חדש על מדף הקוסמטיקה

סיימתי לכתוב את הפוסט וחזרתי למעלה לכתוב את הפתיחה. הסיבה היא שעם סיום הכתיבה הרגשתי שלאחרונה אני קצת חוזרת על עצמי. ממצק, משקם, מיישר, מחליק, מלחח, מעודד ועוד כמה ממים חוזרות תדיר בפוסטים הקוסמטים שלי ולכן חשוב לי להבהיר – אני מקבלת ידיעות על מוצרים חדשים ובוחרת איזה מהן להעביר הלאה. בחלק מהמוצרים אני גם מתנסה אך מן הסתם לא בכולם. לרוב אין לי את היכולת לבדוק אם ההבטחות של חברות הקוסמטיקה לגבי המוצרים עומדות במבחן המציאות כיון שלשם כך נדרש שימוש ממושך של מספר חודשים וסרגל מילימטרי למדידת עומק הקמטים. במידה והתנסיתי אני יכולה לדווח אם מוצר כלשהו נעם לי ובחלק קטן מהמקרים לדווח על תוצאות מידיות אם היו. לכן, קחו בחשבון שאם לא כתבתי מפורשות את החוויה האישית שלי מהמוצר, מה שאני מעבירה אליכן זה תמצות של דברי היצרן.

אחרי שזה נאמר, אני מרשה לעצמי לספר לכן על המוצרים שהכרתי בתקופה האחרונה, חלקם בפועל וחלקם רק מחומר כתוב. אני לגמרי סומכת על האינטליגנציה של כל אחת מהקוראות שתדע לסנן את המידע הרלוונטי עבורה, ותמצא את המוצרים שקולעים לצרכיה, טעמה וכיסה.

ידיים למעלה

יש לי בעיה עם קרם ידיים, רובם לא נעימים לי. התחושה הדביקה שרבים מהקרמים משאירים על היד גורמת לי להשתמש בהם רק ממש לפני השינה. מצד שני בחורף כולנו סובלות מידיים מאוד יבשות. תוסיפו לזה את כל עבודות הבית, שטיפת כלים אינסופית וסימני הגיל ותקבלו ידיים שידעו ימים טובים יותר וזקוקות לרענון.

פלקסיטול

לאחרונה התנסיתי בקרם הידיים של פלקסיטול שנועד לספק טיפול אינטנסיבי לכפות הידיים בתקופת החורף ומכיל ויטמין E ואוריאה שתורמת לחידוש והרגעת העור. הקרם מיועד למקרים קשים של יובש וסדקים. אני באופן אישי לא אוהבת את התחושה השמנונית שלו על הידיים במשך היום, אבל הוא מהווה פתרון מצויין ללילה (בהוראות השימוש ממליצים על מריחת הקרם 2-3 פעמים ביום, אני מניחה שבמקרים קשים במיוחד אין ברירה אלא להסתובב עם התחושה הדביקה גם במהלך היום לטובת שיפור עתידי)

מחיר: לאריזה המכילה 70 גר' – 45 ש"ח, לאריזה גדולה המכילה 112 גר' – 71 ש"ח.

אהבה AGE PERFECTION HAND CREAM

קרם ידיים נוסף מציגה חברת AHAVA שאת אהבתי למוצרים שלה כבר חשפתי לא פעם. עכשיו הוציאו באהבה קרם ידיים מבהיר לתיקון סימני הגיל בשם AGE PERFECTING HAND CREAM, הקרם, כמו שאר המוצרים של אהבה מבוסס על מינרלים ומחקרים הראו כי 88% מהמשתמשות דיווחו על ירידה משמעותית במראה הכתמים. יתרונו הגדול הוא בעובדה שהקרם מכיל מקדם הגנה SPF15. לרוב גם כשאנחנו מקפידות על מריחת מקדם הגנה לפנים ולגוף הידיים נשארות חשופות וסובלות מנזקי השמש. ההמלצה היא למרוח בנדיבות מספר פעמים ביום.

מחיר: לאריזה המכילה 75 מ"ל – 110 ש"ח

L'OCCITANE, מארז רביעיית קרם ידיים

ועבור מי שאוהבת להחזיק קרם ידיים בכל מקום אפשרי, חברת ל'אוקיסטן השיקה מארז הכולל רביעיית שפורפרות של קרם ידיים בארבעה ניחוחות שונים, כ"א מכילה 10 מ"ל. קרם הידיים הוא ממוצרי הדגל של לאוקיסטן, הוא מבוסס על ריכוז גבוהה של חמאת שיאה, דבש ותמציות שקדים בתוספת ויטמין E. קופסת המתכת הקטנה מכילה קרם ידיים חמאת שיאה, קרם ידיים פיוויאן פלורה, קרם ידיים פריחת הדובדבן וקרם ידיים שקד.

מחיר: 59 ש"ח למארז (להשיג בסניפי ל'אוקיסטן)

מי אמרה סרום?

אני אמשיך לנסות לשכנע אתכן שסרום זה הדבר הטוב ביותר שתוכלו להעניק לעור הפנים שלכן (אחרי שינה ומים), הפעם עם שני סרומים חדשים, לא מאוד יקרים, של חברות שלרוב משתתפות במבצעים משתלמים בפארמים.

קרליין –  סרום Perfect Care

הסרום של קרליין למיצוק העור יוצא באריזה חדשה במסגרת המיתוג המחודש של אריזות קרליין בהן ניתן דגש על לובן וניקיון תוך הבלטת שם הסדרה לה המוצר משתייך. הסרום מסדרת פרפקט קייר המוצלחת מעשיר את העור בלחות, יוצר אפקט מתיחה, מטשטש קמטים ומעודד התחדשות תאים (כך כתוב. לא התנסיתי). גם בקרליין מצאו את המרכיב המנצח שלהם, במקרה הזה מדובר במרכיב המופק מפולי סויה ומדמה את פעילות האסטרוגן הטבעי בעור. עוד המוצר מכיל שמן חוחובה, אומגה 6, ויטמינים, וסיליקונים עדינים למתן תחושה קטיפתית.

מחיר מומלץ: 210 ש"ח לתכולה של 30 מ"ל.

Mega Serum  של סופט טאץ'

סופט טאץ' משיקה סרום מסדרת האנטי אייג'ינג טיים פריז, ובו אפקט ליפטינג (מתיחה). הסרום מיועד לשיקום ומיצוק העור, והפחתת עומק הקמטים באמצעות ייצור קולגן. וההיי-לייט, התכשיר מועשר בחלקיקי זהב טהור 24 קראט, שנועדו לשוות מראה עור זוהר. עוד יסופר כי הסרום היפו אלרגני ונבדק דרמטולוגית, ומכיל רכיבים המסייעים בחידוש תאי שכבת האפידרמיס והרפיית התכווצויות בפנים.

מחיר מומלץ: 320 ש"ח לתכולה של 30 מ"ל.

לטשטש, לטשטש, לטשטש

מוצרי הקוסמטיקה על המדף שלי הולכים ומתרבים ולאחרונה התחלתי לשים דגש על טשטוש. טשטוש קמטים, טשטוש סימני עייפות ועיגולים שחורים סביב העיניים, וטשטוש כתמי פיגמנטציה שמלווים אותי מאז ההריון האחרון. מסתבר שאני לא היחידה שמבקשת לטשטש כי חברות הקוסמטיקה מוציאות עוד ועוד מוצרים חדשניים שמטרתם טשטוש. ולהלן דוגמאות:

BB anti-wrinkle CONCEALER של קרליין

קונסילר מטשטש קמטים שמגיע באריזת טוש סופר נוחה הכוללת מברשת סיליקון קטנטנה דרכה יוצא החומר המטשטש. הקונסילר מועשר בפיגמנטים המחזירים את קרני האור ובכך יוצרים אשליה של מראה בהיר וחלק יותר. את הקונסילר מומלץ למרוח בעדינות מעל המייק אפ באזורים הדורשים כיסוי נוסף. המברשת הקטנה עוזרת ליצור מריחה עדינה ולספק כיסוי נהדר. כמו בקרם העיניים עליו המלצתי בפעם הקודמת, גם כאן מגיע שאפו גדול לעובדה שאין צורך במגע יד על מנת להשתמש בתכשיר. בדיוק מסוג הדברים שכדאי תמיד לשאת איתך בתיק האיפור. הקונסילר מגיע בשני גוונים: ונילה – לבהירות עור , קרמל – לכהות עור.

מחיר מומלץ : 110 ש"ח (ולרוב נמכר במבצעים ברשתות הפארם).

Lifting Foundation & Concealer , מייק אפ וקונסילר ליפטינג של פלורמר

זוכרות שסיפרתי לכן על הרשת החדשה שעשתה עליה? פלורמר נותנת פתרונות במחירים נגישים למי שטרם התמכרה לשמות הגדולים ולמוצרי קוסמטיקה במאות שקלים. פלורמר השיקה קטגוריה חדשה בשם Lifting Foundation & Concealer הכוללת 2 תכשירי איפור משלימים: קונסילר ומייק אפ נוזלי, המשלבים טיפוח וכיסוי. ליפטינג קונסילר הוא קונסילר במרקם נוזלי עשיר בלחות, המכיל ריכוז גבוה של מרכיבים שתפקידם לטשטש קמטוטים ולהעניק מראה חלק. עוד נאמר כי הקרם מסייע לחידוש תאי העור ומשפר את תהליך הייצור הטבעי של הקולגן שאנו נוטות לאבד עם השנים. כל זה בשילוב SPF20 (וזה המקום להזכיר לא לוותר על מקדם הגנה גם בחורף, כי בכל זאת, מדובר בחורף ישראלי שמשי).  הקונסילר של פלורמר מגיע  ב- 5 גוונים שונים. לצידו, ליפטינג מייק אפ, מייק אם נוזלי מועשר בלחות ורכיבי אנטי אייג'ינג שמבטיח גם כיסוי מלא וגם שיפור בחיוניות וגמישות העור, גם הוא בעל מקדם הגנה SPF20, ומגיע ב-8 גוונים שונים.

מחירים: קונסילר 55 שקלים ל 12 מ"ל, מייק אפ 80 שקלים ל- 30 מ"ל. יופי של תמורה למחיר. להשיג בפלורמר בקניון עזריאלי.

להריח כמו מיליון דולר

שני בשמים חדשים לא לכל כיס.

רומנו ריצ'י, הנין של נינה ריצ'י השיק בושם חדש למותג Juliette has a gun (לג'ולייט יש אקדח) בשם OIL FICTION. הבושם יושק בישראל במהדורה מוגבלת, ובמקרה הזה כשמדובר במוגבלת מתכוונים לזה- 10 יחידות בלבד (מתוך 999 יחידות בעולם) שימכרו בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. אין ספור מרכיבים בריכוז גבוה מבטיחים בושם יוצא דופן המאופסן בבקבוק עשוי זכוכית מוזהבת בעל אפקט מראה ופקק זהב, וזה עוד לפני שדיברנו על האריזה בקופסא שחורה העטופה לק ועיטורי זהב ונפתחת באמצעות רצועת עור קטיפתי.  כל זה יכול להיות שלכן לו יש לכן 650$ להשקיע ב-75 מ"ל

ליד הבושם של רי'צי הבושם החדש של מעצב העל טרי מוגלר (ידידה הקרוב של ניקול ראידמן), נראה לגמרי הגיוני.

טרי מוגלר משיק מהדורה חדשה של שלושה בשמים במסגרת אוסף ליקר דה פרפיום המשלב בין עולם האלכוהול לעולם הבישום. מוגלר ביקר במפעל לייצור קוניאק בצרפת וקיבל השראה ליישן גם בשמים. כך הוא מיישן לו את התמציות במשך שישה שבועות בחביות עץ קלוי שנבחרות בקפידה מה שאמור להוסיף לריחות עומק ונפח. Angle, Alien, A*MEN הם שלושת הבשמים המוכרים של מוגלר שזכו ליישון ויצאו במהדורת ליקר דה פרפיום. כל אחד מהבשמים קיבל גם מתכון לליקר תואם להשלמת החוויה. המחירים: 459-479 ש"ח. להשיג בסופר פארם, רשת אפריל ובפרפומריות הנבחרות.

אני לא הרחתי את הבשמים ולא יכולה להעיד עליהם מאף ראשון, אבל הסיפורים מאחוריהם נראו לי מעניינים מספיק על מנת להעביר אותם הלאה.

הקונה נחמה בפייסבוק