3 סיבות לבקר בדיזנגוף סנטר

הקניון הראשון במדינה לא מאבד מקסמו גם לאחר קרוב ל-40 שנות פעילות, אם לא ביקרתם בו לאחרונה, זה הזמן. קבלו המלצות לשלוש נקודות שכדאי לעבור בהן

בשבילי זו לא חוכמה, אני לא צריכה סיבה מיוחדת בכדי להגיע לדיזנגוף סנטר. זה הקניון המועדף עלי וכבר כתבתי עליו לא פעם. במרחק 7 דקות הליכה מהבית, חף מגינונים של קניונים מודרנים, אותנטי בדרכו ומכיל את כל מה שצריך בתמהיל מדויק (מהרשתות ניתן למנות את זארה, מנגו, פול&בר, אמריקן איגל, פוקס, הודיס, S WEAR, תמנון, אריסטו שמט, טוונטי פור סבן, גולף, עונות, סניפי הדגל של קסטרו ורנואר, נעליים של ניין ווסט, קלארקס, אלדו, ספרינג, קרוקס, נייק, אדידס ועוד ועוד).

חובבות הקניונים המודרנים קצת פחות יתחברו אליו. הוא מעט יותר קשה להתמצאות עבור מי שלא מבקרת בו באופן קבוע ולא מבריק, מצוחצח וחדש כמו אחיו הקניונים הצעירים. לטעמי, זה חלק מהקסם.

בכל מקרה, לפחות 3 סיבות טובות מצאתי לכן בשביל לבקר בו בקרוב.

 חנות הפופ אפ של האתר My Urban Runway

סיון פניני מוכרת בסצנת האופנה הישראלית בזכות הבלוג המצליח שלה My Urban Runway שפתחה כשגרה ולמדה עיצוב אופנה בבית הספר FIT בניו-יורק.

לאחר שמונה שנים בניו-יורק במהלכן סיימה את לימודיה בהצטיינות, עשתה סטאז' אצל אוסקר דה לה רנטה ועבדה כמעצבת במותג אליס ואוליביה, חזרה לארץ לפני כשנתיים במטרה להביא את בשורת האופנה הניו-יורקית לישראל. בתחילה הביאה פריטים אותם מכרה בחנות פופ אפ קצרת מועד ולאור ההצלחה הקימה בבלוג חנות אונליין בה היא מציעה בגדים, תיקים, אקססוריז ותכשיטים, ביניהם המותג "האוס אוף הארלו" של ניקול ריצ'י וצמידי עור ממותג התכשיטים ליהלנה, כולם יבוא אישי שלה מניו-יורק.

הפריטים שסיון מציעה הם בסגנון אורבני אדג'י – רוקיסטי. הרבה שחור ולבן, גזרות ייחודיות וומתוחכמות, שימוש רב בדמוי עור ובדים מודרנים דוגמת סקובה, נעליים עם ניטים, אבזמים ופלטפורמות גבוהות ועוד.

לאחרונה חזרה לדיזנגוף סנטר עם חנות של המותג שמתוכננת לפעול עד סוף מרץ. בחנות מוצגת כל הקולקציה הניו-יורקית וקולציית הום דקור – נרות, מחברות ותמונות בשחור לבן בעיצובה של סיון.

אם אתן אוהבות אופנה אדג'ית עם נגיעות רוקיסטיות, זה המקום בשבילכן. רוב הפריטים צעירים למדי וכוללים חולצות קרופ, שמלות וחצאיות קצרצרות, בדים שקופים, הרבה פאייטים נוצצים ופריטים עם חיתוכים חשופים, אבל לצידם גם מעילים, סווצ'רים, קרדיגנים וטופים שיתאימו לטווח גילאים רחב. את כל הפריטים תוכלו לראות באתר ולהגיע למדוד בחנות.

טווח מחירים: 120-680 שקל

בדיזנגוף סנטר, בניין A, קומה 3 ( צמוד לסוהו)

שעות פעילות: א-ה מ- 10:00-21:30 יום ו מ9:30-15:30

www.myurbanrunway.com

חנות הפופ אפ בדיזנגוף סנטר של MY URBAN RANWAY (10)חנות הפופ אפ בדיזנגוף סנטר של MY URBAN RANWAY (11)MYURBANRUNWAY

***

בוטיק המעצבים המחודש

בוטיק המעצבים שהוקם בדיזנגוף סנטר בשנת 2000 וידע תקופות טובות יותר ופחות, עבר לאחרונה מתיחת פנים והושק מחדש. החלל בו הוא ממוקם (לצד הסופר פארם) שופץ באוירה מודרנית, צבעונית ומזמינה, והמעצבים (בחלקם) רועננו במטרה להחזיר לו את הוייב החיובי שהיה בתחילת הדרך וקצת אבד במהלך השנים, בעיקר לאור כמות ירידי המעצבים המתקיימים לאורך השנה וסוחפים קהל גדול.

הרעיון העומד מאחורי הבוטיק שהיה הראשון מסוג בארץ, הוא לאגד מעצבים ישראלים, צעירים ברובם, וכאלו שלא מחזיקים בחנויות עצמאיות, תחת קורת גג אחת ולאפשר לנו להגיע למבחר גדול במקום אחד. בבוטיק תמצאו בעיקר מעצבי אופנה ותכשיטים ולצדם גם מעט אקססוריז לבית ואפילו צלחות אוכל מעוצבות לכלבים.

שווה לקפוץ לבקר. גם להכיר מעצבים צעירים ומוכשרים שכנראה לא תתקלו בהם במקום אחר וגם לתמוך באופנה ישראלית.

הבוטיק נמצא במעבר סופר פארם, קומה 1-.

שעות פתיחה : חמישי : 14:00-21:00 ושישי: 10:00- 16:00.

בוטיק המעצבים בפייסבוק (גם לעמוד לא יזיק שדרוג)

שרשרת פרנזים ירוקה: קרן מור, שרשרת דיסקיות מוזהבות: טימור שחר, טבעת: רעות סיגל, שרשרת גזרים: מונה ריי, ג'קט: SCELLE, שרשרת חבל: לינור נבטי, עגילים: שני יעקוב, תיק: SACKPACK

Designer.Boutique.

***

חנות ההלבשה התחתונה ETAM

על החנות ETAM כבר כתבתי פה כשנפתחה לפני כשמונה חודשים. מותג הלבשה תחתונה עם שיק (ומקור) צרפתי, המציע מבחר גדול ומפנק של פריטים מבדים סופר נעימים ובמחירים סבירים.

תמיד נחמד לעשות סיבוב ב-ETAM שמחזיק בארץ סניף בודד בדיזנגוף סנטר. עכשיו כל קולקציית החורף נמכרת ב-50% הנחה ופריטים מקולקציית אביב-קיץ עתידים להכנס במהלך השבוע – קימונואים, גלביות (שאפשר ללבוש גם מחוץ לבית), פיג'מות וכמובן הלבשה תחתונה עם מבחר גדול של חזיות, ביניהן דגם חדש בשם Sculpt שזו חזיה מפסלת למראה עגול וטבעי. היא מאוד קלה ונעימה למגע, מרימה מלמטה, ממרכזת מהצדדים, נוחה ומושלמת מתחת לטישירט. טבעי זה הכי (ויש גם תחתונים תואמים). והכי שווה – עכשיו היא עולה 100 שקל (במקום 200). מידות: B-D

להשיג בחנות הדגל Etam בסניף דיזינגוף סנטר

אין להם למיטב ידיעתי עמוד פייסבוק בעברית, אבל את האוירה תוכלו לקבל בעמוד הצרפתי

ETAM

***

ואם כבר דיזנגוף סנטר, אז מומלץ לבקר גם בסניפי הדגל של קסטרו ורנואר שם ימכרו פריטים מקולקציית המסלול שהוצגו בתצוגות האופנה.

על התצוגה של קסטרו כתבתי כאן

על התצוגה של רנוואר כתבתי כאן

KONAFACEBOOK