חמישה בחמישי: חמש קולקציות

חמישה בחמישי מציג: חמש קולקציות ביגוד לטיפוסים שונים של נשים, מהעירונית המתוחכמת, לאמנית התל אביבית ועד הצעירה העדכנית

אני מעט חורגת מהפורמט שגיבשתי ל'חמישה בחמישי', בו לרוב אני מקפידה להכניס רק 5 תמונות. הפעם בחרתי חמש קולקציות, ולהכניס תמונה בודדת לכל אחת מהן זה נראה לי עוול. לכן, כל קולקציה קיבלה שלוש, בתמורה חסכתי (יחסית) במילים.

אני ממש ממליצה לכן על העניין הזה של בלוג שהוא באחריותכן. לעולם לא הייתי מעזה לכופף פורמט של מישהו אחר. את שלי לעומת זאת, אני מכופפת בקלות.

פזית קידר: לנשים אורבניות מתוחכמות

פזית קידר, מעצבת אופנה ותכשיטים, התחדשה בסטודיו וחנות בנווה צדק.  הדגמים של פזית מושפעים מאלמנטים גיאומטרים, ושילוב של קוים היוצרים צורה תלת מימדית תוך משחק בבדים וטקסטורות.

הצבעים בקולציה מונוכרומטים ברובם ומלווים במעט מנטה וצהוב, הבגדים רחוקים מהגוף אבל שומרים על קווי המתאר שלו, הגזרות מתוחכמות במידה ושומרות על איפוק עיצובי.  את קולציית הביגוד משלימים תכשיטים בעיצובה של פזית המשלבים אבנים פראיות במצבן הטבעי, לצד תכשיטים בחיתוכי לייזר וצריבה.

טווח מחירים: ביגוד 250-1100 שקל, תכשיטים: 200-1125 שקל

פזית קידר, כל ישראל חברים 4, נווה צדק, תל אביב

פזית קידר בפייסבוק

2 - עותק17 - עותק13 - עותק

***

אילנה אפרתי: לאמניות שהפרוטה בכיסן

אילנה אפרתי יצרה לקיץ הקרוב קולקציה (אוסף בשפתה) המושפעת מהאוירה הקוסמופוליטית התוססת בתל אביב. אפרתי דמיינה את העיר כפי שהיא נראית מעיניה של תיירת צעירה. אותה תיירת דמיונית גם מככבת בצילומי הקטלוג.

הפריטים נועדו לספק פתרון לחופשה אורבנית ונעים בין גזרות מחוייטות וצמודות לגזרות בעלות נפח ומרחק מהגוף. שמלות, חצאיות, חולצות ומכנסיים המשתלבים זה בזה במשחקי צבעים ייחודיים. חלק מהפריטים מלווים בציורי יד פרי יצירתן של אפרתי ובתה אור רוזנבוים. הבדים מצטיינים באיכותם וכוללים משי, כותנה מצרית, פשתן ועור.

טווח מחירים: 700-3,500 ש"ח

אילנה אפרתי עיצוב אופנה, דיזנגוף 266 תל אביב. לתאום פגישה 03-5465905

אתר אילנה אפרתי

אילנה אפרתי - חולצת כותנה מכנסי כותנה מפוספסים מחרוזות אילנה אפרתי - חולצת כותנה סאטן משי מצוירת ביד וחצאית משי רזולוציה נמוכהאילנה אפרתי - שמלת משי ורוד פודרה מצוירת ביד רזולציה נמוכה

***

נעמה בצלאל: לחובבות הנוסטלגיה

נעמה בצלאל היא אחת המעצבות שכל-כך מזוהה עם העיצובים שלה, שקשה להאמין שמי שתתקל בשמלה שלה במציאות או בתמונה לא תזהה מיד את המקור. עם זאת, בתוך אותו סגנון ברור, מצליחה בצלאל לחדש מדי עונה באמצעות שינויים קלים בגזרות, בצבעים ובשילובים.

בקולקציית הקיץ החדשה ניתן דגש גדול לצבע בחלוקה לשלוש קבוצות: פסטלים, שחור לבן וצבעי בסיס (אדום, צהוב, ירוק, כחול). הקולקציה מורכבת בעיקרה מחולצות, חצאיות ומבחר שמלות גדול, ולצידן, דגם אחד של מכנסיים בשלושה צבעים שונים.

גזרות A, צווארונים מיוחדים, כיסים וכפתורים המזוהים לאורך השנים עם נעמה בצלאל ממשיכים ללוות אותה גם בקולקציה הנוכחית ומעטרים מגוון גדול מהדגמים.

טווח מחירים: 269-699 ש"ח

נעמה בצלאל בפייסבוק

נעמה בצלאל קיץ 2014, צילום איתן טל  (1)נעמה בצלאל קיץ 2014, צילום איתן טל  (2)נעמה בצלאל קיץ 2014, צילום איתן טל  (31)

***

כותון: לאוהבות המראה המשוחרר

הקולקציה של כותון לקיץ 2014 ממשיכה לדגול בקו של גזרות משוחררות ונוחות. ההשראה לקולקציה, כך מספרת המעצבת הראשית, נלקחה מהסרטים מאמה מיה וזכרונות מאפריקה, בכיכובה של מריל סטריפ, ולכן תמצאו בקולקציה הרבה דגמים בצבעי אדמה וצבעים טבעיים, לצד אדומים, ורודים וכחולים.

מככבות בקולקציה שמלות פשתן בגזרת A, גלביות צבעוניות ארוכות, מכנסי כותנה נעימים וגופיות סריג באפקט רשת.

בצילומי הקטלוג של כותון שולבו נשים בעלות מוגבלות שכלית לצד נשים מוכרות שהתנדבו לצילומים, בינהן: ספיר קופמן, שירלי גליק, סופי צדקה, לאה שנירר, חן יאני ועינת שרוף.

טווח מחירים: 100-500 שקל

כותון בפייסבוק

IMG_2337IMG_1059IMG_1782

 ***

לסטר: לצעירות עדכניות עם תקציב מוגבל

מותג התיקים לסטר מתרחב גם לתחום ההלבשה והתכשיטים.

מרבית הקולקציה של לסטר מוקדשת לתיקים טרנדים בכל הגדלים, הגזרות והצבעים שתוכלו להעלות על דעתכן. מתיקי בד פרחוניים, לתיקי קש צבעוניים, תיקי קנבס מודפסים ותיקים קלאסים בדמוי עור ולצידם מספר מצומצם של תיקי עור. קולקציית הבגדים, מרביתם מיובאים מהמזרח, כוללת פריטים צעירים וטרנדים בסגנון וינטג', שמלות מיני, חולצות אוברסייז, גופיות קטנות מודפסות, חולצות קרופ, מכנסונים וחצאיות פרחוניות.

את הפריטים של לסטר ניתן לקנות בחנויות מובחרות ברחבי הארץ, בשואו רום של המותג (מזא"ה 22 תל אביב) ובאתר החדש www.laster-design.com

טווח מחירים: 89-599 שקל

לסטר בפייסבוק

לסטר אביב קיץ 2014 צילום דרור בן נפתלילסטר שמלת לבבות מכופתרת 219שח צילום דרור בן נפתלילסטר חצאית מידי דפוס פרחים 199שח צילום דרור בן נפתלי

הקונה נחמה בפייסבוק