מה תנעלי בקיץ? חלק ב'

קולקציות הקיץ של רשתות הנעליים בארץ, פרטים ומחירים

בחורה עם מחשב נייד

אם לא מצאתן משהו שדיבר אליכן בחלק א', קבלו מספר זוגות נעליים וסנדלים קייצים נוספים. ואם גם מפה לא תבוא הישועה, צפו לחלק ג'

קליגולה

במשך שנים לא קניתי בקליגולה, אפילו לא נכנסתי לחנויות כשעברתי לידן, עד שלפני כארבע שנים עברתי במקרה ליד אחד הסניפים ומהחלון קרץ לי זוג מגפונים שחור שטוח שידעתי שהוא חייב להיות שלי. מאז הם נכנסו לרשימת עשר הקניות המוצלחות שעשיתי בחיי. למעלה מ – 4 שנים חלפו, הן כבר לא נראות כתמול שלשום ולמרות שאני בדרך כלל נפרדת בקלות מפריטים בארון, את הזוג הזה עדיין לא הצלחתי להוציא.

מאז קניתי בקליגולה עוד זוג אוקספורד מעוטר בניטים שגם הוא אהוב עליי במיוחד וזוכה לשפע מחמאות. אז קבלו המלצה אישית חמה, והכנסו לקליגולה לבדוק מה יש להם להציע כשאתן מחפשות נעליים.

בקולקצית הקיץ תמצאו נעלי בובה, נעלי פיפ טו, סנדלי גלדיאטור וסניקרס במגוון גזרות ועקבים לשעות היום והערב רובם בדמוי עור או ז'מש.  הצבע הבולט לקראת הקיץ – לבן, הטרנדים – מטאלי, שילוב אלמנטים שקופים, עקב מרובע וקצת רטרו. לא תמצאו פה דגמים פורצי דרך, אבל הרשת בהחלט נותנת מענה בשפע דגמים קלאסים במחירים נוחים.

טווח מחירים: 169-369 ש"ח

קליגולה קיץ 2014 צילום גיא כושי ויריב פיין (5)

נעליים

נעליים1

 ל

united nude

מעדיפות את השונה והייחודי? יונייטד ניוד היא החנות בשבילכן. המותג שעשה עליה לפני כשבע שנים והתחדש בחנות ראשונה בדיזנגוף לפני כשנה, פתח לאחרונה סניף שני בקניון רמת אביב.

המאפיין העיקרי של יונייטד ניוד הם דגמים מפוסלים בהשראה ארכיטקטונית ואימומים חדשניים ומאתגרים. בקולקציית הקיץ תמצאו צבעוניות חזקה של אדום, ורוד, תכלת וצהוב לצד דגמים מטאלים והשחור – לבן הקלאסי. בין הדגמים בקיץ הקרוב: סנדלי רצועות בשילובי צבעים, סנדלים בהשראה יפנית, דגמי הדגל של יונייטד ניוד עם העקב הארכיטקטוני, נעלי סירה מעוטרות ברצועות אלסטיות, סנדלי פלטפורמה עם אלמנטים פאנקים, וסניקרס צבעוניים. אם אתן אוהבות את המראה הנועז והייחודי לא תשארו אדישות למה שיוש ל  – UN להציע. האתגר הוא לשלב אותן נכון בהופעה.

טווח מחירים: 390-2,450 ש"ח

יונייטד ניוד קיץ 2014. צילום יחצ חול (7)

נעליים7

נעליים8

ף

רשת אוריג'ינלס

אם אתן בעניין של נוחות, אוריג'ינלס היא הרשת בשבילכן. מזה מספר שנים הגבול בין נוחות לאופנה נפרץ והיום חלק מנעלי הנוחות הפכו לטרנדיות בפני עצמן, ואחרות מצליחות להיות אופנתיות ועדינות מספיק על מנת לשלב אותן בהופעה אלגנטית.

באוריג'ינלס תמצאו חברות מוכרות המתמחות בנעלי נוחות בינהן: בירקנשטוק, רוקפורט, קמפר, ECCO, דנסקו, UGG, אסיקס ועוד. המותגים נבחרים בקפידה על מנת להציע את הנעליים האיכותיות והמוצלחות ביותר בתחום.

באוריג'ינלס תמצאו גם את נעלי הנוחות השמרניות, שקשה למצוא היום כשמרבית החנויות שמות דגש על טרנדיות, כך שגם מי שמעדיפה את נעלי הנוחות שלה במראה האופייני וגם מי שמחפשת דגמים עדכניים וטרנדים דוגמת בירקנשטוק ו UGG, תוכל למצוא את מבוקשה

טווח מחירים: 169-2690 ש"ח (הטבות מיוחדות והנחות בכל קניה לחברי מועדון)

 

נעליים3

נעליים2

 ך

קרוקס

על הרבה מים צעדו נעלי קרוקס מהתקופה בה הן הגיעו לחיינו ועוררו מחלוקת בה בעת עם שבירת שיאי מכירות ועד היום. בקרוקס הבינו שהגימיק של הנעל הצבעונית המחוררת לא יחזיק לאורך שנים וביקשו להפוך לחברה המציעה נעליים אופנתיות שהקשר בינן לבין המקור הולך ומתרחק.  עם זאת, בכל הדגמים עדיין מככבת סוליית הקרוסלייט הנוחה והקלה.

הקולקציה לקיץ הקרוב נחלקת ל – 4 קטגוריות. נעלי עקב: עקבי פלטפורמה בהדפסים צבעוניים של נקודות, פסים, נמרים ועוד במגוון צבעים רחב. נעליים המשלבות עקב שעם ועור, נעליים שטוחות במגוון הדפסים ודגמים וכפכפי אצבע שטוחים או בעלי עקב נמוך.

טווח מחירים: נעלי עקב גבוה- 240-360 ש"ח, נעלי עקב בינוני: 240- 320 ש"ח, נעליים שטוחות- 200-240 ש"ח, כפכפי אצבע: 180-240 ש"ח

Collages

K

FLOGG

וזה המקום להכיר לכן מותג חדש שעשה עליה. מותג כפכפים וסנדלים ניו-יורקי בסגנון קלוגס, שנולד רק בשנת 2013. הפלוג הם סנדלי עץ נוחות (כך אומרים, לא ניסיתי), בגזרות רטרו צבעוניות. כל הדגמים מצויידים בשכבת סיליקון על המדרך לטובת הנוחות.

בקיץ הדגמים כוללים סנדלים או כפכפים עם עקבים בגבהים שונים, בצבעי מאט או גימורים מבריקים. לבן, שחור, אפור, חום וניוד לצד גוונים מטאליים של זהב, כסף וברונזה, וצבעים חלקים ועזים של אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול וורוד פוקסיה לצד שילובים של הדפסים גראפיים, הדפסי חיות ופרחים.

טווח מחירים: כפכפים שטוחים: 550 ש"ח,  סנדלים עם עקבי עץ בינוניים: 790 ש"ח, סנדלים עם עקבי עץ גבוהים ועקבי רוקי: 890 ש"ח

להשיג בטוטסי – tootsie: ה' באייר 24 ת"א, מרכז שוסטר, אחי מאיר 21 רמת אביב, ובחנויות נבחרות, ובחנות השואורום של flogg – מוהליבר 34 ת"א טלפון לבירור החנות הקרובה: 03-6497772

נעליים9

 

 השארו מעודכנות אצל הקונה נחמה בפייסבוק