חמישה בחמישי: סרטוני אופנה

חמישה בחמישי מוקדש לסרטונים מעניינים של חברות האופנה. מפראדה להגרה

חמישה בחמישי השבוע מוקדש לסרטונים מוצלחים של חברות האופנה

פראדה

לדעת להנות גם מדברים שלעולם לא יהיו שלי, זה אחד הדברים שלמדתי בשנים האחרונות. פריט של פראדה בטח לא יהיה לי בקרוב, האמת, שזה גם לא נורא כי זה לא בית האופנה המועדף עלי. אבל להנות מסרטון הקולקציה שלהם לאביב קיץ 2014 אני יכולה. חינם.

[youtube jVq9b2EZcqg nolink]

*

הוגו בוס

הסרטון של הוגו בוס מכיל בתוכו את כל האלמנטים המנצחים. מוזיקה דרמתית, הילוך איטי וצילומים עוצרי נשימה. הבגדים הם רק התפאורה המוצלחת.

[youtube FaG8ggPG-CE nolink]

*

H&M

בגזרה העממית יותר, הסרטון של H&M עם הפרזנטורית החדשה (שנחטפה מבין האצבעות של מנגו) מירנדה קר. זו שהספיקה להתגרש מאורלנדו בלום (מי לעזאזל מתגרשת מאורלנדו בלום?)  וגם לשחרר כמה הצהרות בוטות בנוגע לחייה האינטימים. בסרטון היא מגלמת צעירה פוחזת שעסוקה בלהחליף בגדים ולצלם סלפי בזמן שחברה מחכה לה במונית בחוץ. בגלל שהדבר הכי שנוא עלי בעולם זה לחכות, לקחתי אישית את הסרטון והחלטתי לא להיות חברה שלה.

[youtube w5e1Hu5U_Ng nolink]

*

נעלי סקופ

לפעמים כל מה שצריך זה סרטון מאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין בשביל להעביר את המסר. יותר כיף לצפות בתנועה בליווי מוזיקה מאשר בצילומים דוממים. לפחות כשמדובר בנעליים.

[youtube iIybMrm3Cic nolink]

*

הגרה

לא בדיוק קמפיין, אבל רעיון מעולה, בטח בעידן בו אנחנו רואות כמעט הכל ברשת ואין סיבה להסתפק בתמונות דוממות, סרטון של חברת האופנה הגרה עם הפרזנטורית רונית יודקביץ. אם נתעלם רגע מהעובדה שלא כל הבגדים מחמיאים לה (למרות שיש כמה פריטים לא רעים), סרטוןן קצר כזה שמציג את הבגדים בתנועה, מעניין ורלוונטי יותר מתמונות קמפיין עמוסות פוטו שופ.

[youtube VR6r2XFMhfw nolink]

*

לא תכעסו אם באופן חד פעמי ממש יהיו ששה בחמישי, נכון?

אחרי סיום כתיבת הפוסט נתקלתי בסרטון של המעצבת ענבל מימרן ל- honey B ובגלל שהוא כל-כך מתאים לפוסט, קבלו אותו כבונוס

[youtube e6-TgNZxevE nolink]

*

הקונה נחמה בפייסבוק