3 סגנונות של תכשיטים

התכשיטים הייחודיים של קרן וולף, העדינים של שלומית אופיר והצבעוניים של סמדר עדרי – שלוש מעצבות בשלושה סגנונות

בחורה עם מחשב נייד

קרן וולף

את השם "קרן וולף" אני מכירה הרבה שנים וראיתי תכשיטים שלה בלא מעט הפקות, אבל רק לאחרונה ביקרתי בחנות בנווה צדק וראיתי אותם מקרוב. המסקנה – תמונות יכולות לגרום לדברים להיראות יותר יפים מהמציאות או להיפך. במקרה של התכשיטים של קרן וולף, זה לגמרי להיפך. המציאות עולה על כל תמונה.

קרן היא מעצבת ייחודית, לא יהיה מוגזם לקרוא לה אמנית והיא פורצת דרך בעיצוב מקורי. אני לא פגשתי קודם בתכשיט לירך או סיכת שיער שמתחברת לעגיל. אצלה תמצאו את אלו ועוד.

הקלקצייה החדשה ששייכת כבר לאביב קיץ 2015, מעוצבת בהשראת סימן האינסוף – אינפניטי, המזכיר את הספרה 8 בצורתה המאוזנת. קרן רואה בה צורה נשית ואהבה במיוחד את הקווים העגולים והסימטריה שבה. התכשיטים, עשויים כולם בעבודת יד, מתייחסים לקוים של האינפניטי ומשלבים אלמנטים השאובים משנות ה-80 ומעולם הספורט.

עגילי חישוק ענקיים, טבעות וצמידים עם אבן גדולה בצורת טיפה, צמידים המעטרים את כף היד ומחוברים לטבעת, תכשיטי ראש (ביניהם אחד מיוחד בצורת מצחייה ממתכת מוזהבת שאם ריהאנה תפגוש בו היא לא תוותר עליו), שרשראות ארוכות ושרשראות קולר מאסיבי, טבעות המתלבשות על 2 או 3 אצבעות – כל פריט אצל קרן מיוחד ויוצא דופן, ומכאן היא הפכה לחביבת הכלות, כולל כמה מפורסמות (דוגמת יאנה יוסף).

לצד הקולקצייה הייחודית, תמצאו בחנויות של קרן גם תכשיטים פשוטים יותר שיתיאמו לענידה יומיומית, אך לא יאבדו מהטאץ' הייחודי שלה שלרוב כולל גוון וינטאז'י רומנטי.

קרן וולף בפייסבוק

מחירים: 290-1650 שקל

Keren Wolf, ה' באייר 18, תל אביב,  שבזי 1, תל אביב

קרן וולף - אביב  2015 (2)צילום עידו איזקקרן וולף - אביב  2015 (1)צילום עידו איזקקרן וולף - אביב  2015 (6)צילום עידו איזקקרן וולף - אביב  2015 (4)צילום עידו איזק

 

שלומית אופיר

על התכשיטים של שלומית אופיר אני כותבת כבר כמה עונות בהערכה רבה. לפני כשבועיים הגעתי לראשונה לסטודיו שלה בלב תל-אביב וההערכה לצעירה המוכשרת הזו רק גדלה. הסטודיו רחב הידיים הממוקם בדירה תל אביבית מקסימה, מאכלס כ-30 עובדים. חלקם מרכיבים את כל התכשיטים בעבודת יד מדוייקת ואחרים אחראים על  השיווק, שירות הלקוחות והמשלוחים. הסדר מופתי, האוירה חמימה ונעימה ושלומית מפקחת על הכל מהמשרד הקטן שלה חודשים ספורים אחרי לידה ראשונה.

שלומית היא ללא ספק סיפור הצלחה, רבות כבר נכתב על איך בנתה אימפריה ממה שהתחיל בסלון ביתה. היום היא מגלגלת עסק של מיליונים הודות לבחירה שלה לעצב תכשיטים עדינים, יומיומיים, בטווח מחירים נוח במיוחד ושמירה על סגנון קבוע ועם זאת מתפתח ברמת הטכניקות והחומרים.

הקולקציה החדשה הנקראת URBAN DIMENSIONS  שאבה השראה מעולם האדריכלות, שאפיין גם קולקציות קודמות שלה המבוססות לרוב על קווים ישרים ונקיים. הפעם התכשיטים מייצגים זרמים שונים באדריכלות דוגמת האר-דקו והבאוהאוס, לצד תכשיטים המייצגים נוף אורבני דוגמת קו החוף של תל-אביב, נוף פריזאי (במחווה ללקוחות הצרפתים הרבים שלה) או הבניינים של מנהטן, ואחרים נוצרו בהשראת מרצפות מצוירות, כמו אלו שיש בסטודיו התל אביבי.

כהשלמה להשראה שהובילה אותה במהלך העבודה על הקולקציה, בחרה שלומית לקיים את צילומי הקטלוג בכיכר הלבנה בדרום תל אביב, לצד הפסל הסביבתי שעיצב דני קרוון המאופיין בצורות גיאומטריות עשויות בטון.

במהלך הפרזנטציה שמתי לב שמונחת על שולחנה של שלומית שרשרת עם ציפור ושלושה גוזלים שלא הוצגה כחלק מהקולקציה. שנים אני מחפשת שרשרת ילדים ולא מצאתי אחת שאהבתי באמת בסכום הגיוני. לשרשרת הזו מיד התחברתי ובגלל שהיינו בסטודיו הייצור ארגנו לי במקום גוזל נוסף, כדי להפוך אותם לארבעה. היא עדינה ומקסימה ונותנת מענה למי שמחפשת שרשרת ילדים אך לא רוצה ליפול לקלישאה של השרשראות האלו. ממליצה בחום. אפשר לראות אותה פה.

שלומית אופיר בפייסבוק

טווח מחירים: 88-270 שקל

להשיג ברשת חנויות "שלומית אופיר ובחנות האינטרנטית www.shlomitofir.com

שלומית אופיר חורף 2015 צילום זיו שדה שלומית אופיר חורף 2015 צילום זיו שדה (5)שלומית אופיר חורף 2015 צילום זיו שדה (6)שלומית אופיר חורף 2015 צילום זיו שדה (7)

ח

 סמדר עדרי

את התכשיטים של סמדר עדרי לא הכרתי וגם לא את השם. היא פנתה אלי במייל ושלחה תמונות והדברים שלה מתחברים נפלא לפוסט ומציגים עוד סגנון, שלישי, שונה לחלוטין מהשניים הקודמים.

התכשיטים של סמדר עשויים בעבודת יד עדינה מחוטי גולדפילד בשילוב אמייל צבוע. את צבעי האמייל היא רוקחת בעצמה בסטודיו בכפר החורש וניתן להגיע אליה ולהזמין כל קומבינציה של צבעים.

עדין, מקסים ומיוחד.

סמדר עדרי בפייסבוק

טווח המחירים: 100-1000 שקל

להשיג ברשת חנויות ״רביד״ באזור המרכז, ב״חושן תכשיטים״, ״ארטמוספר״ בירושלים ובגלריה מלון דן כרמל בחיפה. ובחנות באטסי

במסגרת הפניה שלה, סמדר הציעה להעניק לכן 20% הנחה לקניית תכשיט באתר, אז קבלו –

קוד הנחה מיוחד לקוראות סלונה: saloona20, בחנות באטסי

DSC_9345-Edit No SignatureDSC_9561-Edit No SignatureDSC_9631-Edit No SignatureC GE5 - Green

 

***

KONAFACEBOOK