מה תנעלי בקיץ? חלק ג'

מה מחכה לכן ברשתות הנעליים לקראת הקיץ הקרוב? פוסט שלישי בסדרה ובו סנדלים שטוחים ועל עקבים, נעלי נוחות, נעליים טרנדיות וגם הזמנה לתערוכת נעליים ייחודית

בחורה עם מחשב נייד

בהמשך ל – "מה תנעלי בקיץ חלק א" ו – "מה תנעלי בקיץ – חלק ב", קבלו קולקציות קיץ נוספות שמחכות לכן בחנויות

אלדו

הנעליים של אלדו מתאפיינות לרוב בקוים נקיים. בקיץ הקרוב בולטים צבעי פסטל לצד נגיעות מטאליות, הדפסי פרחים ושילובי צבעים בסגנון קולור בלוק.

נעלי סירה עדינות, סנדלי פלטפורמה ורוקי מאסיביים, עקבי עץ, שעם וחבל, סניקרס, נעליים בהשראה ספורטיבית וסטליטו קלאסיות. כל אלו יחכו לכן על המדפים באלדו, לצד אביזרים משלימים: תיקים, חגורות, תכשיטי, מטפחות, משקפי שמש ועוד.

אלדו ישראל בפייסבוק

מחירים: נעליים וסנדלים: 100-800 ש"ח,  תיקים: 100-500 ש"ח, אקססוריז: 30-250 ש"ח

aldo

aldo2

**

 Call it spring

קולקציה בהשראת עיר החלומות לוס אנג'לס. הטרנדים הבולטים כוללים שילובי קולור בלוק של שני צבעים, הדפסי פרחים והדפסים אתנים, צבעי פסטל ונאון, שילובים מטאלים ונעליים בהשראה צבאית.

העקבים נעים בין רוקי ופלטפורמה גבוהים במיוחד, עקבי עץ, וסטליטו. בין הדגמים אפשר למצוא סניקרס על עקבים, מוקסינים ונעלי פלטפורמה מעוטרות בניטים, נעלי סירה מטאליות, סנדלי בד שטוחים, סנדלי גומי שמחזירים אותנו לשנות ה-90 ושפע גרסאות לסנדלי גלדיאטור טרנדים.

ספרינג ישראל בפייסבוק

מחירים: נעליים וסנדלי נשים: 100-400 ש"ח, כובעים: 50-100 ש"ח, חגורות – 70-200 ש"ח, תיקים וארנקים: 50-250 ש"ח

spring21

spring

**

סטיב מאדן

רשת סטיב מאדן היא המקום לאוהבות הנעליים שלוקחות את האהבה שלהן לקצה. הנעליים מאוד מקושטות, מלאות פרטים, וחלקן נוסקות לגבהים שקשה להאמין שגוף אנושי יכול לצעוד עליהם.

הדגמים השטוחים כוללים בעיקר סנדלים מעוטרים באבזמי זהב, שרשראות ואבנים ומבחר סניקרס מודפסים. נעלי הפלטפורמה מגיעות עם עקבי שעם ועץ בכל הצבעים האפשריים, אבל מעבר לכל אלו, גולת הכותרת של סטיב מאדן, היא ללא ספק קולקציית נעלי הערב, בינהן – סנדלי גלדיאטור על סטליטו, סנדלים בגזרת מחוך, ושפע קישוטים ודיטיילים.

סטיב מאדן ישראל בפייסבוק

מחירים: 170-700 ש"ח

STEVEMADDEN1

 **

גזית

גזית היא אולי הרשת שמכילה בתוכה הכי הרבה סגנונות ודגמים. רוב הנשים ימצאו בגזית משהו לטעמן מתוך המבחר הגדול שנותן מענה למגוון טעמים וארועים.

שני הטרנדים הבולטים ביותר הם הטרנד הספורטיבי והטרנד הטבעי הכולל נעליים מחומרים טבעיים כשעם, עץ ואריגים נושמים וידידותיים לסביבה. לצד הטרנדים, נעלי עקב וסירה קלאסיות בחיתוכים שונים ומספר דגמים בהשראת "גזית של פעם" באימום עגול ועקבים רחבים מרובעים.

נעלי גזית בפייסבוק

מחירים: 99-499 שקל

GAZIT

**

גלי

גלי משיקה קונספט חדש של חנויות מודרניות ומרווחות ומציגה בהן קולקציית דגמים טרנדים בינהם – השראות מחופי הוואי, השראות אתניות, צבעי שחור לבן, ניוד וניאון, שילוב מתכות, ניטים והדפסים, חיתוכי לייזר, סנדלי גלדיאטור, שפע נעלי בובה בגבהים שונים וטקסטורות מגוונות וסניקרס צבעוניות. כל טרנד שנראה בתחום הנעליים תמצאו גרסה שלו ברשת גלי.

בדגמי נעלי הנוחות האש פאפיס הנמכרים ברשת מככבות נעלי סניקרס עם סוליה קלה במיוחד המצויידת גם בטכנולוגיה ששומרת על יובש בתוך הרפידה, נעלי וסנדלי עור משולבים בחומרים נמתחים על עקבים בגבהים שונים, מוקסינים, פלטפורמות וכפכפים.

גלי בפייסבוק

מחירים: גלי – 160-240 ש"ח, האש פאפיס: 200-300 ש"ח

GALISHOES

 

**

נעלי נוחות

לאור בקשת הקהל, מקדישה מקום גם  ל – 2 חברות המתמחות בנעלי נוחות.

קטגוריית נעלי הנוחות זוכה לשיפור ברמת העיצובים בשנים האחרונות, אבל אני נאלצת להודות שהדרך עוד ארוכה. לא ייתכן שאין אפשרות לעצב נעלי נוחות מתקדמות מבחינה טכנולוגית, שיהיו גם מדליקות וצעירות. ניצנים שלהן ניתן לראות בחלק מהרשתות המתמחות, אבל רוב הדגמים של השמות המזוהים עם נוחות ממשיכים להיות מיושנים וחסרי מעוף.

הגעתן של נעלי הנוחות למסלולי התצוגות פתחה לרשתות האלו גישה לאוכלוסיה אופנתית חדשה. זה הזמן לנצל את המומנטום ולהעז קצת יותר.

ליידי קומפורט

בליידי קומפורט 150 דגמים במגוון צבעים וסגנונות. חלקם בייצור עצמי, וחלקם דגמי יבוא של מותגים איטלקים.

בין הדגמים – מוקסינים קייציים, נעלי ספורט צבעוניות או בעלות שילובים מטאלים, סנדלי רצועות שטוחים יומיומיים ואלגנטים,  ונעליים בחיתוכי לייזר.

ליידי קומפורט בפייסבוק

מחירים: 150-409 ש"ח

LADYCOMFORT

 **

Aetrex

עוד בתחום נעלי הנוחות, Aetrex, חברה אמריקאית שנחשבת למובילה בעולם בתחום מכשירי מדידה ממוחשבים לכף הרגל ומהמובילות בעולם בתחום נעלי הנוחות, המדרסים ונעלי הספורט.

בין הדגמים נעלי ספורט, נעלי נוחות ונעליים אלגנטיות שבכולן דגש על התאמה אופטימלית לכף הרגל של הלקוחות.

את הנעליים ניתן להשיג: בחנויות אטרקס, במכוני האורתופדיה, בחנויות הנעליים והספורט המובחרות ברחבי הארץ ובאתר

מחירים: 349-499 ש"ח

aetrex בפייסבוק

AETREX

  ***

לסיום – הזמנה לתערוכת נעליים מיוחדת

לאחר שהוצגה בסלפרידג'ס בלונדון, גלרי לאפייט בפאריז ובמוזיאון ברוקלין בניו יורק, תערוכת הנעליים של יונייטד ניוד נוחתת בישראל, לכבוד פתיחת החנות החדשה של המותג בקניון רמת אביב.

בתערוכה יוצגו 15 דגמים מקוריים ויחודיים שמטשטשים את הגבולות בין אופנה, אמנות וארכיטקטורה. בין המוצגים – דגמים שנראו על מסלולי התצוגות בשבועות אופנה, דגם שעוצב במיוחד לליידי גאגא, נעליים בטכנולוגיית תלת מימד ועוד.

התערוכה תוצג בקניון רמת אביב, 12-19 במאי 2014 ותהיה פתוחה לקהל הרחב.

 נעליים

 

 הקונה נחמה בפייסבוק