מה הסגנון שלך?

בואו נשחק. אם הייתן צריכות להגדיר את הסגנון האופנתי שלכן על ידי שימוש בשם של מותג או מעצב, מי זה היה? רשימה חלקית שלי

אני אוהבת הרבה סגנונות לבוש, לרוב אני בג'ינס וחולצת אוברסייז, בארועים מיוחדים תוכלו לתפוס אותי אלגנטית עם חצאית עפרון ועקבים, לפעמים רוקיסטית ולפעמים נערת פרחים. אבל אם שואלים אותי מה הסגנון שהכי מאפיין אותי אפשר להגדיר אותו במילון תחת "הארטברייקר".

הארטברייקר

המעצבת הג'ינגית הנמרצת אורי פישרמן פתחה את הארטבייקר בשנת 2007, כשחלמה להציע לנשים טרנינגים שמשלבים נוחות וקוליות בלתי מתפשרת. הלקוחות התלהבו למצוא את הנישה החדשה שהיתה חסרה בארץ באותה תקופה והמותג התפתח לבגדי בייסיק נוחים ומדליקים, לרוב עם טוויסט בפרטים הקטנים, שעושה את ההבדל בינם לבין אחרים.

קולקציית הקיץ של הארטבייקר שאבה השראה מהתרבות האמריקאית בכלל והספורט האמריקאי בפרט, וכוללת אלמנטים של כוכבים, פאצ'ים מעור ושרוכים מודפסים ששולבו בפריטים בדפוסי החיות והשראות הים האופיניים למותג.

הלהיט של הארטבייקר הם המכנסייים, קצרים וארוכים, כולם בדוגמאות משוחררות עם גומי במותניים, לעתים עם שרוך ולעיתים עם כפתורים חיצוניים, בשפע בדים, צבעים והדפסים. לצידם חולצות וגופיות בייסיק בצביעות סטון ווש, גלביות קצרות, צבעוניות או חלקות, וחולצות מכופתרות בהדפסי חיות. את הצבעוניות מכנה פישרמן "צבעי קרטיבים חמוצים" דוגמת מנטה, לימון, וליים, לצד גווני חול והאפור הנצחי המועדף עלי.

רוב הבדים מהם מורכבת הקולקציה הם בדי כותנה טבעית ולצידם גלביית משי מדהימה וחולצות שיפון. הטי-שירטים שעשויות מבדים סינטטים עברו טיפול מיוחד שהפכו אותן לנעימות במיוחד.

טווח מחירים: 145-695 ש"ח

חנות הדגל: דיזנגוף 203 תל אביב ובכ-40 חנויות נבחרות ברחבי הארץ

הארטברייקר בפייסבוק

הארטברייקר. צילום: גיא כושי ויריב פיין

הארטברייקר. צילום: גיא כושי ויריב פיין

הארטברייקר. צילום: גיא כושי ויריב פיין

 ***

הסגנון שלי בארועים מיוחדים הוא אקלקטי ותלוי במצב הרוח. לפעמים בא לי לבלוט עם שמלה צבעונית ותכשיטים גדולים, לעתים אני מעדיפה צמוד וסקסי, ולעתים את מראה הבוהו בשמלת קרושה עתירת בד. כך או כך אני יודעת שברזילי ידעו לתת לי את תשובה לכל אחד מהסגנונות

רזילי

הבוטיק, שגיבש קונספט חדשני לפני למעלה מ-20 שנה, התפתח והפך לרשת חנויות מובילה שמציעה עיצובים של מיטב מעצבי האופנה והתכשיטים הישראלים, כולם נבחרים בקפידה ומציעים מצד אחד מבחר גדול שיענה על מגוון טעמים ומן הצד השני הרמוניה של פריטים שמשתלבים זה בזה למרות השונות היחסית. לצד האופנה הישראלית ניתן למצוא ברזילי מספר פריטים מיובאים של שמות מוכרים.

ברזילי מקפידים על אוצרות מדוייקת על ידי צוות מיומן שמכיר היטב את טעמה של הלקוחה ובונה תמהיל מדוייק של שמלות, חולצות, מכנסיים, תכשיטים, ואביזרים. הקמפיין האחרון של רזילי מתבסס על המשפט  Get The Razili Look במטרה להבהיר את הנקודה שברזילי מציעים לך טוטאל לוק שיחסוך ממך את הצורך בסבב חנויות (זה נכון, כל עוד את מוכנה ללכת יחפה, כי גזרת הנעליים העונה לוקה בחסר).

את רוב הפריטים ברזילי ניתן להשיג גם בחנויות המעצבים ובבוטיקים נוספים, אבל לא תמצאו עוד חנות, ובוודאי לא רשת המתפרסת על פני מספר ערים, המציעה מבחר כל כך גדול של מעצבים ולצידם פריטים של מותג הבית שמשלים את החסר.

בין המעצבים: לארה רוסנובסקי עם גלביות צבעוניות מדוייקות, Rimmaromano הזוכה בתחרות המעצב הבא בשבוע האופנה האחרון,   Stella and Lori מותג צעיר עם שמלות מופלאות שעוד נשמע עליהן לא מעט ועוד רבים וטובים.

טווח המידות מגוון, ובביקור האחרון שלי בחנות נכנסו שתי נשים להערכתי במידות 44-46 שמצאו שמלות מצויינות.

רזילי בפייסבוק

רזילי צילום:זהר שטרית

רזילי צילום:זהר שטרית

 ***

בכל הנוגע לנעליים הבחירה שלי ברורה מאליה. בלרינות. נכון לכתיבת שורות אלו יש לי בארון הנעליים 15 זוגות בלרינה (לעולם איני מתחייבת לגבי כמה יהיו מחר). 

למעט בגד ים, קשה לי לחשוב על פריט לבוש שהבלרינות לא ישתלבו איתו מצויין. ג'ינס- צ'ק, שמלת מקסי- צ'ק, מכנסיים קצרים-צ'ק. את כל האופציות כבר ניסיתי וכולן הוכיחו את עצמן.

כמי שמסתפקת בבגדים מונוכרומטים, אני נהנית לשחק עם צבעי הבלרינות שלי, ובשלוף אני יכולה למנות את הירוקות, הכתומות, האדומות, טורקיז, פסים כחולים ופסים אדומים, מנוקדות, מנומרות ומנוחשות לצד השחורות, הניוד והחומות (ייתכן והייתי עדינה עם ההצהרה שלי על 15 זוגות).

טווח המחירים של הבלרינות בארון שלי רחב, ונע בין 30 ל-1200 שקל. האלמנט המפתיע הוא, שאת שני זוגות הבלרינות היקרות שלי אני נועלת הכי פחות מבין כל הזוגות. משהו במחיר שלהן גורם לי לשמור עליהן בחרדת קודש. הרי אותן לא אוכל להחליף בחדשות באותה התדירות שאני מחליפה את הבלרינות הזולות.

מרשה בלרינה

אם אתן מסתובבות בקניונים בוודאי יצא לכן להתקל בדוכנים של מרשה בלרינה. לאחרונה פגשתי באחת השותפות במיזם וגיליתי אשה מדהימה שחלמה והגשימה.

שרי אסף מלמוד ואפי האוס הן בנות דודות, לפני כשנה וחצי הן הקימו את דוכני Marcha Ballerina שמציעים נעלי בלרינות ב-24 צבעים שונים, ונכון להיום המותג מחזיק בעשרות דוכנים בארץ ובעולם.

דוכני המותג מעוצבים באוירת שוק צרפתית, הבלרינות מסודרות בארגזי עץ צבועים, על הרצפה מודבקת תמונת מרצפות שצולמה בפריז, והנעליים נארזות בנייר מגולגל ושקית רשת משל קניתם בגט טרי.

אי אפשר שלא להתאהב בבלרינות של מרשה. מניסיון הן גם נוחות, ובמותג מקפידים ללמוד מדגמי העבר ולשפר מדי עונה את מה שדורש שיפור (למשל, בבלרינות החדשות הוסף עקב קטנטן לסוליה שהיתה שטוחה לחלוטין בדגמים הראשונים, וגם רמת הגימור שופרה מהותית).

לקראת הקיץ צורפו לבלרינות גם כפכפי אצבע במבחר צבעים וטקסטורות

מידות: ילדות: 26-35  נשים: 36-42

מחירים: מחיר אחיד של 99 שקל

מרשה בלרינה בפייסבוק

מרשה בלרינה. צילום: יח"צ

 

מרשה בלרינה. צילום: ולרי בלקינד

 

כמובן שיש עוד המון מותגים וחנויות שיכולים להגדיר בקלות את הסגנון שלי, לחלקם כבר נחשפתן ולחלקן אני מקווה להגיע בעתיד, אשמח לשמוע על השמות שלכן, אם יש כאלו

הקונה נחמה בפייסבוק