מבצעים שווים בביוטי סיטי

המבצעים השוים והפינוקים המיוחדים בביוטי סיטי. רשימת ההמלצות של הקונה נחמה

20140630_202041

בערבו של יום שני, רגע לפני הבשורות הקשות, קפצתי לערב הגאלה שפתח את ארוע הביוטי סיטי השנתי של הסופר-פארם, במטרה לבדוק מה יש לדוכנים הרבים להציע ובמה כדאי להתמקד.

ברגע שתחצו את דלת הכניסה לביתן 1 בגני התערוכה, תתנתקו מכל מה שהשארתן בחוץ. עשרות דוכנים של חברות קוסמטיקה ואביזרים נלווים (מכשירי הלבנה לשיניים, מכשירי פדיקור, הסרת שיער ועוד), מחכים לכן בחלל ענק ומעוצב, עם הצעות מיוחדות ומפתות לימי היריד.

לא הצלחתי לבדוק מקרוב את כל הדוכנים, בחרתי להשקיע באלו של החברות שאני אוהבת במיוחד ובאלו שהעיצוב הייחודי שלהם משך לי את העיניים. קבלו כמה מהם

קלרינס

20140630_201117

הדוכן של קלרינס היה העמוס ביותר בלקוחות מבין כל הדוכנים במהלך שהותי במקום, בזכות המוצרים המעולים והמבצעים השוים שהם מציעים. לדוגמא: מוצרי טיפוח: מוצר אחד ב-20% הנחה ומוצר שני ב-50% הנחה (יש הנשבעות שהדאבל סרום של קלרינס שינה להן את החיים). איפור (כולל סדרת האיפור החדשה לקיץ 2014) ב- 25% הנחה, מסיכה מטהרת במחיר מיוחד של 119 שקל, מסיכת עיניים ב-99 שקל, דאו רול און ב- 79 שקל ועוד

ההי-לייט של קלרינס: השקה של שלושה מוצרים חדשים בסדרת מולטי אינטנסיב לגילאי 50+, הסדרה מיועדת לנשים הסובלות משינויים הורמונליים של גיל המעבר המשפיעים על העור, והיא תוצאה של מחקר ארוך על הגורמים המובילים להפסקת ייצור האלסטין והקולגן. המוצרים בסדרה מסייעים בהחייאת העור, ומעודדים ייצור קולגן. למוצרים הקיימים מתווספים עכשיו שלושה קרמים ליום במחיר 664 שקל ל-50 מ"ל, לפני הנחות. בביוטי סיטי, על כל קניה מעל 349 שקל ממוצרי סדרת מולטי אינטנסיב מקבלים קיט מוצרים מתנה.

סופט טאץ

20140630_195009

את הדוכן של סופט טאץ אי אפשר לפספס, הוא מקושט בכדורים אדומים גדולים גדולים שנתלו מהתקרה ויסמנו לכן את הדרך.

בדוכן של סופט טאץ' מתרכזים בגבות ובעיניים ומשיקים 2 פינצטות ייחודיות, תוצר של שיתוף פעולה עם  חברת LA TWEEZ, יצרנית אביזרי טיפוח מובילה. הפינצטות מצויידות בנורת לד קטנה שמאירה את אזור המריטה ומקלה על העבודה. הפינצטה הבסיסית נמכרת ב-39 שקל, ואם תרצו אותה בחיתוך מקצועי יותר ועם עיטור של אבן סברובסקי קטנה תשלמו עליה 59 שקל.

על כל קניה בדוכן של סופט טאץ' מקבלים סידור גבות. אתמול היה זה טייגר בכבודו ובעצמו שסידר את גבותיהן של המבקרות. במהלך ימי הביוטי סיטי יעבדו מעצבי גבות מטעמו. כדאי.

אהבה

AHAVA

את אהבתי למוצרי אהבה חשפתי לא אחת, ובעיקר לתמצית הלילה ולסרום האוסמוטר המרוכז שלהם שאני משתמשת בו כבר תקופה ארוכה.

כל מי שחולפת על פני הדוכן של האהבה מקבלת כרטיס גירוד, כל כרטיס זוכה באחד מתוך הבאים: מוצר מוקטן/מארז דוגמיות/טיפול שיאצו שנעשה במקום/קיט מוצרים. אחת לשעה נערכת הגרלה בין כל מי שעבר בדוכן בה ניתן לזכות בסרום פנים או גוף בגודל מלא. כל זה ללא התניה בקניה.

הסרום האהוב עלי ימכר במהלך הביוטי סיטי בהנחה של 25% ויעלה 231 שקל במקום 309 שקל. כבר הזכרתי שאני ממליצה עליו?

רימל+ניואה

NIVEA RIMMEL

בדוכן המשותף והמרווח של החברות רימל וניוואה מציעים מבצעים שוים של 4 מוצרים ב-100 שקל. בין המוצרים -רביעיית צלליות מתוך מבחר צבעים גדול, מסקרות וליפגלוסים. דאורדורנט של ניואה נמכר בעשרה שקלים ועל כל קניה מעל 150 שקל מקבלים מסיר איפור בגודל מלא ב-20 שקל.

לנקום

LANCOME

הדוכן של לנקום משך אותי אליו דווקא בשל העובדה שלעומת מרבית הדוכנים, בלנקום שמרו על עיצוב בהיר, רגוע ושקט, ללא מבצעים בולטים, הצעות מיוחדות או דיילות שימשכו אותך פנימה, בלנקום סומכים על הלקוחות הנאמנות והמוצרים המעולים שיעשו את העבודה בעצמם. ובכל זאת, בשקט בשקט, משיקים בדוכן של לנקום קרם יום חדש- VISIONNAIRE CREAM, שמשלים את הסרום הנמכר יותר שלהם מסדרת VISIONNAIRE. מדובר בקרם אנטי אייג'ינג גלובלי שמשמעותו היא שהוא גם נלחם בקמטים וגם ממצק. המחיר 450 שקל, ובביוטי סיטי מחיר מבצע: 338 שקל

PUPA

PUPA

את מוצרי האיפור של PUPA אני מאוד אוהבת ויש לי לא מעט מהם. במסגרת החברות הפחות יקרות, אני חושבת שהם נותנים תמורה מעולה למחיר. מסקרת הטורקיז שלהם מככבת אצלי ומעורררת הרבה תגובות וגם על המייק אפ הנוזלי שלהם המלצתי בעבר והוא עושה עבודה מצויינת גם בלחות הקייצית. כשזה מגיע עם מחירים שאפש לעמוד בהם- מה טוב.

בדוכן של פופה מציעים את מרבית השפתונים והמסקרות ב-50 שקל (במקום 110), ואת המייקאפים ב-80 שקל (במקום 189 שקל). הזדמנות מצויינת להצטייד

נטורל פורמולה

20140630_204158

בדוכן של נטורל פורמולה משיקים קרם חדש מסדרת קראטין אינטנס, שמתווסף למוצרים הקיימים בסדרה. הקרם מספק הגנה לשיער בזמן החלקה בחום (מחליק או פן, בשימוש ביתי), ומתאים לשימוש יומיומי לנשים שעברו החלקה. מחיר המוצר: 40 שקל.

בימי הביוטי סיטי,  כל מי שתרכוש 3 ממוצרי קרטין תוכל ליהנות מעיצוב בפן חינם בביתן, ושובר של 50% הנחה להחלקת שיער ברשת מספרות MOTIE RUBIN

לייף

20140630_203753

מותג הבית של סופר-פארם השיק ערכת לק ג'ל לשימוש ביתי. לכבוד ההשקה, על כל קנייה ממגוון המוצרים של לייף, מקבלים מריחת לק ג'ל במקום.

***

רוצה לחוות עוד מעולם הביוטי היפני?

בואי לבקר ב”ביוטי סיטי טוקיו”, אירוע היופי הגדול של סופר-פארם, שמתקיים זו השנה השמינית בביתן 1 בגני התערוכה, תל אביב, בין ה-1.7 עד ה-4.7. לפרטים נוספים – לחצי כאן