סיפורי שיער

טיפוח השיער בבית לוקח דקות ספורות ומספק תוצאות מצוינות ונראות לעין. הכנסי להמלצות טיפוח לשיער ורשימת מוצרים חדשים על המדפים

המון מוצרי שיער חדשים עלו על המדפים בשבועות האחרונים. במסגרת תהליך השיקום לשיער שלי, שהחל בתספורת קצרה וממשיך במסיכות והזנה, יצא לי להתנסות בכמה מהם. המסקנה: למעט מקרים בודדים של חומרים שהיו דביקים מדי או בעלי ריח פחות נעים, רוב החומרים יתנו תוצאה דומה.

ההבדל בין שיער מטופל לשיער מוזנח הוא גדול וזה באמת אחד מענייני הטיפוח שהכי קל לתפעל אז חבל לוותר.

ההמלצה שלי, שהיא כמובן אישית לגמרי ולא מקצועית: מסכה פעמיים-שלוש בשבוע (תוך כדי המקלחת), לחות על בסיס מים ומעט סיליקון בקצוות מדי בוקר, שמפו איכותי ולוותר על מרכך. אני חושבת שהשיפור המשמעותי ביותר במראה השיער שלי נראה לעין כשהפסקתי להשתמש במרכך שיוצר אשליה של שיער נעים אבל לאורך זמן מייבש ומעייף אותו. התספורת שלי קצרה יחסית, כך שזו לא בעיה עבורי. לבעלות שיער ארוך הייתי ממליצה להשתמש במסיכה במקום במרכך. התוצאות מובטחות.

עצה חמה נוספת: להשתדל לאסוף כמה שפחות. אצלי רק תספורת קצרה הצליחה לשקם את השביל העמוק שנוצר כתוצאה מאיסוף השיער במשך שנים (מתי לאחרונה בדקתן את הקרקפת האחורית שלכן בעזרת מראה?)

ודברים שלמדתי מהרשת:

*עם השמפו יש לחפוף פעמיים ולא להפריז בכמות החומר. את השטיפה האחרונה מומלץ לעשות במים קרים.

*את הקונדישינר, אם את משתמשת, ובוודאי שאת המסיכה אל תשימי על הקרקפת, אלא רק על השיערות עצמן. זה יותר קל לתפעול כשיש לך שיער ארוך, אבל אז ממילא זה גם יותר נחוץ.

*בקיץ במיוחד יש להמנע מלמרוח קרמים שומניים, השילוב בין שומן לשמש אף פעם לא נגמר טוב, גם לא על השיער.

*לבעלות שיער שמן מומלץ לחפוף כל יום, שיער יבש – כל יומיים או שלושה.

*הכי חשוב: להקפיד לגזור קצוות, זה תנאי הכרחי להבראת השיער בכלל ובקיץ בפרט.

קבלו רשימת מוצרים חדשים על המדפים, חלקם נמכרים רק במספרות. קשה לי להאמין שמישהי בוחרת ספר בזכות המוצרים שהוא משתמש בהם, או קונה מוצרים במספרות אחרות, אבל אני תפקידי למסור לך את המידע.

 שמפו פיטוקרטין (PHYTOKERATINE) של פיטו פריז

שמפו שיקומי לשיער פגום המבוסס על תרכובת צמחים וקרטין בוטני, לטיפול בנזקי שיער פגום ובקצוות מפוצלים, תוך מילוי סיבי השערה. השמפו מגיע במיכל אלומיניום מעוקר המפחית את הצורך בשימוש בחומרים כימים משמרים.

מחיר: 70 שקל, תכולה 200 מ"ל

להשיג: ברשת סופר-פארם, ניו פארם, בתי המרקחת ובתי הטבע ברחבי הארץ.

פיטוקרטין מבית פיטו-פריז 70 שח צלם יחצ

*

מסיכת קרטין משקמת מסדרת לוקס אויל של וולה פרופשיונלס

מסכת קרטין, משקמת באופן מיידי את סיבי השיער, משפרת את הטקסטורה ומותירה אותו רך למגע. הפורומולה של מוצרי סדרת לוקס אויל מכילה מולקולות קטנות שחודרות לשיער ונועלות בו את הלחות. רכיבי השומן יוצרים שכבת הגנה חיצונית סביב כל שערה ומגנים מפני נזקי הסביבה. המסיכה מכילה שמן ארגן, שמן שקדיה, ושמן חוחובה. לשימוש על שיער לח. שטיפה לאחר 5 דקות.

מחיר: 219 שקל ל- 400 מ"ל

להשיג אצל מעצבי השיער המומחים של "וולה פרופשיונלס"

SP

*

סדרת מוצרי טיפוח לשיער שעבר החלקה של  Aromatherapy style

סדרת מוצרי טיפוח וטיפול לשיער שעבר החלקה ועיצוב בחום בשם Kreatine – Ancient secrets. הסדרה מבוססת על שמן קרטין ומועשרת בשמנים ממקור צמחי. הוספת קרטין לשיער שעובר טיפולים כימים חשוב על מנת להצעיר את מראה השיער, לחזק אותו ולמנוע שבירה.

המוצרים בסדרה כוללים שמפו (30 שקל, 750 מ"ל), מרכך (30 שקל, 750 מ"ל), מסכה (40 שקל, 500 מ"ל), וסרום קרטין ( 50 שקל, 100 מ"ל)

לכבוד השקת הסדרה הושק מארז מוצרים מוקטנים להתנסות ראשונית. המארז כולל שלושה מוצרים 100 מ"ל: שמפו, מרכך ומסכת קרטין במחיר מיוחד של 20 שקל.

את המארז ניתן להשיג ברשת הסופר פארם בלבד.  את מוצרי style ניתן להשיג בפארמים רשתות השיווק וחנויות פרטיות ברחבי הארץ.

שיער1

*

 קרם מזין ומיסט לשיקום שיער יבש של ל'אוקסיטן

סדרת מוצרי שיער המבוססת על נוסחאות הבנויות מתמהיל של 5 שמנים אתרים שנועדו לטפל ולטפח שיער יבש ופגום. שמנים אתרים מכילים את היתרונות של הצמח בריכוז הגבוה ביותר.

המוצרים: קרם מזין ומשקם שיער יבש, מכיל שמן חוחובה, נטול סיליקון ומסייע לשיקום השיער ולעיצוב. מומלץ לשימוש לפני שימוש בפן/מחליק שיער (מחיר: 149 שקל , 150 מ"ל), ומיסט (מים מזינים) לשיקום שיער יבש, מזין את השיער, מסייע בשיקום, מגן מפני נזקי חימום ומקל בטיפול היומיומי  (מחיר: 99 שקל, 150 מ"ל)

שיער

*

 סדרת COLOR וסדרת HYDRATE של אינדולה

COLOR – סדרה מקצועית הכוללת מוצרי חפיפה, טיפול וטיפוח לשיער צבוע או פגוע משינויי אקלים. המוצרים עשויים מפורמולות עשירות ברכיבים בינהם, קרטין, מסנני קרינה UV, שמן גלעין המשמש ועוד, שנועדו להגן על השיער מפני נזקי קרינת השמש ומונעים את דהיית הצבע. באינדולה מבטיחים כי שימוש במוצרי הסדרה יסייע בשיקום גמישות השערה ושמירה על ברק הצבע גם לאחר 30 חפיפות. המוצרים בסדרה כוללים: שמפו לשיער צבוע (85 שקל) , שמפו סילבר (85 שקל), קונדישנר דו שלבי ללא שטיפה לטיפול והחייאת שיער צבוע (117 שקל)  ומסכה לשיער צבוע (69 שקל).

HYDRATE – סדרה המיועדת לטיפול בשיער בקיץ. עשירה ברכיבים טבעיים דוגמת תמצית חלב במבוק, במטרה לאזן את רמת הלחות בשיער, לרכך ולהוסיף ברק. המוצרים בסדרה מיועדים לכל סוגי השיער וכוללים שמפו (74 שקל), מסיכה להזנה ולחות (69 שקל), ותרסיס דו שלבי ללא שטיפה לשיער יבש (117 שקל)

להשיג במספרות ברחבי הארץ ובאתר www.gidoncosmetics.co.il

שיער2

*

 3 סדרות לשיער של nanokareatin system מותג חדש בשוק הישראלי

המותג ננו קראטין סיסטם משווק במספרות ידועות ב-16 מדינות בעולם ומעכשיו גם בישראל. תשמחו לדעת שמדובר במותג ישראלי. המטה הראשי של החברה, המעבדות, פס הייצור והמפעל ממוקמים בארץ. המוצרים כוללים רכיבים טבעיים, מאושרים אקולוגית וכל האריזות ניתנות למחזור.

לננו קראטיןן 3 סדרות מוצרים לטיפול ביתי בשם RE, הנחלקים לקטגוריות: שיער טבעי, שיער צבוע, ושיער מובהר/לאחר החלקה. כל סדרה כוללת שמפו, קונדישינר ומסיכה. כל הסדרות מועשרות בוויטמינים ובתמציות צמחים בשילוב שמנים אתריים ומינרלים. הסדרות פותחו על מנת לתת מענה לפי סוגי שיער ולטפל ביעילות בשיער ובקרקפת. המוצרים מנקים, מחליקים ומשקמים את סיב השערה, מחזירים את החיוניות והברק ומגנים עליו מהזדקנות הנגרמת מרעלנים הנמצאים בסביבה.

מחירים: 148-238 שקל

להשיג במספרות המורשות ברחבי הארץ ובאתר . לפרטים ובירור: 1800-200-599. פרטים נוספים באתר www.nanokeratinsystem.co.il

31534_COMPOSITION_4031_04

 *

MATRIX מותג שיער מקצועי מארה"ב נחת בישראל

מטריקס הוא מותג שיער שהוקם ב-1980 ומציע מגוון רחב של מוצרים לטיפוח השיער, צבעי שיער ומוצרי עיצוב, וסדרת מוצרי טיפוח עם מרכיבים טבעיים ותמציות בוטניות. מוצרי MATRIX נמכרים בכ- 350 מספרות ברחבי הארץ.

בין מוצרי הדגל של החברה: CLEAN REMIX, שמפו יבש ללא שטיפה, סופג שמנוניות ומרענן את השיער (60 שקל), וסדרת  Biolage Keratindose, מוצרים עם פרו קרטין + Silk, המבוססים על מרכיבי טיפוח טבעיים ותמציות בוטניות המיועדים לשיער פגום מאוד שעבר פעולות כימיות מרובות (שמפו/מרכך/ספריי, 70 שקל).

טווח מחירים:  60-170 שקל

להשיג בכ-350 מספרות מורשות. טלמסר מטריקס 1-800-301-666

BI_REINV_LIFESTYLE_TRIO

 

הקונה נחמה בפייסבוק