חמישה בחמישי – חנויות ששוות ביקור

מחנויות בעיצוב חדשני ומקורי, לחנות עם טעם של פעם, וחנות עם אג'נדה חברתית. 5 חנויות אופנה ששוות ביקור

חמש חנויות ששווה לקפוץ לבקר בהן אם אתן בסביבה

ליבסקינד ברלין

החנויות במתחם שרונה הולכות ונפתחות בזו אחר זו, ובין השמות הגדולים אפשר למצוא כמה חנויות חמד קטנות. אחת מהן היא החנות של מותג התיקים הברלינאי "ליבסקינד". המותג מתמחה בעיצוב תיקי עור פונקציונלים ואופנתיים בגדלים שונים ולמטרות שונות. התיקים מאופיינים בניחוח וינטג', משחקי טקסטורות וצבעוניות יוצאת דופן. דגש גדול ניתן על החלוקה הפנימית והפרטים הקטנים (למשל – בטנות בהירות שיקלו על מציאת הדברים בתיק ורצועות מיוחדות להתאמה לצורות נשיאה שונות). בנוסף תמצאו בחנות סנדלים וסניקרס, חגורות עור ואקססוריז.

החנות מעוצבת על-פי קונספט העיצובי של חנויות המותג בעולם ששם דגש על שילוב בין ישן וחדש ושימוש בחומרים במצבם הגולמי. הבעלים של החנות סיפר לי שחתם על חוזה לשכירת המקום לפני שידע איזו חנות יפתח שם. כשראה את המותג הברלינאי בתערוכה בחו"ל, הוא התאים בצורה מושלמת לחלל השכור בשרונה וכך נפלה ההחלטה.

טווח מחירים: 55-1250 שקל

ליבסקינד ברלין Liebeskind Berlin, רחוב דוד אלעזר 17, שרונה, תל-אביב

את התיקים המקסימים תוכלו לראות בליבסקינד ברלין בפייסבוק

Liebeskind-ליבסקינד ברלין  מושבת הקניות  שרונה  תל אביב צילום עידו אדן

 **

שרונה 203

אם אתם כבר בשרונה, קפצו גם לחנות שרונה 203 שמוקדשת למותגים נחשבים מהעולם – Seven For All Mankind, Napapijri, The North Face, Vans ,Timberland הנמכרים תחת קורת גג אחת. החנות מתפרסת על פני 4 חללים שבכל אחד מהם מוצג מותג אחר. כל חלל מעוצב בהתאם לקונספט של המותג בעולם, מה שהופך את המקום לאקלקטי ומיוחד.

המותג Napapijri (נפרירי), זוכה לראשונה בארץ לחלל משלו ומוקדש לפריטי קז'ואל איכותיים לגברים ולנשים (מחירים: החל מ – 360 ש"ח).   Seven For All Mankind, הוא מותג ג'ינסים שאהוד מאוד על כוכבות הוליוודיות, השמועה אומרת שמי שקנתה ג'ינס של סבן, תתקשה אחר כך לחזור לג'ינסים הזולים  (טווח מחירים: 899-1399 ש"ח). את טימברלנד, ונורת' פייס, אין צורך להציג ועל ואנס כתבתי בפוסט הקודם. אל תתעצלו לעלות לעליית הגג של החנות, שם ממוקם המותג ואנס בחלל שעוצב ככיתה בבי"ס. מקסים ומקורי במיוחד.

שרונה 203 בפייסבוק .

מתחם שרונה – קפלן 26 תל אביב

Sarona 203 by VF photo Guy pitchon (12)

 ***

Etam

מותג ההלבשה התחתונה ובגדי הים הצרפתי Etam נחת בדזינגוף סנטר בתל אביב. מדובר במותג הלבשה תחתונה שקיים כבר מ-1916 ומחזיק היום למעלה מ – 550 חנויות ברחבי העולם, כולל חנות אחת בפריז שהיא החנות הגדולה בעולם להלבשה תחתונה.

בחנות החדשה תמצאו חזיות, תחתונים ומחטבים, בגדי ים ובגדי פנאי לבית ולחוץ. הדגמים צעירים ומקסימים, ומגיעים בשפע גזרות וצבעים עם שיק צרפתי שכל חובבת אופנה בכלל והלבשה תחתונה בפרט, תתקשה לעמוד בפניהם. וכל זה במחירים מצויינים ביחס לתמורה. שאפו.

מחירים ומידות: חזיות – 70-90 – A-E,  מחירים: 100-240 שקל, תחתונים- 36-44,  מחירים: 50-130 שקל, בגדי פנאי-  XS-XL מחירים: 60-300 שקל

אתר ETAM

Etam, דיזנגוף סנטר תל-אביב

15XXoyDXodeg15jXqCDXpteZ15w=_=_ום שוקה כהן מאושר לשימוש (10)

 ***

 CO.CO

על החנות CO.CO והרעיון החברתי שעומד מאחוריה, כתבתי לראשונה כאן, כשביקרתי בה לפני כשנה. מאז אני מקפידה להזכיר אותה אחת לתקופה כשיוצאת קולקציה חדשה או בארועים מיוחדים. הפעם החלטתי להמליץ עליה כאחת החנויות ששוות ביקור, לאור החיבה הכללית שלי לחנות בכלל ולקולקציית הקיץ החדשה בפרט. הקולקציה לקיץ שאבה השראה מדרום איטליה וחוף אמלפי ובהתאם הבגדים נינוחים ונעימים, כאלו שיצליחו להתאים עצמם למגוון פעילויות במשך היום או הערב. חולצות אריג, טוניקת משי, שמלות בוהו וגלביות, ולצידן שמלות מחויטות קלאסיות, מכנסיים וחצאיות שיוכלו ללוות אותך ליום עבודה ולבילוי של ערב.

את הבגדים המצויינים של CO.CO, אפשר להזמין באתר, אבל אני יותר מממליצה לתקפוץ לבקר בחנות באפקה. מבטיחה לכם שחווית קניה כל -כך נעימה לא תמצאו במקום אחר. בכל יום חמישי בין 13:00-18:00, נמצאת בחנות שירה ברויאר, עיתונאית אופנה מוערכת בעבר ושותפה בקו.קו היום.  בימי שישי לרוב נמצאת גם דליה קפוזה מעצבת המותג, שתיהן ישמחו לתת לכן שרותי סטיילינג וייעוץ. רצוי להתקשר לתאם ולוודא שהן נמצאות  077-209-1277

טווח מחירים: 90-900 שקל

קהילת סלוניקי 7 קומה ב' בנאות אפקה, תל אביב.

את כל הדגמים תוכלו לראות באתר http://collectivecollection.com/ ובפייסבוק

W70A1394

***

את לבני נשים

ההמלצה החמישית והאחרונה קצת שונה מקודמתיה ובי היא עוררה נוסטלגיה חמימה. בנות גילי בוודאי זוכרות שאת החזיות הראשונות שלנו לרוב קנינו בחנות ייעודית ללבני נשים עם מוכרות מקצועיות. בכל עיר היתה לפחות אחת מפורסמת כזו, שהחזיות היו מוחבאות בה בארונות עץ כבדים ולא פרוסות לעיני כל בחנות כמו היום.

השבוע הוזמנתי לבקר בחנות "את לבני נשים" שהתחילה דרכה כחנות בודדת ברחובות לפני כ-34 שנים והפכה לרשת המונה 14 סניפים. אמנם עם השנים החזיות יצאו החוצה והיום הן תלויות לבחירתך, אבל משהו באלמנט האינטימי וביחס האישי נשאר וישר נשאבתי שנים אחורה וגיליתי מחדש את הקסם שבחנויות מסוג זה, שיש בהן דגש גדול על שירות ומקצועיות ומכילות בתוכן מגוון ענק של חברות וגזרות, על מנת שכל אחת תוכל למצוא את החזיה המתאימה לה. מחזיות ראשונות לנערות, עד מידות גדולות והתאמות מיוחדות לנשים לאחר ניתוחי חזה ופרוטזות. המוכרות בחנויות הרשת בעלות ניסיון רב, כך שיוכלו בודאות להתאים לך את החזיה הנכונה ובכל חנות עובדת תופרת שתוכל לבצע תיקונים אם נדרשים.

ברשת 'את' תמצאו חזיות, תחתונים, מחטבים, גופיות, כותנות, פיג'מות, בגדי ים, פרוטזות ועוד. לצד המותגים המוכרים תמצאו גם מותגים מוכרים ביבוא בלעדי – MAREI MEILI, VVS , SCANDALE.

ממליצה בחום להתנסות בקניית חזיה ברשת 'את'. כמי שמטיפה לא מעט על חשיבות ההלבשה התחתונה במראה כולו, אני מבטיחה לכן שמשם תצאו עם חזיה המותאמת במדויק למידותיכן. 'את' היא מסוג החנויות שתוכלי לבקר בהן עם בתך ואמך וכולן יצאו מרוצות.

ועכשיו, עד סוף חודש מאי – סטים של תחתונים וחזיות של מותגי הבית נמכרים במבצע של פריט שני ב 80%.

את הדגמים והמחירים תוכלו למצוא באתר את לבני נשים

2

 

הקונה נחמה בפייסבוק