סתיו אונליין

גם אתרי השופינג אונליין נערכים לסתיו. סקירת הקולקציות של שני אתרים ותיקים מובילים בתחומם, אתר אחד צעיר ומסקרן, והטבה מיוחדת ללקוחות אסוס הנאמנות

בחורה עם מחשב נייד

קולקציות הסתיו של ASOS, ADIKA ו-SOFI המוצעות לקניה אונליין

ASOS

אתר ASOS הבריטי האהוב על הישראליות (סניף הדואר השכונתי שלי נראה ברוב הימים כמו מחסן המשלוחים של אסוס), מציע בקולקציית סתיו-חורף 2013/14, את כל מה שטרנדי וחם בעולם האופנה בפרשנות מקורית של מעצבי המותג.

באסוס נמכרים מותגים חיצוניים ומותג הבית הנושא את שם האתר שמהווה כ-50% מהפריטים הנמכרים באתר. כמו בכל רשת אופנה, גם באסוס הפריטים נחלקים לקבוצות, בניהן: Youth Club– פריטים בהשראת התלבושות בבתי הספר הפרטיים בלונדון. Arts & Crafts– פריטים המשלבים בדים צבעוניים, פרנזים וקישוטי פסיפס בהשראת תרבויות שונות מרחבי העולם. Dolls Play-פריטים מצועצעים משולבי פייטים, פרווה סינטטית וצבעי פסטל, בהשראת משחקי בובות. Victorian Street– השם הבריטי לוינטג', ו-Out of the Blue– פרטי לבוש אנדרוגנים, המטשטשים את הגבול בין זכר לנקבה.

במחלקת המידות הגדולות המצויינת שנקראת  Curve ASOS תמצאו פריטים במידות 42-58, מפריטי בייסיק, לחליפות ושמלות ערב. הסגנון של המידות הגדולות באסוס מאוד שונה מזה שאנחנו מכירים בארץ, ויש לו נגיעות היפסטריות ברורות. לא כולן יתחברו לבגדים, אבל את המכורות כבר אי אפשר לעצור מלהזמין עוד ועוד.

והחל מהיום-הצעה מיוחדת: אסוס משלמת את המע"מ שלנו. נכון להיום בהזמנות מחו"ל מעל סכום קנייה של 75$ אנחנו מחוייבים לשלם תוספת מע"מ של 18%. באסוס הבינו שזה גורם שמשפיע על הרכישות של הישראלים באתר ולכן היא מציעה פטור מהמע"מ (שמשמעותו 18% הנחה), על כל הזמנה מעל הסכום הנ"ל. ההצעה תקפה עד 15/9/14 וניתנת למימוש באמצעות קוד ההנחה מיוחד לישראל Israel18, אותו יהיה ניתן להזין בכל הזמנה מעל 75$. בנוסף, לקוחות יכולים מעכשיו לקבל את ההזמנות שלהם תוך 3 ימים בלבד עבור 10£ (כ-59 שקל), המשלוחים הרגילים-חינם.

טווח המחירים: בגדים-115-1,000 שקל, אקססוריז-19-667 שקל

www.asos.com

ASOS. צילום: יחצ CURVE ASOS צילום יחצ CURVE ASOS צילום יחצ

***

ADIKA

ממה שהספקתי לראות בקולקציות הסתיו שצפיתי בהן עד כה, הדגש הוא על שילובים וחיבורים מקוריים. גם בעדיקה ממשיכים בקו הזה ומפגישים בין אורבאני לרומנטי, בהרבה בדים רכים ונשפכים וגזרות אוברסייז לצד פריטים צעירים ו'בועטים'.

בין הפריטים המובילים תמצאו חצאיות פעמון בגזרה גבוהה, שמתעדות להיות להיט חורפי, שמלות בגזרות מטשטשות מותן ומבחר ג'קטים קלילים, לצד שמלות שחורות צמודות בשילובי בד ודמוי עור, ושפע אקססוריז המושפעים מעולם הרוק כמו תיקי קופסא וצמידים גדולים. העקרון המנחה הוא שילובים בין הסגנונות, שמלה רומנטית עם ג'קט קשוח, סקיני צמוד עם חולצת שיפון אורירית ועוד.

טווח מידות: XS-L נעליים 36-41

טווח מחירים: 59-269 שקל

אתר ADIKA

Adika צילום דנה קרןAdika צילום דנה קרן Adika צילום מיכאל טופיול ודרור בן נפתלי

SOFI

SOFI היא חנות אונליין ישראלית לאופנה סקנדינבית עכשווית, עליה כבר כתבתי פה.

אחרי הקיץ הצבעוני, הסתיו בסופי מתאפיין בצבעים כהים ובגוונים "עתיקים" (ורוד עתיק, בורדו, לבנדר, לבן ואפור מעושן). הגזרות מושפעות מהמלתחה הגברית וכוללת חולצות מכופתרות, בלייזרים ומכנסיים במותן גבוהה. גם אצל סופי רואים שילובים וחיבורים בין ניגודים המתבטאים בשילובי ישן וחדש, כפרי ועירוני, צלול ומאובק.

הפריטים המובילים הן חולצות אלגנטיות עם טאץ' רומנטי, ובלייזרים באוירה בוהמיינית.

הרעיון המרכזי המוביל את סופי הוא התאמה מלאה בין הבגד ללקוחה, לכן תמצאו באתר מחשבון מבנה גוף בו כל אחת מוזמנת להכניס את מידות גופה בס"מ ולקבל הסבר על מבנה גופה והמלצות על פריטים ספציפים שיהלמו אותה.

טווח מידות: 36-46

טווח מחירים: 149-999 שקל

אתר SOFI

SOFI. צילום: יחצSOFI. צילום: יחצSOFI. צילום: ליאור קסון

 הקונה נחמה בפייסבוק