חמישה בחמישי: 5 נקודות אור

חמישה בחמישי עם 5 נקודות אור: תצוגה מרהיבה של שאנל, תצוגת הגמר של שנקר, תיק, שמלה וטיפול ידיים מפנק. כי אסקפיזם זו לא מילה גסה

בחורה עם מחשב נייד

כשהתותחים רועמים המוזה שלי שקטה שקטה. אבל היום חמישי והבטחתי לעצמי לכתוב פוסט עם הדברים הטובים שמצאתי בשבוע המאוד לא קל שעבר על כולנו. ככה, בקטנה, כמה טיפות של אור.

תיק של קיפלינג

לפני המון שנים היה לי תיק גב כחול של קיפלינג שקיבלתי במתנה מאחד ממקומות העבודה שלי. במהלך השנים אבדו עקבותיו, כנראה בתקופה מסויימת בחיי החלטתי שהוא לא ישמש אותי יותר. כמו הרבה מהדברים שמסרתי בקלות דעת, גם הוא חסר לי.

בשבוע שעבר הוזמנתי לראות את קולקציית התיקים החדשה של קיפלינג, ומי ששבו את ליבי בעיקר היו התיקים הקטנים בטקסטורה המחוררת, עם הקופיפים המסורתיים בצבע כסף (התיק הלבן מימין עולה 500 שקל, הקלאץ' המתוק משמאל 250 שקל)

להשיג באתר ובחנויות בתיקים ברחבי הארץ

Kipling  צילום יחצ (1)

שאנל בשבוע ההוט קוטור בפריז

ביקום מקביל שקוראים לו פריז, נערך בימים אלו שבוע ההוט קוטור. אין אסקפיזם מוצלח יותר מלבהות בתצוגות של מעצבי העל ובבגדים שאפילו את החיקויים שלהם כנראה לא אצליח לקנות.

המצטיין שלי נכון לעכשיו, קארל לגרפלד לשאנל שעונה אחרי עונה מצליח להרים את התצוגות הכי הכי. הדגם הזה, על כל מרכיביו והסטיילינג-שלמות

A model presents a creation by German designer Karl Lagerfeld as part of his Haute Couture Fall/Winter 2014-2015 fashion show for French fashion house Chanel in Paris

וככה נראתה התצוגה

[youtube fLcA0K9khx4 nolink]

שמלה מ-NEXT

אם תצוגות אופנה טובות לאסקפיזם, שופינג אונליין טוב להפגת חרדה. בעוד רוב חברותיי לתחום עטות על הסייל של ASOS, אני דווקא יותר בעניין של NEXT השמרני.

על NEXT כבר המלצתי בעבר בעיקר לבגדי ילדים, אבל אני חוגגת בו גם עם בגדי הנשים. עכשיו על הכוונת שמלות, שהם הלהיט הקיצי שלי. את זו התאפקתי ולא הזמנתי, אבל אחרי האזעקה הבאה היא כנראה תהיה שלי. קליק על התמונה יעביר אתכן ישירות אליה. והמחיר: 103 שקל (משלוח חינם).

SKIN63487

מניקור ב-OPI נייל בוטיק בשרונה

בצהרי שלישי, רגע לפני האזעקה הראשונה, כשהמתח כבר היה באויר והיה ברור שטוב לא ייצא מזה, גנבתי לי שעה של פינוק מניקור בנייל בוטיק במתחם שרונה.

בתקופה שבה מכוני מניקור אקספרס קמים השקם וערב, נפתח בשרונה נייל בוטיק שמציע טיפולי טיפוח לכפות הידיים, מניקור ועיסויים שכולם נעשים עם המוצרים של OPI. בבוטיק הקטנטן תוכלו לבחור באחד ממספר טיפולים בתפריט (עיסוי, טיפול בציפורניים מתפצלות, טיפול להצערת העור ועוד) ולסיים בכל אחד ממאות הגוונים של הלקים של OPI או בלק ג'ל. בנוסף תוכלו לקנות שם את ליין מוצרי הטיפוח של OPI לכף היד והרגל לטיפול ביתי.

אני קיבלתי טיפול שנקרא שרונה וכלל פילינג, מסיכה, מניקור מלא, עיסוי בקרם מזין ומריחת לק, אצל בחורה מקסימה שאם אני זוכרת נכון קוראים לה סיון. היה תענוג, אם כי אני חייבת להודות, שלו הייתי עוברת את הטיפול ביום רגוע, בלי שהמילה הסלמה תמלא את האויר, הייתי נהנית עוד הרבה יותר.

מחירים: 57-247 שקל

מתחם שרונה, רחוב קפלן 22 , תל אביב.

אתר: opi-sarona.co.il, פייסבוק: opi.sarona

נייל בוטיק opi שרונה קרדיט שחר פליישמן6

תצוגת הסיום של בוגרי שנקר

ערב שלישי, אב הבית בחו"ל, שלושה ילדים בבית עם בייביסיטר ואחד במחנה אימונים בקיסריה, ואני בנמל תל אביב בתצוגת הגמר של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. באזור השעה 19:00 אזעקה ראשונה בתל-אביב. הספקתי לראות רק את המציג הראשון כשהבנתי שלפני הכל אני אמא ואין מצב שהילדים שלי יהיו בבית עם בייביסיטר, טובה ככל שתהיה, כשטילים מאיימים על שמי תל אביב. פרשתי ונסעתי הביתה.

ליבי עם הסטודנטים שעבדו כל כך קשה ובערב הכי חגיגי שלהם הטילים גנבו את ההצגה. אבל ממה שקראתי בביקורות של אחרים ומהתמונות שקיבלתי, זו היתה אחת מתצוגות הגמר הטובות של שנקר. מאחלת לכל הבוגרים בהצלחה בהמשך דרכם המקצועית ושיצליחו להשתלב בתחום התובעני ולא סלחני שבו הם בחרו.

אחרי צפיה בלמעלה מאלף תמונות מהתצוגה, כל שנותר לי זה להצטער שלא יכולתי לראות את הכל מקרוב. המון כשרון. לכאן בחרתי תמונה רנדומלית של הדגמים של גיל מעין, כי באמת קשה לבחור.

תמונות נוספות וחוויות מהתצוגה תוכלו לקרוא בפוסט של חן סיון

Gil_Maayan_for_Shenkar_2014_photo_Rafi_Daloya_(12)

הקונה נחמה בפייסבוק