אפשר לקנות בגדים בזול

בין כל הקולקציות של רשתות האופנה ובגדי המעצבים, אפשר למצוא ברחבי הארץ גם חנויות גדולות המציעות אופנה זולה לכל המשפחה. על חנות ענק חדשה במחירים נמוכים במיוחד

השבוע מישהי העירה לי שאני לא כותבת מספיק על אופנה זולה (בהתייחס למחיר כמובן). זה גרם לי שוב להרהר בתהליך שעברתי מהיום שהתחלתי לכתוב ועד היום.

את הבלוג הראשון שלי (שנפתח בתפוז לפני קרוב ל-4 שנים), הגיתי כבלוג מציאות (בחולם). הוא נולד מתוך היכולת שהיתה לי לקנות אופנה זולה בחנויות עודפים, שווקים, חנויות רחוב וכדומה, ולגרום להם להיראות יקרים בהרבה ממה שהיו באמת. היה לי המון זמן פנוי, הסתובבתי ברחובות, אספתי רעיונות, צילמתי תמונות גרועות במצלמת הנייד המיושן שלי וכתבתי.

לאחר תקופה, כשהרגשתי שהנושא ממצא את עצמו ובעיקר מבזבז לי המון כסף על דברים שקניתי רק בשביל לכתוב עליהם, התחלתי לסקר גם קולקציות של רשתות ומעצבים. עם הזמן אלו תפסו את הנתח המשמעותי של הבלוג. במידה מסויימת גם טעמי האופנתי השתנה. אני עדיין אוהבת לקנות יחסית בזול, אבל הזול שלי הפך להיות הרשתות המסחריות הגדולות וסוף עונה. לצד זה למדתי להעריך את האיכות והייחוד של בגדי מעצבים, ישראלים בעיקר, ולהעדיף איכות על כמות, כך שהיום אני קונה הרבה פחות אבל מקפידה הרבה יותר על בחירת הפריטים שלי. עוד למדתי, ליהנות מאופנה באשר היא ולשאוב השראה גם מקטלוגים ותמונות של אופנה שידי אינה משגת. כל זה משתלב מצוין עם העובדה שהזמן הפנוי שלי לחיפוש מציאות שואף ל-0 ואת הכתיבה על אופנה הפכתי למקצוע שבמידה מסויימת מחייב אותי גם מבחינת ההופעה.

השבוע הוזמתי לפתיחת סניף גדול של רשת אופנה זולה. האינסטיקנט הראשוני היה לסרב, הרי אני כבר לא כותבת על האנגרים ומחסני ביגוד ולא ביקרתי בכזה שנים. המזמינה התעקשה שכדאי לראות והבקשה (המוצדקת) שקיבלתי יום לפני לכתוב על בגדים זולים, דירבנה אותי לשים פעמיי לראשון.

חנות הדגל של רשת סלקט אופנה לכל המשפחה בראלצ. צילום שוקה כהן (9)

הרשת המדוברת היא סלקט, אני שמעתי את השם בפעם הראשונה השבוע, אבל מסתבר שכבר יש לה 8 סניפים ברחבי הארץ. השבוע נפתח סניף הדגל בראשון-לציון המשתרע על פני 1000 מ"ר.

הרשת מציעה כל מה שמקובל בהאנגר אופנה –  בגדים לכל המשפחה (מגיל 3 חודשים) כולל מידות גדולות, הלבשה תחתונה, נעליים, תיקים ואביזרים והכל במחירים זולים שלא עולים על 120 שקל במקרה הקיצוני.

החנות גדולה, מרווחת ומסודרת למשעי (לפחות כך היה ביום הפתיחה, ימים יגידו איך תיראה בהמשך). המבחר ענק עד כדי מבלבל ומורכב בעיקר מפרשנויות נגישות לטרנדים המובילים. והאיכות? יש ויש. תמצאו שם לא מעט פריטים שיכלו בקלות להיות תלויים על הקולבים של אחת הרשתות המסחריות המוכרות, אבל לצידם גם פריטים פחות מוצלחים הן מבחינת העיצוב (שכולל איזה דיטייל, שניים או שלושה מיותרים) והן מבחינת איכות הבד והתפירה.

העיקרון בחנויות מסוג זה הוא לדעת למיין, ראשית כל עם העיניים ואחר כך במישוש הבד והתפרים. המצרך הדרוש ביותר – סבלנות. תכונה שאני מודה שאיבדתי קצת בשנים האחרונות, אבל למי שיש כדאי להגיע לסיבוב, תוכלו לצאת משם עם מציאות לא רעות.

חנות הדגל של רשת סלקט אופנה לכל המשפחה בראלצ. צילום שוקה כהן (30)חנות הדגל של רשת סלקט אופנה לכל המשפחה בראלצ. צילום שוקה כהן (35)

לרגל הפתיחה בשבוע הקרוב מציעים בסלקט מבצעים מיוחדים: 

למשל: מעילי בנים ובנות עד מידה 12 ב-20 שקל, פיג'מות פליז לילדות ב-10 שקלים, חליפות פוטר לנשים במידות גדולות ב-40 שקל, מעילים לגברים ב-50 שקל, חליפות פוטר לילדים- 4 ב-100 שקל ועוד.

חנות הדגל של רשת סלקט אופנה לכל המשפחה בראלצ. צילום שוקה כהן (52)

Select – רח' אברהם בר, מתחם המרכז הישראלי לריהוט, ראשון לציון מערב

אתר SELECT

 סלקט בפייסבוק

KONAFACEBOOK