מריחים את ראש השנה

שתהא שנה מתוקה וריחנית עם הבשמים החדשים של בתי האופנה הגדולים וחברות הקוסמטיקה המובילות

Lady Million EAU MY GOLD  מבית פאקו רבאן

בושם חדש בסדרת EAU MY GOLD, עליו נכתב "בושם שגורם לגברים ליפול מרגליהם". הניחוח טבעי ומעורר תיאבון עם נגיעות מנגו, אשכולית ופריחת תפוזים. מגיע בבקבוק זכוכית בצורת יהלום מוארך ופקק מוזהב עליו חרוט הלוגו של 'או מיי גולד!'

מחיר: 469 שקל ל-50 מ"ל, 610 שקל ל-80 מ"ל

ברשתות סופר פארם, אפריל, המשביר ניו פארם ובפרפומריות נבחרות.

PACO_RABANNE_LADY_MILLION_EMG!_צילום יחצ חול מותר לשימוש חופשי בכל מדיה מערכתית ללא תמורה מחיר הבושם 80 מל 610 שקל מחיר הבושם 50 מל 469 שקל

 *

 Baiser Vole Lys Rose מבית קרטייה

הניחוח השלישי בסדרת BAISER VOLE, אשר הושקה בישראל בשנה שעברה. הבושם החדש מתאפיין בארומה פרחונית ומרעננת בהשראת עלי הכותרת של פרח השושן הורוד. הבקבוק מעוצב בזכוכית ורדרדה עם מכסה מתכת המזכיר מצת, כמחווה לקולקציות המצתים היוקרתיים של קרטייה.

מחיר: 250 שקל ל-30 מ"ל, 350 שקל ל-50 מ"ל, 510 שקל ל-100 מ"ל

להשיג בלעדית ברשת הבישום והקוסמטיקה אפריל

בלעדי ברשת אפריל, קרטייה, 250 ₪ ל- 30 מל (א.ד.ט), 350 ₪ ל- 50 מל (א.ד.ט), 510 ₪ ל- 100 מל (א.ד.ט),

 *

FLOWERIN THE AIR מבית קנזו

בושם חדש מסדרת פרח הפרג האהובה של קנזו. פרחוני קליל ורענן, מתאים לשימוש יומיומי. בקבוק הזכוכית הנמוך מציג פרג אדום הנראה כצומח מתוך הקריסטל ושומר על הקלאסיות המאפיינת את הבקבוקים של קנזו.

מחיר: 250 שקל (במקום 490 שקל) ל-50 מ"ל, 400 שקל (במקום 680 שקל) ל-100 מ"ל)

להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

FLOWER IN THE AIR EDT 50ML_או דה טואלט מחדש מבית קנזו מחיר 250 שח ל 50 מל צילום יחצ חול (1) (Custom)

 *

Dahlia Divin מבית GIVENCHY

הבושם החדש מבית ג'יבנשי מכוון לאלילה המודרנית. הניחוח יוקרתי עם תווים עציים ופרחוניים עשירים והגוון הזהוב זוהר מבעד לזכוכית. הבקבוק של Dahlia Divin מזכיר את השמלות הייחודיות של ג'יבנשי, קלאסי, מפואר, נשי ועשיר בפרטים, עם מכסה מסוגנן בצבעי בז' ולבן וחוט זהב המעטר את צוואר הבקבוק כמו תכשיט קוטור. המוזה והפנים של הבושם החדש היא הזמרת והיוצרת בעלת האישיות הכובשת, אלישיה קיז.

מחיר: 350 שקל ל-50 מ"ל, 450 שקל ל-75 מ"ל

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

דליה דיווין הבושם החדש לנשים מבית גבנשי מחיר 350 שח ל 50 מל, 450 שח ל 75 מל צילום יחצ חול (6) (1)

*

TOUS Eau de Toilette מבית TOUS

ניחוח מתוק, שיקי ועליז מאוד, בבקבוק שקוף גבוה בקווים פשוטים ואלגנטים. את הפקק הכסוף עם הדובי, האייקון של המותג, ניתן לשמור למזכרת כתכשיט (ניתן להשיג גם בגרסת TOUS Eau de Perfume בבקבוק מוזהב).

מחיר: TOUS או דה אואלט, 219 שקל ל-90 מ"ל, או דה פרפיום 249 שקל ל-90 מ"ל

להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

הבושם החדש מבית TOUS Eau de Toilette מחיר לצרכן 219 שח_, לתכולת90 מל צילום יחצ חול (Custom)

*

Eau de Toilette L'ACQUAROSSA מבית פנדי

בושם חדש מבית פנדי, בניחוח קליל יותר משל קודמו L'ACQUAROSSA Eau de Parfum, נוצר בהשראת טיול בשעת הזריחה ברומא והמזרקות שלה ומזכיר פריחה עם נגיעות פרי הדר. הבקבוק מלבני שוכב, בכתום-אדום, המזכיר לק בוהק, והפקק בזהב ושחור אלגנטים. (המלצה אישית חמה על גרסת L'ACQUAROSSA Eau de Parfum, שמלווה אותי כבר שנה וזוכה לאין ספור מחמאות. הבעיה העיקרית איתו היא שאני לא ממש יודעת לבטא את שמו כששואלים אותי עליו).

מחיר השקה : 250 שקל ל-50 מ"ל

להשיג בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות.

LACQUAROSSA EDT הבושם החדש לנשים מבית פנדי מחיר 250 שח ל 50 מל צילום יחצ חול

*

 Gucci Premiere מבית גוצ'י

בושם חדש ויומיומי מבית גוצ'י,  גירסה קלילה ועדינה של קודמו Eau de Parfum. הפנים של הבושם היא בלייק לייבלי, כמי שמייצגת נשיות חזקה ובטוחה. לייבלי מספרת כי מבחינתה הזוהר אינו שמור לארועים מיוחדים, "בשבילי בושם הוא בטחון בבקבוק, ברגע שהזלפת את הבושם, את מרגישה מחוזקת". הבקבוק והאריזה של הבושם כוללים קמע מדליה הכרוך סביב צוואר הבקבוק האלגנטי שעליו מופיע רסן הסוס האיקוני של בית האופנה, פקק עם חותם "Gucci Première", וחתימה של המייסד גוצ'יו גוצ'י.

מחיר: 475 שקל ל-50 מ"ל, 645 שקל ל-75 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל, המשביר לצרכן, ניו פארם ובפרפומריות מובחרות.

 Gucci Premiere מבית גוצ'י

*

Escada JOYFUL מבית אסקדה

Smile at the world, and the world smiles back, זה מה שמבקש לשדר הבושם החדש מבית אסקדה. הוא מציע אושר בבקבוק ופונה לאישה חיובית, ספונטנית ומלאת ביטחון עצמי, כמו הדוגמנית מירנדה קר שנבחרה לשמש כשגרירה של הבושם. הניחוח עדין ופרחוני, הבקבוק עוצב בהשראת גורדי שחקים בכרך הגדול, על צווארו בולטת ה-E הכפולה שעוצבה על-ידי מייסדת אסקדה מרגריטה ליי. האריזה החיצונית מעוצבת בירוק וצהוב ומקרינה פשטות ושמחה.

מחיר: 495 שקל ל-50 מ"ל, 635 שקל ל-75 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל, המשביר לצרכן, ניו פארם ובחנויות מובחרות.

אסקדה. מחיר: 495 שקל ל-50 מ"ל, 635 שקל ל-75 מ"ל

*

 JUST GOLD מבית ג'אסט קוואלי

בושם לוהט ומפתה בגרסא גברית ונשית, שמבטיח לקחת את החושניות לקיצוניות חדשה. הבקבוק טבול במתכת זהב מותכת ומעוטר בחיתוך לייזר של הלוגו JUST. בבושם לאישה הדפס נחש פיתון בולט סביב הפקק. הפנים של הבושם היא ג'ורג'יה מיי ג'אגר היפיפייה.

מחיר: 329 שקל ל-50 מ"ל

להשיג בלעדית ברשת סופר פארם

קוואלי

*

Versace Yellow diamond מבית ורסאצ'ה

יהלומים צהובים הם התשוקה האישית של דונטלה ורסאצ'ה ובהשראתם נוצר הבושם החדש של בית האופנה. בושם פרחוני עם תווים עציים וניחוחות סורבה אגס, ארוז בבקבוק בעיצוב גיאומטרי יוקרתי בחיתוך יהלום וקופסה בכחול אלקטריק עם עיטורי זהב, והטבעת הלוגו המפורסם של ורסאצ'ה.

מחיר השקה: 329 שקל ל-90 מ"ל

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם המובחרות

Yellow Diamond Intense 90ml pack price 329 nis

 *

 NIGHT DIVE מבית DAVIDOFF

שילוב של כוח וחושניות כמו הים בלילה. הבושם מבקש לשקף את ליטוף המים על העור, ואת הקרירות והרעננות שהם מספקים באמצעות ניחוח פרחוני עוצמתי. הבקבוק בצורת טיפה, רכה ונשית. בצבע אוקיינוס עמוק.

מחיר: 249 שקל ל-80 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם

davidoff night dive for women price 249 nis photo dan lev

*

MIDNIGHT ROMANCE מבית ראלף לורן

נשיות ומסתורין בבושם המשלב אדמונית ורודה חושנית ווניל שחור עמוק, היוצרים ניחוח פרחוני אוריינטלי. הבקבוק עוצב במטרה לשקף את אווירת המסתורין שהבושם מבקש להקרין. בקבוק שקוף עם נוזל בצבע ורוד עדין, נסגר בפקק שחור מטאלי ומסגרת כסופה.

מחיר: 539 שקל ל-50 מ"ל, 707 שקל ל-100 מ"ל

להשיג ברשתות הפארם

MIDNIGHT ROMANCE ראלף לורן - 50 מל - 539.20 שח, 100 מל - 707 שח. צילום יחצ (2)

*

 LA VIE EST BELLE L’ABSOLU DE PARFUM מבית לנקום

גרסה מיוחדת של הבושם המצליח לנשים לה וי א–בל שהוא אחד מארבעת הבשמים המובילים לנשים בעולם. מהדורה זוהרת בניחוח עוצמתי במיוחד, שיר הלל לשמחת חיים, אושר והגשמה עצמית. הבקבוק עוצב בהשראת חיוך של אישה, מעין פיסול של חיוך בבקבוק קריסטל המעוצב בקימורים נשיים ומעוטר בסרט אורגנזה אפור מבריק סביב צווארו. ג'וליה רוברטס היא השגרירה של הבושם ומייצגת נאמנה את האישה החופשיה, הטבעית והמאושרת בעלת החיוך המושלם.

מחיר: 625 שקל, תכולה-40 מ"ל

להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

לה וי א בל מבית לנקום - 40 מל - 625 שח. צילום יחצ

*

UNTOLD ABSOLU מבית ELIZABETH ARDEN

בושם הפונה אל הצד הזוהר והכובש של האישה המודרנית. חושני ועמוק יותר מהבושם המקורי UNTOLD ששם דגש על התחכום והחן. הבקבוק האלגנטי מגלם את הצדדים באישיותה של האישה המודרנית, עשוי רבדים וקימורים שונים הגורמים לו להראות אחר מכל פינה, כמו אישה החושפת זווית חדשה בכל רגע.

מחיר: 350 שקל, ל-100 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

UNTOLD ABOSOLU הבושם החדש מבית אליזבת ארדן מחיר 350 שח ל 100 מל צילום יח...

 *

GUESS DARE מבית GUESS

מהדורה חדשה לבושם של מותג האופנה האמריקאי המגלם את מאפייניה של נערת Guess: מכתיבת אופנה, נועזת, משוחררת ומובילה. ההשראה היא נשים אייקוניות משנות ה-70 כמו המלאכיות של צ'ארלי ונערות בונד, כדוגמה לנועזות ורוח נעורים. התוצאה היא ניחוח הרפתקני, נשי וקורן. הבקבוק ורוד ובעל קימורים המזכירים אישה, על צוואר הבקבוק שרשרת זהב עם הלוגו של GUESS והפקק בצבע ורוד זהב. הקופסא בצבע ג'ינס דהוי חותמת את השילוב בין יוקרה וסקסיות שהמותג מבקש לשדר.

מחיר: 199 שקל ל-100 מ"ל

להשיג בסופר פארם וניו פארם

Guess Dare EDT 100מל 199שח צילום קוטי סטודיו a

 *

Royal Revolution של קייטי פרי

מהדורה חדשה לבושם המצליח של קייטי פרי שאמרה "במובנים מסוימים להתיז בושם זה כמו ללבוש חליפה בלתי נראית של שריון מפואר. אני רוצה ש – Royal Revolution יעורר נשים לקבוע כללים משלהן". הבקבוק עוצב בהשראת העוצמה של אבן הספיר בגוונים מבריקים של כחול. הפקק בגוון אפור מתכתי בהשראת שריון מתאר אומץ ועל ראשו הסמל המלכותי שעוצב לכבודה של מלכת הפופ – קייטי פרי.

מחיר: 199 שקל, ל-100 מ"ל

להשיג בסופר פארם וניו פארם

 קייטי פרי קילר קוון רויאל רבולושן א.ד.פ 100 מל 199שח צילום קוטי סטודיו (2) (Large) (1)

 *

פצ'ולי & ורד רענן בסדרת Aromatic Blends מבית KIEHL’S

ניחוח חדש בסדרת הניחוחות הארומטיים לקראת עונת המעבר. בושם פשוט ורענן, עמיד וצלול. פצ'ולי מברזיל המתאפיין בעציות עם מתיקות קלה וורד רענן מגראס בצרפת שנרכשים בסחר הוגן ורכישה בת קיימא במידת האפשר.

מחיר: 135 שקל ל-30 מ"ל, 249 שקל ל-100 מ"ל

ניתן להשיג בחנות החדשה של Kiehl's בדיזינגוף סנטר תל אביב, ובקניון רמת אביב תל אביב.

 בושם קילס פצולי ורד רענן 30 מל מחיר 135 , בושם 100 מל 249  צילום יחצ

 *

ICON JEWEL מבית GA-DE

בג"יד מתייחסים לבושם כאל תכשיט שהאישה עונדת. לב הבושם חמים ועוצמתי שופע תווים נשיים כהים של נרולי ופולי טונקה המשתלבים במתיקות מעודנת של פריחת התפוז ויסמין מלבלב ורעננות של פלפל ורוד, כולם עטופים בבקבוק סגול ואלגנטי.

מחיר: 250  שקל

ניתן להשיג ברשתות הפארם.

ICON JEWEL EAU DE TOILETTE- בושם של רגעים מיוחדים ובלתי נשכחים GA-DE 249.90 ₪ יוסי סליס

***

ואם חפצתן במארזי בשמים –

FENDI, מארז טיפוח המכיל בושם פאן די פנדי נשים, 50 מ"ל וקרם תואם, 75 מ"ל, מחיר: 299 שקל

GIVENCHY, מארז המכיל: בושם אונג' או דמון לה סיקרט, 50 מ"ל וקרם גוף תואם, 75 מ"ל, מחיר 330 שקל, ומארז טיפוח very irresistible המכיל בושם very irresistible א.ד.ט, 50 מ"ל וקרם גוף תואם, 75 מ"ל, מחיר: 249 שקל

KENZO, מארז המכיל: בושם KENZO FLOWER  בתכולת 100 מ"ל, קרם גוף ותחליב רחצה תואמים, 50 מ"ל כל אחד, מחיר:  429 שקל

אליזבת ארדן, מארז המכיל: בושם UN TOLD  בתכולת 100 מ"ל, סבון רחצה וקרם גוף תואם, 100 מ"ל כך אחד, ובושם UN TOLD מוקטן – 5 מ"ל, מחיר: 329 שקל

ריהאנה, מארז המכיל: בושם REBL FLEUR– תכולת 100 מ"ל, בושם REBL FLEUR מוקטן – תכולת 6 מ"ל, תחליב רחצה וקרם גוף תואמים, 90 מ"ל, מחיר: 229 שקל

בריטני ספירס, מארז המכיל: בושם Fantasy Britney Spears  תכולת 100 מ"ל, קרם גוף, סבון נוזלי וקצץ אמבט, בריח תואם, כל אחד  100 מ"ל, מחיר: 199 שקל

ג'וסי קוטור, מארז המכיל:  בושם ויוה לה ג'וסי, 100 מ"ל, בושם ויוה לה ג'וסי בצורת עט מוקטן, 10 מ"ל, קרם גוף תואם, 200 מ"ל, מחיר:  329 שקל

מארז לחג גוסי קוטור מחיר 329 שח  צילום  (Custom)