החנויות הנכונות לגיל הנעורים

צעירות, צבעוניות, טרנדיות ונכונות. החנויות שבני הנוער שלך ישמחו לבקר בהן

בחורה עם מחשב נייד

אני תמיד טוענת שאוכל למצוא משהו לקנות בכל חנות אופנה שאכנס אליה. אבל ככל שעוברות השנים, אני מבינה, שיש חנויות שעדיף להשאיר לצעירים.

אם במקרה את אמא לנער או נערה, הנה כמה חנויות שסביר שהם ישמחו להכנס איתך אליהן (או לקבל כסף וללכת לבד). את כנראה תמצאי את עצמך קונה את רוב הבגדים שלך במקומות אחרים, אבל אולי תצאי עם זוג נעליים או חולצת בייסיק.

רוב הדברים כצפוי, מאוד קצרים, צמודים ו/או חשופים. אני מניחה שלא מעט ויכוחים בבית מתרחשים סביב הנושא הזה. עמדתי ברורה, אבל עוד לא נאלצתי להתמודד עם הנושא באופן אישי. שכשיגיע היום זה לא יהיה קל.

פוראבר 21

למרות שהסיכוי שאני אצא מביקור בפוראבר21 בידיים ריקות, אין מנוס מלהודות. אני ובנות גילי לא אוכלסיית היעד של הרשת. גילאי 13-25 דווקא כן.

קולקציית הקיץ של פוראבר 21 חוגגת 30 שנות קיום למותג והיא צבעונית, טרנדית וחושפנית כתמיד.  ממגוון הדפסים צבעוניים, פרחוניים, אבסטרקטים וגיאומטרים, לצבעי נאון חזקים וג'ינסים קצרצרים וקרועים. השפעות רוק, וינטג' ובוהו, המתאימות עצמן לגיל המדובר, מכסות טפח וחושפות טפחיים. לצד אלו תמצאו שמלות וחצאיות מקסי, מכנסיים מתרחבים וטי-שירטים, כך שגם מי שמעדיפה לחשוף קצת פחות תוכל למצוא משהו לעצמה.

קולקציית בגדי הים מציעה מבחר גדול של בגדי ים צבעוניים במבחר גזרות ודיטיילים, עם האופציה לשדך אותם עצמאית ולקנות בנפרד את החלק התחתון והעליון.

לצד פריטי הלבוש, קולקציית אביזרים רחבה הכוללת תיקים (בינהם תיקי ים, תיקי צד גדולים, תיקי גב, קלאצ'ים וארנקים), תכשיטים ואביזרי שיער בצבעי קיץ, חגורות, אביזרי קוסמטיקה משלימים, כובעים, משקפי שמש ועוד.

אין ספק שפוראבר21 נותנת תמורה הולמת למחיר. אם תצליחו לשרוד את המוזיקה החזקה, העומס התמידי בדרך לתאי המדידה והויכוח על אורך המכנסיים וקוצר החולצה, תוכלו לצאת עם פריטים נהדרים לבני הנעורים שלכם. כנראה שעל הדרך תאספו גם משהו סמלי לעצמכן.

טווח מחירים: קולקציית קיץ: 24-119 שקל, נעליים: 37-149 שקל, בגדי ים: 20 שקל לכל חלק, אביזרים: 14-139 שקל

חנויות

FOREVER185

  ***

ואנס

מותג האופנה VANS פתח חנות דגל חדשה בנמל תל אביב.  המותג שחוגג בקרוב 50 שנות קיום, מתמחה באופנה לתחום גלישת הסקייטבורד והגלים, אבל כל צעיר "נכון" באשר הוא כבר יודע לדקלם את שם המותג כאחד הנחשבים, ללא קשר לעיסוקיו הספורטיבים.

בחנות תמצאו בגדים, נעליים ואקססוריז לילדים, נשים וגברים (ובנשים וגברים הכוונה לבני 13 – 25).

הסניקרס של ואנס הם פריט חובה בארון של כל צעיר עדכני – צבעוניות ומגניבות. כמנהג חברות רבות בימינו גם ואנס נכנסו לקונספט ייצור ידידותי לסביבה והנעליים מיוצרות מחומרים ממוחזרים, דבקים מתכלים מבוססי מים ובדים טבעיים. גם הילדים זוכים למבחר גדול של סניקרס מדליקים במיוחד עם דמויות מעולם המים, הדפסי אש, חיות, צבעים חזקים ומגוון טקסטורות ייחודיות.

לנשים הצעירות מציעים בואנס ביגוד צבעוני עם הדפסים מקוריים בהרבה חולצות קרופ או גב חשוף וקרעים, גופיות, מכנסיים, שמלות קצרות ואקססוריז.

לגברים הצעירים מציעים בואנס פריטים הנאמנים לרוח הגלישה ורכיבת הסקייטבורד, מכנסי גלישה, ברמודות, ג'ינסים, ושפע חולצות מודפסות, לצד כובעי מצחיה, תיקי גב ומשקפי שמש.

טווח מחירים: 29-650 ש"ח .

האנגר 18 יריד מזרח, נמל תל אביב

חנות הדגל החדשה של VANS בנמל תל אביב - צילום גיא פיטשון (9)

חנויות2

חנויות1

***

TNT

החברה הישראלית שהכריזה ש 25 זה זקן, , לא מסתירה את כוונתה לפנות לבני הנעורים שמתחילים היום כבר בגילאי 11-12. גם כאן מככבים הטרנדים עם דגש על צבעוניות קייצית, בבגדים צמודים/קרועים/קצרים ולצידם ג'ינסים וטישירטים מודפסים.

בקולקצית הבנות מככבים פריטים בהשראת דגל ארה"ב ופריטים בהדפסי אותיות, טקסטים ודפוסי קולג'. ולצידם ביגוד בהשראה הודית הבאה לידי ביטוי בהדפסים אתנים ובדים רכים ונשפכים.

לצד קולקציית המותג ברשת TNT מציעים מגוון מותגי נוער טרנדיים משלימים – נעליים, תיקים, שעונים, משקפי שמש, אוזניות ועוד של המותגים VANS, EASTPAK, JANSPORT PAE'Z, KAPPA, ALLSTAR,CASIO, X-RAY, I-DANCE

טווח מחירים בנות: 30-250 ש"ח

TNT_sum14_1713_25_lo

TNT קיץ 2014 צילום רון קדמי  (2)

TNT_sum14_1521_25_lo

ממש בקרוב פוסט על חנויות לגילאי 30 צפונה

הקונה נחמה בפייסבוק