6 מוצרי איפור חדשים

6 מוצרי איפור חדשים על המדפים ושלושה סרטונים שידגימו לכן איך להשתמש בהם

1. שפתון  Rouge Edition Velvet של בורז'ואה

סדרת שפתונים חדשה במרקם נוזלי, בעלי צבע חזק בגימור מאט. הסדרה כוללת שמונה גוונים על סקלת אדום-כתום-ורוד. הטקסטורה עדינה ונעימה והופכת על השפתיים מנוזלית למרקם קטיפתי קליל תוך שימור הלחות. אמנם הבטחת היצרן לעמידות למשך 24 שעות לא עמדה במבחן המציאות במקרה שלי, אבל יחסית לשפתון נוזלי העמידות לא רעה בכלל. אני התנסיתי בשני גוונים, האדום HOT PEPPER שהיה פחות מוצלח מבחינת המרקם והעמידות והכתמתם PEACH CLUB שהיה מצויין ואני מאמצת אותו בחום.

מחיר: 125 ש"ח, להשיג ברשתות סופר פארם ניו פארם והמשביר לצרכן

שפתון רוז אדישן ולווט של בורזוואה 125 שח צילום יחצ חול (3)

*

2. מייק אפ פודרה  DUAL FINISH של איל מקיאג'

מייק אפ פודרה של חברת האיפור איל מקיאג', מגיע בחמישה גוונים, במרקם עדין מאוד. המייק אפ מכיל תחליף טלק שמשאיר את העור רך ונעים למגע ומומלץ במיוחד לימי הקיץ הלחים שגורמים לברק מוגבר בפנים. אפשר להשתמש במצב רטוב באמצעות ספוגית לחה לקבלת גוון זהה לזה שנראה במארז, או במצב יבש באמצעות ספוגית יבשה, לגוון בהיר ואורירי יותר (מומלץ לבעלות עור שמן).

אני באופן אישי מאוד אוהבת את השילוב הזה של מייק אפ פודרה, גם מבחינת התחושה על העור וגם מבחינת התוצאה שנראית טבעית יותר מזו המתקבלת משימוש בשני המוצרים בנפרד.

מחיר: 194 ש"ח, בסניפי רשת איל מקיאג'

 איל מקיאג מייק אפ פודרה  Dual Finish מחיר 194   שח צילום כפיר זיו

*

3. ליפ גלוס של  WOW COSMETICS

סדרת ליפ-גלוסים חדשה ועמידה, במראה מט.

מסתבר שהלקוחה הישראלית מעדיפה את האיפור שלה במראה מט, לכן גם הליפ-גלוסים שהיו מאופיינים במראה רטוב ומנצנץ מקבלים גימור מט חדש. לאחר המריחה הגלוס מתקבע על השפתיים ומתייבש, לא זולג ולא מכתים.

אם נתעלם לרגע מהעובדה שהשימוש במילה גלוס (ברק), עבור אודם שהוא מט לחלוטין, קצת משבש את המציאות,  אז אני אעיד שהוא באמת עמיד מאוד (אם כי לא הייתי מהמרת על 24 שעות כפי שמבטיחים בחברה), אבל בהתאם, הוא משאיר את השפתיים יבשות למדי, לא מומלץ עבור מי שרגישה במיוחד ליובש בשפתיים. ואגב, לאור המחיר הזול במיוחד, חשוב לדעת שהמוצרים של WOW הם באישור משרד הבריאות.

מחיר: 16 ש"ח, ברשת WOW

ליפ גלוס עמיד WOW COSMETICS - 15.90 שח. צילום אפרת אשל

 4. Multi Blush – סומק במרקם קרם של קלרינס

סומק חדש בעל עמידות בפני הלחות הקייצית, נח למריחה וקל לשימוש באמצעות האצבעות.  המוצר מגיע במרקם קרם והופך לאבקה עדינה במגע עם העור. הגימור קליל, נעים וטבעי. הוא מגיע בשלושה גווני ורוד וקורל ואפשר להשתמש בו גם על השפתיים לקבלת צבע טבעי עדין. (סרטון שמסביר איך להשתמש בו תמצאו בסוף הפוסט)

מחיר: 180 ש"ח, להשיג בלעדית בסופרפארם

קלרינס סומק קרמי מולטי בלאש גוון 01 אפרסק 180שח צילום דיוויד מוריס

5.  ליפ גלוס של לנקום LIP LOVER

קולקציית גלוסים חדשה של לנקום. 15 גוונים, החל מגוונים עדינים טבעיים ועד גוונים עזים של פוקסיה, אדום ודובדבן, המגיעים בבקבוקון משוכלל עם אפליקטור נח לשימוש וניחוח של ורדים. הליפ לאבר מבטיח צבע, ברק וטיפוח במוצר אחד. השימוש נח למדי והפורמולה מתמזגת עם צבע השפתיים ולא גולשת מעבר להן.

מחיר:  155 ש"ח. להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות המובחרות.

 

24.2 Lip Lover 362-IN ouvert BD RVB

 

6. פלטת צלליות SUMMER BREEZE של GA-DE

פלטת צלליות מקולקציית  SUMMER BREEZE המאופיינת בצבעוניות כחולה ליצירת תחושת קרירות בקיץ החם.  IDYLLIC SOFT SATIN EYESHADOW PALETTE NO.39 – DENIM BLUE כוללת ארבע צלליות בגווני כחול לבן. אזהרת שימוש – איפור בגוונים כחולים מחייב שליטה מלאה במלאכה, אם אתן לא שולטות במלאכת האיפור נסו להעזר באין ספור הסרטונים ברשת שמסבירים איך להשתמש בפלטת צלליות. שלושה שעזרו לי מאוד מצורפים בהמשך.

מחיר: 130 ש"ח. להשיג ברשתות הפארם, בתי הכלבו ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.

 

LR_39 IDYLLIC SOFT SATIN EYESHADOW PALETTE With mirror_מחיר 129.90 שח יוסי סליס

 ***

אם במקרה פספסתן את הסרטון שעלה בסלונה בסופ"ש- קבלו שידור נוסף. סרטון המדגים איפור עיניים בסיסי למתחילות.

[youtube pPqySxcuSbo nolink]

סרטון מצוין שמדגים שימוש בפלטה של ארבע צלליות על ידי מאפר

[youtube r9_TVLCTGn8 nolink]

וסרטון שמדגים שימוש בסומק קרם. קפצו לדקה 2.30

[youtube 3MtTR9reqgk nolink]

הקונה נחמה בפייסבוק

בואו לעקוב גם אחרי סלונה אופנה בפייסבוק