קולקציות תכשיטים לקיץ – חלק ב'

חלק שני לקולקציות התכשיטים לקיץ. והפעם מככבים חבלים, מתכות, עורות, אבנים וזהב בעיצובים יחודיים

בחורה עם מחשב נייד

נטע לבנה

נטע ליבנה השיקה את קולקציית COLOR ADDICT, שמאופיינת בצבעים רכים עם נגיעות פסטליות ושילוב חומרי גלם מנוגדים. בקולקציה צמידים, שרשראות ועגילים המשלבים עורות, חוטים, מתכות, חרוזים וקריסטלים ומשלבים השראות אוריינטליות, רוקיסטיות ורומנטיות.

טווח מחירים: 150-700 שקל

אתר נטע ליבנה

תכשיטים7

*

מיכל נגרין

לליין התכשיטים של מיכל נגרין מתווספים תכשיטים לשיער, סיכות ומסרקות שיער משובצות אבני סברובסקי וחרוזים, מדליונים מודפסים, ועיטורי פרפרים ושושנים בסגנון האופיני לנגרין. תכשיטי השיער משלימים את קולקציית  Summer Bloom הכוללת תכשיטים עם אלמנטים של כוכבים, עלים ופרחים בצבעוניות פסטלית, ותכשיטים דומיננטים, כענקים ושרשראות קולר גדולות מבדי תחרה ואבני סברובסקי בצבעוניות חזקה של טורקיז, סגול, צהוב, פוקסיה ושחור.

טווח מחירים: 99-3,000 שקל

מיכל נגרין בפייסבוק

תכשיטים6

*

אפרת עזוז EF

קולקצית הקיץ של אפרת עזוז נקראת Sail away, ומורכבת ממוטיבים של עוגנים, חבלים וגלגלי הצלה בפרשנות הייחודית של אפרת.  בין הפריטים שרשראות סטייטמנט דומיננטיות, טבעות צבעוניות מעוטרות חוטים וסלילי סיליקון, צמידי חבלים עם חרוזים זהובים ועוד.

טווח מחירים: 150-450 שקל

להשיג בסטודיו המעצבת, דיצה 1 מתחם נגה, תל אביב יפו.

אפרת עזוז בפייסבוק

אפרת עזוז. צילום:יח"צ

*

אימפרס

אימפרס השיקו לכבוד עונת הארועים קולקציה זוהרת במיוחד, מקושטת אבני חן צבעוניות ממגוון סוגים, ששובצו בטכניקה של שיבוץ מרחף. בין הפריטים: טבעות, עגילים ותליונים בגווני זהב לבן, צהוב וורוד (זהב אדום).

טווח מחירים: 3,000-8,000 שקל

ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס הפרוסות ברחבי הארץ

אתר אימפרס 

אימפרס. צילום:יחצ

*

קורנליוס

קולקציית תכשיטים של הפסל הקרואטי Ivan Midzic. תכשיטים מחומרים טבעיים בעבודת יד, הכוללים עקבות של כלי העבודה וגימור שאינו 'מושלם' כאמירה עיצובית.

קולקצייית התכשיטים שעיצב עבור המותג קורנליוס Cornelius כוללת טבעות, עגילים, צמידים שרשראות ותליונים המשלבים חומרים טבעיים וחומרים מסורתיים כגון: ברזל, נחושת  ובדיל.

מחירים: צמידים – 319 שקל, טבעות, עגילים – 259 שקל,  שרשראות – 459 שקל

בוטיק Cornelius, פינס 44 בנווה צדק,

אתר היבואן www.ladybug.co.il

תכשיטים9

*

כלנית טחן

מעצבת התכשיטים כלנית טחן מציגה קולקציה בשם 'מרקמים' בה היא בודקת איך אפשר ליצור מרקם שלם מקו או ריבוע יחיד. בנוסף, טחן מעצבת תכשיטים הכרתיים, עליהם היא חורטת משפטים על פי תורת ימימה. כל התכשיטים נעשים בעבודת יד.

טווח מחירים: 60-400 שקל

כלנית טחן בפייסבוק

תכשיטים5

 *

ג'ני ליין

חברת ג'ני ליין היא חברת תכשיטים שוויצרית המייצרת תכשיטים מצופים זהב 24 קארט ו/או ציפוי רודיום ופלטינום, במגוון סגנונות גדול. ההפצה של התכשיטים היא באמצעות יצירת מפגשי נשים שמתקיימים בבית המארחת  (ניתן להשיג גם בחנויות נבחרות ברחבי הארץ).

טווח מחירים: 180-450 שקל

ליצירת קשר: סיגל קוטלר  052-8753723

 אתר ג'ני ליין

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/1234749_540753982660397_1761901232_n.jpg

קולקציות תכשיטים נוספות בחלק א'

הקונה נחמה בפייסבוק