חדש על המדף – איפור ומניקור

על 2 מותגי איפור טובים וזולים שהגיעו לארץ, להיט הציפורניים שכבש את לונדון ומוצרי איפור חדשים על המדפים במחירים מגוונים

שפתיים

1. בליסטיק עם פיגמנט

Blistex Lip Brilliance, השפתון המוכר נגד יובש בשפתיים, במהדורה חדשה עם זריקת צבע אדמדם המעניק בנוסף גם הגנה מפני השמש ותחושת מלאות לשפתיים, בדומה לאפקט שמעניקים שפתונים יוקרתיים.

מחיר: 25 שקל

להשיג בסופר- פארם, ניו פארם ובבתי המרקחת הפרטיים

2. מג'יק גלוס של איל מקיאג'

גלוס קסם שקוף המעצים את הפיגמנט הטבעי של השפתיים, מדגיש אותן ומעניק להן לחות ומראה רענן וטבעי. מושלם לשימוש יומיומי, אינו דביק ומשאיר תחושה נעימה על השפתיים. בעל ניחוח עדין, ללא טעם. יש למרוח את המג'יק גלוס על שפתיים נקיות ולא על שפתיים שיש עליהן כבר אודם או גלוס אחר כי אז הוא יאבד מהאפקט שלו, האפקט המלא יתקבל כשתי דקות לאחר המריחה.

מחיר: 109 שקל

להשיג ב-34 סניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ

3. שפתון Color Matt של קרליין

שפתון במרקם קרם הנמרח כמו גלוס ומעניק מראה מאט לגמרי בתוך שניות. עמיד לאורך זמן ומגיע באריזה נוחה עם ספוגית למריחה קלה. את השפתון אפשר למצוא בשישה גוונים: ניוד, סגול לבנדר, סגול עז, כתום רענן, אדום מלכותי ואדום עז.

מחיר: 60 שקל

להשיג בכל רשתות הפארם

4. גוונים חדשים ל-L' ABSOLU ROUGE של לנקום

10 גוונים חדשים בסדרת השפתונים המצויינת ל'אבסולו רוז', בהשראתם של 10 זני ורדים. הגוונים הופקו בתהליך קפדני המשעתק את הגוון המדוייק מעלי הכותרת של הורדים – מוורוד בהיר ועד אדום עז. הפורמולה של ל'אבסולו רוז’ מכילה מולקולת אנטי אייג'ינג המסייעת לעיצוב מחודש של קווי המתאר ולמראה שפתיים מלאות ומרכיבים המעניקים ולוכדים לחות.

מחיר: 207 שקל

להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות

MAKEUP2411

עיניים

5. עפרון צללית דו צדדי של מייבלין ניו-יורק

עפרון מאסטר סמוקי – בקצה אחד עיפרון מכאני במרקם קרמי ובקצה השני ספוג רך לטשטוש והטמעה של הצבע. בעל ריכוז גבוה של פיגמנטים המעניקים צבע עמוק ועמיד לאורך זמן. מיועד ליצירת מראה עיניים מעושן באמצעות מוצר אחד.  מגיע ב-4 גוונים: שחור, אפור פחם, סגול מעושן וירוק.

מחיר השקה: 25 שקל לחודש ינואר (במקום 50 שקל)

להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות

6. פלטת צלליות של GA-DE

IDYLLIC SOFT SATIN EYESHADOW PALETTE NO.37 – SILVER SMOKE, פלטת צלליות במרקם משי הכוללת ארבעה גוונים המתאימים לעישון רך עם ניצוצות כסופים וגווני שחור ואפור.

מחיר: 130 שקל

להשיג ברשתות הפארם

7. מסקרה GO EXTREME של מייבלין

מסקרה מסדרת Volum'Express Colossal המעניקה נפח עוצמתי במיוחד לריסים (על פי החברה – עד פי 16 בהשוואה למסקרה קולוסאל רגילה), עם מברשת פטנט המאפשרת העמסת כמות גדולה של חומר העוברת לריסים במשיכה אחת ללא גושים ופורמולה עם חומרי עיבוי ותחליבים המחליקה בקלות על הריסים. להשיג בצבע שחור.

מחיר השקה: 50 שקל לחודש ינואר (במקום 117 שקל)

להשיג ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הפרטיות

8. מסקרה Encore של איל מקיאג'

מסקרה עמידה במים ולחות (Water Resistant), מפרידה ומאריכה את הריסים ובעלת פיגמנט שחור בריכוז גבוה. מתאימה לבעלות עיניים רגישות ולמשתמשות בעדשות מגע. נטולת פראבנים ומכילה ויטמין E וחומרים טבעיים כגון במבוק ושעוות אורגניות (אורז, זית ודקל) שמטפחים ומרככים את הריסים.

מחיר: 150 שקל.

ניתן להשיג ב-34 סניפי איל מקיאג' ברחבי הארץ

*חשוב לדעת – בתחום המסקרה, קיימים שני מושגים המציגים תקנים רשמיים למסקרות עמידות במים: Water Resistant וה – Water Proof. המושג השני – Water Proof – מייצג אמנם עמידות גבוהה וחזקה יותר לעומת הראשון, אך מסקרה זו אינה מומלצת לשימוש על בסיס יומיומי ומכילה חומרים אשר מקשים את הריסים ועשויים לגרום לשבירתם. בידקו מה מצויין על המסקרה שלכן.

MAKEUP2412

מייק אפ בשלוש רמות מחיר

מוצרי מייקאפ של SACARA

ארבעה סוגי מייק אפ (מבריק, מאט, נטול שומן וקרם) לכל סוגי העור ב-6 גוונים מבהיר לכהה. המוצרים מכילים שמן קיק ושעוות דבורים לריכוך העור ותוספת לחות וקיבלו את אישור משרד הבריאות (מן הסתם כל המוצרים שאני מדווחת עליהן קיבלו את אישור משרד הבריאות, אבל חשוב להדגיש את זה כשמדובר במוצרים זולים במיוחד).

מחיר: 20-30 שקל

מייק אפ פודרה קומפקטי של PUPA

PUPA EXTREME MATT – Compact powder foundation, מייק אפ נטול שומן במרקם קליל של פודרה דחוסה, מכיל אבקת אורז ועמילן תירס לספיחת הפרשות שומן ומקדם הגנה 20 SPF. מתאים במיוחד לעור מעורב עד שמן ומותיר אותו במראה מאט טבעי. המייק אפ מגיע ב-8 גוונים להתאמה לכל גווני העור. 

מחיר השקה: 79 שקל לחודש ינואר (במקום 189 שקל)

ניתן להשיג בדלפקי PUPA ברשת הסופר-פארם בלעדית.

מייק אפ של איב סאן לורן

מייק אפ בפורמולה חדשה LE TEINT ENCRE DE PEAU, שהחברה מבטיחה שהוא משנה את כללי המשחק בזכות מרקם קליל ועמיד במיוחד "מרגיש כמו נוצה נמשח כמו דיו". המייק אפ מכיל מקדם הגנה SPF18, מותיר את העור עם כיסוי מלא במראה מאט אחיד. מגיע ב-11 גוונים המאפשרים להגיע להתאמה מושלמת לגוון העור, בבקבוק זכוכית מהודר עם אפליקטור מיוחד המאפשר לשלוט במינון החומר.

מחיר: 310 שקל

להשיג בנקודות המכירה של איב סאן לורן ברשתות סופר-פארם, משביר לצרכן, אפריל וניו-פארם ברחבי הארץ

MAKEUP2413

חדש בישראל

ESSENCE בסופר פארם

אם במקרה הייתן מנותקות מאמצעי תקשורת בשבוע האחרון אולי פספסתן את הידיעה על הגעתו של מותג האיפור הפופולרי אסנס לשיראל. למה זה כל כך משמח? כי זה מותג האיפור הנמכר ביותר באירופה (220 מיליון מוצרים נמכרו ב-2014) והוא מציע מוצרים טובים במחירים זולים במיוחד. יתרון נוסף טמון בעובדה שהוא יימכר בסניפי סופר פארם, מה שמקל את הגישה אליו.

כעיקרון אסנס נחשב למתג לנערות, אבל אני מכירה לא מעט נשים שהשאירו מזמן את הנעורים מאחור ומשתמשות בו בהנאה. הוא מציע כ-300 מוצרים, תוך הקפדה יתרה על איכות (95% מהמוצרים מיוצרים באירופה ועומד בתקנים אירופאיים) ודגש מיוחד על טרנדים במהדורות מוגבלות שיוצאות אחת לחודש. ביום ההשקה המוצרים נחטפו מהסטנדים מבלי להשאיר זכר, אני מקווה שבחברה התארגנו בהתאם.

טווח מחירים: 5-22 שקל. ולזה קוראים – מהפכה. 

להשיג החל מהחודש בכ-50 סניפי סופר פארם ובהמשך ב-50 סניפים נוספים  ובכ-25 חנויות פרטיות.

ess_TD_CookiesAndCream.jpg

***

STUDIO MAKEUP ברשת אפריל

מותג איפור שמוצריו מיוצרים בארה"ב וגרמניה ונמכרים בבתי כלבו מובילים ב-14 מדינות ברחבי העולם, מציע כ-30 מוצרי איפור ומברשות שיימכרו בלעדית ברשת אפריל.

בין המוצרים: SOFT ILLUSION FACE PRIMER – פריימר, מוצר הדגל של המותג המיועד לטשטוש קמטים ונקבוביות (108 שקל), CURLING MASCARA – מסקרה בעלת מברשת מעוקלת למראה ריסים מעוגל (65 שקל), EYE BRIGHTENING ILLUMINATOR – אילומינייטור עם מברשת טוש להענקת מראה זוהר לאזורי הפנים ה"אפורים" (65 שקל), BROW PERFECTING KIT – סט לעיצוב גבות (94 שקל) ועוד.

טווח מחירים: 44-108 שקל

להשיג בלעדית ברשת הקוסמטיקה והבישום אפריל

מוצרי האיפור של המותג סטודיו מייק אפ - בלעדי ברשת אפריל. צילום עודד פומרנץ

***

חותמות לק לציפורניים של חברת MoYou-London

הלהיט שכבש את לונדון לפני כשנה וחצי עלה לישראל. קישוטי חותמות לציפורניים לשימוש ביתי במאות דגמים המחולקים ל-32 סדרות שונות לפי נושאים – טקסטורות מעולם החי, אלמנטים מעולם הרוק וההיפסטרים, אייקונים מעולם האופנה, קישוטי כלות ועוד. את החותמת שמים על הציפורן על לק יבש על פי בחירתכן והן מיועדות לשימוש רב פעמי (כדי להבין איך זה עובד צפו בסרטון בהמשך)

מחירים: פלטת חותמות – 32 שקל, חותם וסקרייפר: 25-30 שקל, חותם דו צדדי (שני גדלים של חותם) וסקרייפר – 49 שקל

את מוצרי חברת MoYou-London ניתן להשיג בבלעדיות באתר www.talktothehand.co.il משלוחים חינם בהזמנה מעל 99 שקל

TALKTOHANDS

וככה זה עובד

[youtube 27Gwy1oSkXo nolink]

***

KONAFACEBOOK