חמישה בחמישי: 5 זוגות נעליים

לרגל יריד הנעליים זוגות המאגד מעצבי נעליים מקומיים – חמישה זוגות נעלי מעצבים ישראלים ואופציה אחת זולה מרשת גדולה

לכבוד יריד זוגות שמתקיים בסוף השבוע, אספתי חמישה זוגות נעליים של מעצבים ישראלים. לא כולם משתתפים ביריד למיטב ידיעתי, אבל הרעיון הוא לפרגן לעיצוב נעליים ישראלי באופן כללי, מתוך הידיעה שלעצב ולייצר נעליים בישראל קשה עוד יותר מאשר לעצב ולייצר בגדים, ועל כן נדמה לפעמים שקשה להבחין בין דגמים של מעצבים שונים כיוון שהעורות והאימומים שניתן להשיג כאן מוגבלים למדי ומי שבוחר לייצר בארץ תלוי בהם בעיצוב הדגמים, ובנוסף הייצור המקומי בכמויות מוגבלות כרוך בעלויות גבוהות שמובילות למחיר יקר למדי לתוצאה הסופית.

לאיזון המחירים, תוספת שישית מהקולקציה החדשה שעיצבה עדי הימלבלוי לנעלי טו-גו.

דנית ירון

דנית ירון היא דור שלישי למשפחה של יצרני אימומים, סוליות ועקבים בישראל. העונה הציגה קולקציה הכוללת  5 דגמים. הדגם המצורף הוא דגם פולה, המשלב בין עבר והווה ומיועד להתאים ללבוש קז'ואל עם ג'ינס וטי-שירט או לשמלת ערב, כשהמחשבה העומדת מאחוריו היא על הצורך של האישה המודרנית בפריטים נוחים שילוו אותה לאורך כל היום.

הנעליים עשויות מעור איכותי חיצוני ופנימי ומגיעות בגוונים שונים. העקב רחב ונוח בגובה 6 ס"מ.

מחיר: 580 שקל

להשיג בחנות המעצבת- רמב"ם 9, נחלת בנימין, ת"א. 

דנית ירון בפייסבוק

AF2P6645 (1)

*

Liebling

ליאור לבנה למותג ליבלינג מציג קולקציה בהשראת משחקי הכס, הדגמים בקולקציה נקראו על שם הדמויות אותן הם מייצגים. בתמונה – דגם ברי (על שם בריאנה),  מגפון שטוח ומעט גברי, בעל רצועה המתלפפת באזור הקרסול.

באופן כללי הדגמים של ליבלינג העונה מתאפיינים במראה שכבות של עורות מול פתחים וחיתוכים. העורות מיובאים מאיטליה והצבעוניות המושפעת גם היא מהסדרה קיבלה ניחוח מעושן באפור אבן, חום כהה, אדום סמוק, מוקה, חום-אפרפר ועוד.

מחיר: 990 שקל

ליבלינג בפייסבוק

Brie_Stone_990 שח

*

אימלדה

שני מיפאנו חסין למותג אימלדה מציגה דגמים שונים ומקוריים בנוף עיצוב הנעליים הישראלי, הנעליים בקולקציית החורף קיבלו שמות של נשים הידועות בטירוף שלהן לנעליים או כפי שהיא קוראת להן – שוזוהוליות. קארי (ברדשואו), אווה (פרון), מארי (אנטואנט) וכיו"ב, בתמונה – דגם קים (קרדשיאן? אין לי מושג). ושם הקולקציה כולה – אובססיה.

מחיר: 690 שקל

מתחם שרונה – קפלן 22 ת"א, דיזינגוף 213 ת"א.

אימלדה בפייסבוק

קים של אימלדה צלם גלעד בר שלו 690 שח

*

שומייקר

המותג שומייקר של ענבר יוסיפון קיים כבר עשור ומצליח לחדש מדי עונה. בחורף הנוכחי בולטות נעליים בצבעוניות מעניינת למשל בנעליים בסגול מעושן המשולב עם אדום מטאלי וחציל, או מגפיים בצבע ניוד עם לשונית צהובה ודיטיילים בכסף. בין הדגמים נעלי שפיץ, נעלי אוקספורד, מגפונים עם חרטום מרובע ועוד. לכאן בחרתי את דגם Jackson, שטוח ירקרק שנע על התפר בין אוקספורד למוקסינים, ומצליח לאגד בתוכו כמה טרנדים באופן שהופך אותו למשהו חדש ומדליק לחלוטין.

מחיר: 790 שקך

להשיג במתחם התחנה בתל אביב, קניון רננים ברעננה

שומייקר בפייסבוק

שומייקר_790_רשת חנויות רזילי_רוני כנעני

*

אוליב תומאס

מיה לוי, מעצבת המותג אוליב תומס, נתקלה בתמונה של שמיכת קווילט עם רקמת צורות גיאומטריות שהיוותה את ההשראה שלה לקולקציית החורף. בדגמים היא ניסתה לתרגם את הצורניות שאהבה והתוצאה – נעליים מינימליסטיות על טהרת הגיאומטריה.

הדגם שבחרתי לפה – מגפוני מעטפת חומים, עדינים ושימושיים, שעושים רושם גם מאוד נוחים.

מחיר: 950 שקל

אוליב תומס, רחוב מסריק 19 ת"א

אוליב תומס בפייסבוק

cara_toffee_950NIS (1)

*

ואם כבר בנעליים עסקינן, ולמרות שעיקרו של הפוסט הוא לפרגן לעיצוב ישראלי, אני אתן גם אופציה זולה יותר, מהסוג שלא מיוצר בארץ. אתמול הושקה הקולקציה השניה של עדי הימלבלוי לטו-גו. מדובר בקולקציית קפסולה שעדי עיצבה עם מעצבי הרשת וכוללת 9 דגמים לנשים (במידות 36-42)  ו-3 דגמים לילדות (במידות 28-35). בין נעלי הנשים: נעלי אוקספורד עם חרטום כסוף, נעלי פלדיום פרחוניות, מגפיים מעל הברך במראה גרב ומוקסינים.

טווח מחירים: נשים: 150-280 שקל, ילדות: 200 שקל – עכשיו במבצע 1+1

טו-גו בפייסבוק

הדגם המוצלח שבתמונה: 150 שקלקולקציית קפסולה עדי הימלבלוי לטו-גו - 149.90 שח. צילום עמירם בן ישי (2)

 ***

https://www.facebook.com/hakonanehama