היכון, הכן, סייל

החל מהיום ולמשך 72 שעות, סייל גדול ומשתלם בקניוני עזריאלי. במה כדאי להתרכז, ממה עדיף להתרחק ואיך להימנע מטעויות ובזבוז מיותר?

SALE. צילום: שאטרסטוק

האמת היא שקצת מוזר לי לכתוב את הפוסט הזה אחרי שרק לפני כמה ימים המלצתי בפוסט ההחלטות שלי לקנות פחות. אני עדיין עומדת מאחורי ההחלטה ובכל זאת בוחרת לשתף אתכן במה שהולך לקרות בימים הקרובים בקניוני עזריאלי מ-3 סיבות עיקריות.

ראשית, אם אתן באמת צריכות, בגדים חדשים ולא קניתן במהלך העונה, זו הזדמנות מצויינת, שנית, אני נוהגת לקנות בכל סוף עונה בגדים לילדים לשנה הבאה. אני קונה לרוב בהנחות של 50%-70%, פריטים במידה אחת גדולה מזו שהם לובשים בעונה הנוכחית ומתחילה את החורף או הקיץ הבא, עם ארון מלא בבגדים מעולים שנקנו בזול. לעתים רחוקות אני נדרשת להשלמות במהלך העונה. זה הוכיח את עצמו נפלא עם ארבעה ילדים במשך השנים וכך אני מתכוונת לעשות גם השנה. והסיבה האחרונה – בשבוע שעבר יצא לי לבקר בסניף של "אמה" ברחוב שינקין, יש להם קולקציה נפלאה ובמסגרת עזריאלי סייל, כל הפריטים בסניף בעזריאלי השלום ימכרו בהנחות גדולות. פרטים נוספים על אמה בהמשך.

אז במה מדובר?

72 שעות של הנחות משמעותיות בכל קניוני עזריאלי ברחבי הארץ, בין התאריכים 5-7/1. ההנחות מגיעות לעד 70% (מניסיון של שנים קודמות, זו לא הבטחת שווא, רוב החנויות באמת מציעות הנחות שוות+פריטים מעונות קודמות במחירים נמוכים במיוחד). כל החנויות והרשתות בקניונים לוקחות חלק במבצעים. כולל רשתות דוגמת קסטרו וגולף שלא השתתפו בשנים קודמות.

השנה גם מתקיים שת"פ עם חברת המוניות גט-טקסי במסגרתו כל לקוח יקבל בכניסה לקניון קוד מיוחד ומוזמן להוריד את האפליקציה ולקבל נסיעה הביתה בשווי של עד 40 שקל ללא עלות. ובנוסף, יחולקו שקיות רב פעמיות שיהיה לכן נוח לסחוב את כל הקניות.

אם יש לכן את הסבלנות הנדרשת ואת היכולת לקנות בצפיפות ובתנאים שאינם אופטימליים, תוכלו למצוא בימי המכירה יופי של פריטים במחירים משתלמים. אני רק אזכיר שוב טיפים שכתבתי בעבר לגבי קניות בסוף עונה.

איך לקנות נכון בסוף עונה?

1. הימנעו מרכישת פריטים סופר טרנדים. אמנם אלו לרוב נמכרים בהנחות הכי גדולות, אבל יש לזה סיבה טובה – בעונה הבאה כבר לא תראו אותם בסביבה.

2. המנעו מרכישת פריטים רק בגלל שהם זולים. לעיתים מאוד קשה לעמוד בפיתוי של פריט זול שנמכר בהנחה גדולה. חשבו טוב האם באמת אתן אוהבות אותו והאם תלבשו אותו. אם קניתן במאה שקל מכנסיים שלא תלבשו לעולם לא חסכתן כלום. אני שואלת את עצמי האם הייתי קונה את הפריט לו היה יקר ב- 50 שקל ממחירו הנוכחי. אם התשובה היא לא, כנראה שאין סיבה לקנןת אותו גם ב-50 שקל פחות (בפריטים שעולים מעל 200 שקל, תחשבו אם הייתן קונות אותם אם היו עולים 100 שקל יותר).

3. רכשו בגדים ונעליים רק אם הם בדיוק במידתכן. בסוף עונה מלאי המידות מוגבל. מצאתן משהו שהוא בדיוק מה שרציתן אבל במידה גבולית? עזבו אותו בחנות. הניסיון מלמד שלרוב לא מגיעים לתופרת לתקן ולהתאים ונעליים לוחצות לא באמת מתרחבות.

4. סוף עונה הוא הזדמנות מצויינת לקנות מותגים קצת יותר יקרים מאלו שאתן נוהגות לקנות בשגרה, דוגמת נעלי ובגדי מעצבים ופריטים של הרשתות היותר יקרות. תמיד כיף להחזיק בארון פריטים איכותיים, בסוף העונה אפשר לעשות זאת בלי לשבור תוכנית חסכון (ועדיין, קחו בחשבון שההנחה היא לרוב ממאות רבות למאות בודדות). אני מקפידה כמעט בכל סוף עונה לקנות לפחות פריט אחד של מעצב או מותג שאני אוהבת. תמיד אלו יהיו פריטים על זמניים שישמשו אותי שנים.

5. בסוף עונה אפשר למצוא לא מעט פריטים רב עונתיים. בכל קולקציית חורף יש גם חולצות קצרות שיהיה כיף לפתוח איתן את הקיץ, חולצות ארוכות שרוולים מבדים דקיקים שיהיו אידיאליות לעונת המעבר, ולא מעט שמלות שיוכלו לשמש אתכן לארועי הקיץ. אם מתוכננת לכן חתונה או אירוע כלשהו בקיץ הקרוב, לא יזיק לעשות סיבוב כבר עכשיו, אולי תופתעו לטובה משמלות רב עונתיות נהדרות שנמכרות עכשיו במחירי סוף עונה.

בכל מקרה, אם אתן מגיעות לקניון עזריאלי השלום, אני ממליצה להכנס לסניף של אמה. 

אמה

על אף שאמה כבר הפכה מזמן לרשת, היא מצליחה לשמור עדיין על אוירה בוטיקית בסניפים ולהציע פריטים ייחודיים, רובם חפים מטרנדיות חולפת, בשלל סגנונות.

הבסיס הוינטג'י נשאר בחלק גדול מהקולקציה, אבל לצידו מגוון רחב של פריטים עכשווים, הנעים בין בוהו לגראנג' ואופנת "סטריט" ונבחרים בקפידה על ידי מקימות הרשת לירית ושגית שצברו ניסיון רב לגבי מה שאנחנו אוהבות לקנות אבל לא מוותרות גם על מה שהן אוהבות ללבוש.

המוטיבים הבולטים בקולקציה הנוכחית (כמו גם בקודמותיה), הם עיטורי פאייטים, נצנצים ואפליקציות שונות, בעיקר על חולצות, סריגים וסווטשירטים. החוכמה היא לדעת לבחור את הפריטים בהם זה נעשה במינון חינני, כמו למשל בחולצות שיפון בסגנון וינטג' המעוטרות פאייטים בצווארון, או סווטשירטים גדולים מעוטרים אבנים צבעוניות. את החולצה עם הסנופי מהפאייטים הייתי משאירה לאחרות. עוד אלמנט שמלווה את אמה לאורך השנים הם הדפסי חיות מגוונים, בטקסטורות או החיה כולה. כך תמצאו שם  במבי, חתולים, ציפורים, חסידות, סנאים ועוד. לצד אלו – מבחר גדול של מעילים בדרגות ייחוד וחימום שונות, שמלות קוקטיות, חצאיות בגזרות, אורכים והדפסים שונים וחליפות חצאית. מי שמאסה באפורים ובשחורים תמצא באמה צבעוניות מגוונת, בבגד כולו או בהדפסים והעיטורים.

הפריטים בחנות מורכבים מ-80% פריטי יבוא מהמזרח (תוך הקפדה יתרה ורבת ניסיון על האיכות) ו-20% פריטי מעצבים ישראלים. לצד הבגדים תמצאו גם נעליים מגפוני ניטים ונעלי סירה בסגנון וינטג', תיקים, צעיפים, כובעים, תכשיטים בעיצוב ישראלי ואפילו כפפות המאפשרות שימוש במסך מגע.

טווח מחירים: 120-550 שקל

במהלך עזריאלי סייל פריטים מקולקציית החורף (ביגוד ואקססורייז) יהיו במחירים של 50, 100, ו-200 שקל. המעילים ב-299 שקל.

אמה בפייסבוק

EMA2EMA1

***

KONAFACEBOOK