אופנה לכולן

3 רשתות שמבקשות לפנות לכמה שיותר נשים בטווח גילאים רחב, מידות מגוונות, סגנונות שונים ומחירים נוחים. מה הן מציעות?

הוניגמן

בהוניגמן מבקשים להקיף כמה שיותר מגמות אופנתיות ולפנות לנשים מגוונות בטעמן. מבגדי קז'ואל בסיסיים, לפריטים טרנדים צעירים ובגדי ערב אלגנטיים, את כולם תוכלו למצוא בקולקציה החדשה.

הפריטים הבולטים ביותר בקולקציה הם הסריגים שמהווים נתח נכבד. עבים וגדולים או דקיקים וצמודים, בשלל צבעים ואורכים, כקרדיגן, שמלה או חולצה, משולבים בלורקס מנצנץ או שעירים ורכים, סריגים הם השחור החדש. מקום נכבד תופסים גם המעילים שיענו על כל צורך, מראה ומזג אויר – מעילי רוח, ג'קטים ספורטיביים, מעילי צמר, דמוי עור ועוד. בין השמלות הרבות תמצאו שמלות בגזרות מחטבות בחיתוכי אורך ובדים תומכים כשאורך השרוול המוביל הוא עד אחרי המרפק, לצד גלביות נשפכות, שמלות בגזרה ישרה באורך הברך חלקות או מודפסות ושמלות בסיומת פפלום. לצד אלו, שפע חולצות ומכנסיים במבחר בדים וגזרות. הצבעוניות החורפית נחלקת לשחור, אפור ואבן, לצד בורדו, אדום יין, ירוק בקבוק, כחול ומעט פסטלים. ההדפסים הבולטים הם הדפסי פייזלי והדפסי חיות.

המון פריטים יש בהוניגמן, חלקם מצוינים ממש, חלקם מיושנים ושמרניים. זו דרכה לשמר את הלקוחות הותיקות שמלוות אותה שנים ולא בהכרח אוהבות חידושים ובמקביל להגיע לאוכלוסיה צעירה המחפשת שיק טרנדי, אך לא מוגזם.

טווח מחירים: חולצות: 70-200 שקל, מעילים: 350-800 שקל, ג'ינסים: 260-300 שקל, מכנסיים: 170-340 שקל, שמלות: 130-280 שקל, סריגים: 100-280 שקל, תיקים: 250 שקל

www.honigman.co.il, הוניגמן בפייסבוק

הוניגמן מורן אטיאס סתיו חורף 2014-2015 צילום עידו לביא  הוניגמן מורן אטיאס סתיו חורף 2014-2015 צילום עידו לביא

*

זיפ

רשת  ZIP נשארת יחסית בשוליים של רשתות האופנה הגדולות, למרות שהיא מחזיקה לא מעט סניפים ומציעה מבחר פריטים גדול ומגוון. לי באופן אישי יש שמלת פסים של זיפ שנקנתה בחורף שעבר והיא אחד הלהיטים בארון שלי (תמצאו אותה מככבת בעמוד של הקונה נחמה). כנראה היא היתה הצלחה לא רק אצלי, כי ראיתי אותה ברשת גם בחורף הנוכחי בצבעים אחרים. חוץ ממנה בקולקציית החורף של זיפ תמצאו חולצות וסריגי אוברסייז לצד גזרות צמודות ומחוייטות, שמלות A בהדפסי רטרו ושמלות מחטבות, חצאיות במגוון אורכים, בניהן לא מעט הפונות למגזר הדתי, הרבה קרדיגנים באורכים ועוביים שונים, מכנסי סקיני צבעוניים ועוד. הרבה מהפריטים מציעים שילובי תחרה, קווילט ודמוי עור ופרחים הם ההדפס המוביל.

כפי שניתן להבין משילוב הסגנונות, בזיפ מבקשים לפנות לכמה שיותר נשים. זה אמנם יוצר חוסר קוהרנטיות בקולקציה אבל מאפשר כמעט לכל אחת למצוא משהו שידבר אליה בסיבוב בחנות.

טווח מחירים: 90-430 שקל

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ, לרשימת הסניפים באתר החברה: www.zipnet.co.il זיפ בפייסבוק

זיפ קמפיין חורף 2014-15 צילום עידו לביא זיפ קמפיין חורף 2014-15 צילום עידו לביא

*

המשביר לצרכן

המשביר לצרכן מנסה בשנים האחרונות לעבור שינוי שיהפוך אותו מכלבו מיושן לרשת עדכנית עם היצע רחב של פריטים. כחלק מהתהליך החלו לייבא במשביר לפני מספר עונות מותגי אופנה שיענו על הצרכים של מגוון נשים ויהפכו אותו לתחנה לגיטימית בכל מסע קניות אופנתי.

3 המותגים העיקריים בהם מתגאה המשביר, כולם ספרדים ונבחרו בקפידה. SPRINGFIELD (ספרינגפילד), הקו הצעיר מבין השלושה, פונה לגילאי 20-35  ומתמחה באופנת קז'ואל טרנדית בעיצוב נקי. את ספרינגפילד מייבאים במשביר כבר מספר שנים, ולצערי המותג לא הצליח להתרומם בארץ כמו אחיו הספרדים המוכרים. אני באופן אישי מאוד אוהבת את מה שיש לו להציע, הן לנשים והן לגברים. TRUCCO (טרוקו), פונה לאישה המודרנית, בוגרת מזו של ספרינגפילד, בטווח מידות 38-44, המחפשת לשלב בין אופנתיות ונוחות. לקראת החורף המותג מציע קולקציה טרופית בהדפסי פרחים ועלים צבעוניים מבדים אורגנים, קולקציה בהשראת הצייר הגרמני Paul Klee (פאול קלה) עם הדפסים גיאומטרים בצבעי כחול, אדום, קרם ולבן, וקולקציה פראית עם הדפסים מעולם החי. PUNT ROMA (פונט רומא), פונה לנשים בטווח מידות רחב, 38-54 והוא השמרני מבין השלושה, עם בגדי קז'ואל בהדפסי פרחים וחיות ובגדי ערב בהשפעה פרסית ושילובי שחור ולבן.

מחירים: ספרינגפילד (נשים): 70-500 שקל, טרוקו: 129-499 שקל, פונט רומא: 99-699 שקל

www.mashbir.co.ilהמשביר לצרכן בפייסבוק

ספרינגפילדספרינגפילד - קולקציית סתיו חורף 2014-15 המשביר לצרכן צילום דן לב

טרוקוTRUCCO סתיו חורף 2014-15 המשביר לצרכן צילום יחצ חול TRUCCO סתיו חורף 2014-15 המשביר לצרכן צילום יחצ חול

פונט רומאPUNT ROMA סתיו חורף 2014-2015 - המשביר לצרכן צילום - יחצ חולPUNT ROMA סתיו חורף 2014-2015 - המשביר לצרכן צילום - יחצ חול

 ***

הקונה נחמה בפייסבוק