טרנדים באיפור קיץ 2015

הבשורה באיפור לאביב קיץ 2015 משאירה את ההצללות והתווים המודגשים בחוץ ומכניסה לנו אור ומראה טבעי ורענן. קבלו את 4 הטרנדים הבולטים על-פי חברת מאק

כמדי עונה חברת האיפור המצליחה MAC חושפת באירוע מיוחד את הטרנדים שלה באיפור לחודשים הקרובים. הם נצפים לראשונה על מסלולי התצוגות בשבועות העולם ובהמשך מלווים הפקות אופנה ומתורגמים לאיפור שכל אחת (כמעט) יכולה לבצע בביתה.

השבוע נערך אירוע חשיפת הטרנדים בישראל בהנחייתן של נטע סקלי המוכשרת, סניור ארטיסט של מאק בישראל ומישל לי קולינס, סניור ארטיסט של מאק דרום אפריקה. שתיהן נודדות ומאפרות בימים אלו בתצוגות המובילות בשבועות האופנה והתפנו להציג לנו את האיפור בלייב.

אם לסכם את הבשורה העיקרית – קים קרדשיאן אאוט. ובעברית – תם עידן הפנים המפוסלות, ההצללות המודגשות והקונטור שרובנו עמלנו מאוד קשה בשביל ללמוד איך לעשות. או כפי שהסבירה נטע סקלי: המטרה היא להציג מראה משופר של עצמנו, לא להתחפש למישהי אחרת.

Back to Reality (במובן הישן והטוב של ריאליטי)

במאק מדברים על 4 מגמות מרכזיות שהמשותף לכולן – אור טבעי ואיפור פחות "מושלם" ממה ששראינו בשנים האחרונות, ללא תיקון יתר של תווי הפנים ומרקם העור.

RE: VIEW

בטרנד הראשון מככב האיילנר אבל בצורה שונה ממה שהתרגלנו לראות. הוא פחות מדוייק וזויתי ומקבל מראה מעט "מלוכלך" ושבור. וההי-לייט למתקדמות – שרטוט קו איילנר בשקע העין במקום בצמוד לקו הריסים. את מראה האיילנר החדש משלימות 2 צורות של ריסים – מחוקים לגמרי ללא מסקרה או עם מסקרה מבהירה או לחילופין מודגשים בכמות גדולה של מסקרה שחורה כמעט גושית. אין אמצע.

RE VIEWa-demeulemeester-2065-ss15-pw_high (2)MAC1

*

ENLIGHTENED

בטרנד השני שוטפים את העור באור. אחרי שהתרגלנו לראות צללים מחטבים (מה שנקרא קונטור), בקיץ הקרוב האיפור הרבה יותר רך, קורן ונעים לעין. את המראה המואר משיגים במריחת שכבות של טקסטורות מבריקות בגימורי פנינה, שימר  וגלוס (על השפתיים, העיניים ומעל עצמות הלחיים) ותוספות של גימורי מאט חיוור לאיזון המראה. התוצאה הסופית היא עור בגוון פורצלן ולא שזוף כפי שאופייני בדרך כלל בקיץ.

MAC2MAC3

*

FREE PARTY

בהמשך לטרנד הפסטיבלים משנות ה-70 שפוקד העונה את עולם האופנה, גם באיפור מאק מציעים את מראה נערת המסיבות החופשיה שיוצאת מהקוים והגבולות באיפור כמו בחיים. העור כמעט עירום מאיפור והעיניים מלאות צבע – גוונים של כחול, ירוק וקורל וגווני שפתיים שמטפסים לעיניים בגימורי גליטר. מריחת הצבע חופשית ולא מדוייקת במיוחד, הלחיים והשפתיים טבעיות לחלוטין.

FREE PARTYa-mabille-2028-ss15-pw_high (2)MAC4MAC5

*

"NO MAKEUP"

לא במקרה  הטרנד הרביעי "NO MAKEUP" (ללא איפור), מופיע במרכאות, שכן ליצור איפור שיראה טבעי עד כדי ללא איפור, זו אחת המשימות הקשות למאפרת או המתאפרת. המטרה – להיראות כאילו ככה את קמה בבוקר ולא טרחת יותר מדי בשביל להיראות נהדר. כשיוצרים מראה איפור כזה צריך לתת הרבה תשומת לב לכל פרט בפנים. העור צריך להיות נקי ולא מעובד, הגבות מטופחות, הריסים ישרים ולא מודגשים, הנמשים בולטים ומוארים והשפתיים טבעיות ורכות.

NO MAKEUPbalmain-2103-ss15-pw_high (4)MAC6

 ***

את המוצרים של מאק אפשר לרכוש בחנויות הרשת בארץ ובאתר אונליין (שם גם תמצאו סרטוני הדרכה מעולים)

ואם אתן עדיין לא אחת מ-9 מיליון האוהדים של מאק בפייסבוק, זה הזמן

KONAFACEBOOK