חמישה בחמישי – ממליצה בחום

מייק אפ מושלם לקיץ, בגד ים מחמיא במידות מגוונות, רשת ייעודית למידות גדולות, טיפול בדיקור ותכשיטים מקסימים – 5 המלצות חמות

1. מייק אפ של אוון

בדרך כלל בפוסטים הקוסמטים אני מעדכנת אתכן במוצרים חדשים על המדפים. מן הסתם, לא בכולם אני מתנסה ולכן לא יכולה להביע את חוות דעתי עליהם ומסתפקת בלמסור לכן את הבטחות היצרן והמחירים.  אבל כשאני נתקלת באחד מוצלח במיוחד אני אוהבת לתת לו מקום של כבוד.

המוצר שהכי אהבתי לאחרונה הוא המייק אפ המינרלי SPF 50 של Avene. חוץ מהערך המוסף שיש לו מלכתחילה בגלל מקדם ההגנה הגבוה ועצם העובדה שמדובר במסנן קרינה מינרלי ולכן הוא ממזער רגישויות ואלרגיות, מדובר במייק אפ מעולה. אני משתמשת בו כבר תקופה מדי בוקר, הוא מספק כיסוי מושלם אבל לא מכביד, הוא לא מורגש על העור, לא מעיק ומחזיק מעמד שעות. ועל זה נאמר – ממליצה בחום

מחיר: 149 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת פרטייים

Avene קומפקט מינרלי SPF50 149שח צילום מדיליין סטודיו

2. בגד ים של קמילה

לאחרונה הוזמנתי לפרזנטציה של חברת בגדי ים שלא הכרתי בשם לויטקס (אותה חברה שתפרה לנו את בגדי הבלט כשהיינו ילדות). מסתבר שחברת לויטקס היא יצרנית בגדי ים ותיקה והיא מחזיקה בשני מותגים העונים לשמות CAMILA ו- LIPS.  קמילה הוא קו קלאסי לנשים בוגרות המציע בגדי ים נוחים עם אלמנטים מחטבים,  LIPS הוא קו צעיר וטרנדי יותר.

לראשונה מזה זמן רב מדדתי בגד ים שלם והרגשתי בו נח. אל תטעו לחשוב שנח לי בביקיני, אני לא אוהבת ללבוש בגדי ים באשר הם, אבל הספציפי הזה אוסף את הגוף בלי להציק וללחוץ, בעל מפתח רגל בגובה אידיאלי מבחינתי, חזית סטרפלס מרופדת קלות, וקישוט עדין במפתח החזה שעוזר לשבור מעט את השחור. עכשיו יש לי בגד ים שלם, נשאר רק לחשוב לאן ללכת איתו.

היתרון הגדול של בגדי הים של לויטקס הוא טווח המידות הרחב. דגמים רבים מגיעים עד מידה 56 ונועדו להחמיא לנשים במידות הביניים ומעלה (מהצד השני, בגדי הים מתחילים במידה 38).

אני חייבת לציין שהדגמים במציאות נראים טוב יותר מאשר בתמונות. בעיקר אלו שמיועדים לנשים בוגרות, שלא ברור הקשר שלהם לדוגמנית הצעירה במידה 36 שמציגה אותם.

מחיר בגדי ים קמילה: 350 ש"ח. מחיר בגדי ים ליפס: 219 ש"ח.

לויטקס בפייסבוק

בגדי ים של המותג קמילה מחיר 350 שח קרדיט צילום מירי דוידוביץ (1)

 **

3. טיפול דיקור משולב ב'כולה'

הציעו לי להגיע להתנסות בטיפול ב"כולה" ואני החלטתי לנצל את ההזדמנות ולהעניק את הטיפול במתנה לחברה שמגיע לה כל הטוב שבעולם. בתמורה ביקשתי ממנה לדווח באובייקטיביות.

הטיפול ששרית קיבלה נקרא 'כולה באה להקל' והוא משלב  עיסוי ודיקור. הטיפול מתאים במיוחד למי שסובלת ממיגרנות, תסמונות גיל המעבר וסוגים שונים של כאבים מתמשכים ונשנים, או כטיפול חד פעמי לשחרור מכאב או מצוקה נקודתית.

שרית הלכה סקרנית לטיפול וחזרה מרוצה+. מהמקום המזמין מול הים, מהשקט והניקיון, מהמיטה הנוחה, ובעיקר מהמטפלת הנעימה סער, שהסבירה על הטיפול, ענתה בסבלנות ובבקיאות על כל שאלה, ונידבה טיפים יעילים לשמירה על אורח חיים בריא ומניעת כאב. הטיפול שהותאם לשרית כלל 20 דקות דיקור עדין, 20 דקות של טיפול בכוסות רוח (שחוותה לראשונה ומעידה שהיה מצוין) ו- 20 דקות עיסוי שזכה למשפט: "אני חושבת שזה היה העיסוי הטוב ביותר שקיבלתי מבין כל העיסויים שעשיתי בחיי". אני מניחה שהבנתן בשלב זה שמדובר בהמלצה חמה.

מחיר: 340 ש"ח. משך הטיפול כ-60 דק'

"כולה" – בית בנמל, האנגר 26, נמל ת"א. לתיאום בטלפון- 03-7171540 או באתר 

coola_new _yael engelhart_47

 ***

4. מידות גדולות

את הפוסט הזה סיימתי בהצהרה הבאה: "כשיקום המותג שפונה לטווח גילאים ומידות רחב, וייקח פרזנטורית בת 40 במידה 44 (מוכנה להתפשר גם על 42), אני הראשונה שאתן לו במה ופרגון ענק". כמה שעות לאחר פרסום הפוסט קיבלתי מייל מרשת בורדו, עם תמונות הקטלוג של הרשת. ולכן, אני עומדת בהבטחה ונותנת להם את הבמה והפרגון.

בורדו היא רשת למידות גדולות שהוקמה לפני כ-9 שנים ומחזיקה בשתי חנויות גדולות המציעות בגדים של למעלה מ- 50 מעצבים ויצרנים מהארץ ומחו"ל וקו בייסיק בלעדי. תוכלו למצוא שם פריטים ליום ולערב, לכל מטרה ולכל ארוע. הכל במידות 42-60.

הפרזנטוריות של בורדו הן הלקוחות (למעט בתמונות שמגיעות מהמותגים מחו"ל) – שאפו

מבחר גדול של תמונות תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של בורדו

טווח מחירים: חולצות- 79-249 ש"ח, טוניקות- 119-289 ש"ח, שמלות קזואל- 199-349 ש”ח, שמלות ערב ואוברולים- 389-1390 ש"ח,  מכנסיים – 149-249 ש”ח , ג’ינסים- 189-249 ש”ח

 

עין חי 33 כפר מלל,  ז'בוטינסקי 35 רמת גן

paola-dress-1

 5. התכשיטים של נאוה גלזר

במסגרת תעשה טוב תקבל טוב, את ההמלצה החמישית שמרתי לתכשיטים של נאוה גלזר.

אני לא מכירה את נאוה. חברת פייסבוק שלי קישרה ביננו על מנת שאפרסם מכירה שלה במדור המכירות. פרסמתי בשמחה, הרי עבור זה המדור קיים. אחרי הפרסום התברר לי במקרה, שנאוה ובן זוגה הם מתנדבים מסורים במסגרת עמותת 'אתגרים'. אני מעריכה כל מי שמצליח לתרום מזמנו הפרטי ומהנוחות שלו, למען האחר ובפרט למען בעלי מוגבלויות שלרבים עדיין קשה לקבל אותם בזרועות פתוחות, ולכן החלטתי לפרגן לתכשיטים של נאוה גם כאן. העובדה שהתכשיטים מקסימים וקולעים לטעמי היא בונוס.

את התכשיטים של נאוה גלזר אפשר לראות ולקנות  ב ETSY

הסטודיו ממוקם בכוכב יאיר. פרטים בעמוד של  נאוה גלזר בפייסבוק

MG_8729

הקונה נחמה בפייסבוק