAFACEBOOK2