מצטלמת

בחורה עם מחשב נייד

רגע אחרי שבוע האופנה, כשמול עיניי צעדו מבוקר עד ערב דוגמניות צעירות, יפות, חטובות ומתוחות, אני חוזרת למציאות ומשחררת את הגרסה שלי לדוגמנות. אחרי כמעט 30 שנה ללא תמונות, בשנה האחרונה הסרתי את המגננות והצטלמתי תחת כל עץ רענן, נסו את זה, זה משחרר מאוד.

לפני מספר שבועות השתתפתי בפרוייקט צילום של מעצבת התכשיטים  מיכל בן עמי. את התכשיטים של מיכל ראיתי הרבה בתמונות שהגיעו אלי למייל, אבל מעולם לא נתקלתי בהם פנים אל פנים. חבל, כי ברגע שהגעתי לחנות הקטנה בשוק הפשפשים ביפו התאהבתי.

אני תמיד טוענת שבתוך תוכי אני נערת רוק. סגנון הלבוש האהוב עלי הוא רוק – פאנק מעודן. מעיל עור טוב, סקיני שחור צמוד, ומגפונים שטוחים גסים הם פריטי חובה בארון שלי כל חורף וכשאני לובשת אותם אני מרגישה הכי נח. לשמחתי זה התחבר מצויין לתכשיטים של מיכל.

לצילומים הגעתי לבושה במכנסיים בדמוי עור של עדיקה, חולצה שחורה ארוכה פשוטה של SWEAR, ומעיל עור בורדו עם ניטים של ברשקה. כל אלו התאימו באופן מושלם לתכשיטים של מיכל שהועמסו עלי ועדיין לרגע לא נראו יותר מידי. זו תכונה יוצאת דופן לתכשיטים שמצד אחד כל אחד בפני עצמו הוא גדול ובעל נוכחות ומצד שני ענידה של כמה שרשאות במקביל בתוספת עגילים וצמידים לא נותנת תחושה של עומס יתר.

קו התכשיטים של מיכל מבוסס על צורות גיאומטריות, ושילובי חומרים של מתכות, עורות ובדים. בקולקציה לשנת 2014 היא משלבת תכשיטים בהשראת "גלאם רוק" של הסבנטיז, צבעוניים, גדולים ומעוטרי אבנים ותכשיטים בהשראת עולם החרקים ואוריגמי בצבעוניות מתונה וטבעית וקיפולים שיוצרים הדגשה תלת מימדית.

MICHAL BEN AMI

 

מחירים:  99-1200 ש"ח

חנות – רבי יוחנן 3, שוק הפשפשים יפו / סטודיו –ברנט 5 נווה צדק

 מיכל בן עמי בפייסבוק 

את הצילומים ערך הצלם זוהר שיטרית שכבר למד בדיוק מה טוב בשבילי, על האיפור והשיער אחראית קארמה המקסימה

במחשבה שניה, את העגילים הייתי מחליפה באחרים, אבל לא תמיד יש הזדמנות למחשבה שניה. בצמידים אני מאוהבת ואחד דומה בעל רצועת עור מנומרת הלך איתי הביתה.

גלי דווידזון למיכל בן עמי צלם זוהר שיטרית (1)

IMG_0634

 

הקונה נחמה בפייסבוק