המלצות שופינג לסוף העונה

ימים אחרונים למבצעי סוף עונת החורף. המחירים מפתים מתמיד וגורמים לנו לעיתים לרכוש פריטים מיותרים. הכנסו לקבל עצות לקניה חכמה בסוף העונה ומספר דוגמאות לפריטים במחירים משתלמים שתמצאו עכשיו בחנויות

סוף העונה שלא היתה ממש עוד רגע נגמר וזה הזמן לנצל את המחירים הנמוכים של מה שנשאר מקולקציות החורף.

כמה תובנות שרצוי לאמץ לפני שמסתערים על החנויות בסוף העונה –

1. הימנעו מרכישת פריטים שהיו סופר טרנדים בעונה הנוכחית. אמנם אלו לרוב נמכרים בהנחות הכי גדולות, אבל יש לזה סיבה טובה – בעונה הבאה כבר לא תראו אותם בסביבה. זה נכון לגבי טרנדים דוגמת הצבעים הזרחניים של הקיץ שעבר או הדפסי הבארוק והמשבצות של החורף הנוכחי.

2. המנעו מרכישת פריטים פשוט כי הם זולים. לעיתים מאוד קשה לעמוד בפיתוי של פריט זול, במיוחד כשרואים שלפני ההנחה הוא עלה מאות שקלים ועכשיו לא עובר את גבול המאה. חשבו טוב האם באמת אתן אוהבות את הפריט והאם תלבשו אותו. אם קניתן במאה ש"ח מכנסיים שלא תלבשו לעולם לא חסכתן כלום. אני שואלת את עצמי האם הייתי קונה את הפריט לו היה יקר ב- 50 ש"ח ממחירו הנוכחי. אם התשובה היא לא, כנראה שאין סיבה לקנןת אותו גם ב – 50 ש"ח פחות.

3. רכשו את הפריט רק אם הוא בדיוק במידתכן. בסוף עונה מלאי המידות מוגבל. מצאתן משהו שהוא בדיוק מה שרציתן אבל במידה גבולית? עזבו אותו בחנות. הניסיון מלמד שלרוב לא מגיעים לתופרת לתקן ולהתאים.

4. סוף עונה הוא הזדמנות מצויינת לקנות מותגים קצת יותר יקרים מאלו שאתן נוהגות לקנות בשגרה דוגמת נעלי ובגדי מעצבים ופריטים של הרשתות היותר יקרות. תמיד כיף להחזיק בארון פריטים איכותיים, בסוף העונה אפשר לעשות זאת בלי לשבור תוכנית חסכון (ועדיין , קחו בחשבון שההנחה היא לרוב ממאות רבות למאות בודדות). אני מקפידה בכל סוף עונה לקנות לפחות פריט אחד של מעצב או מותג שאני אוהבת. תמיד אלו יהיו פריטים על זמניים שישמשו אותי שנים.

5. בסוף עונה אפשר למצוא לא מעט פריטים רב עונתיים. בכל קולקציית חורף יש גם חולצות קצרות שיהיה כיף לפתוח איתן את הקיץ, חולצות ארוכות שרוולים מבדים דקיקים שיהיו אידיאליות לעונת המעבר, ולא מעט שמלות שיוכלו לשמש אתכן לארועי הקיץ. אם מתוכננת לכן חתונה או אירוע כלשהו בקיץ הקרוב, לא יזיק לעשות סיבוב כבר עכשיו, אולי תופתעו לטובה משמלות רב עונתיות נהדרות שנמכרות עכשיו במחירי סוף עונה.

ואחרי שזה נאמר, קבלו 3 המלצות לסוף עונה בחנויות שאני אוהבת .

שופרא

רשת הנעליים שופרא, האהובה על פשניסטיות וחובבות נעליים רבות, מתמחה בייבוא מותגי נעליים מובילים מהעולם לצד נעליים של מספר מעצבים ישראלים. ברשת תמצאו קרוב ל – 40 מותגים שמתחדשים מדי עונה. סגנון הנעליים נע בין קלאסי איכותי לאוונגרדי, כשבינהם טווח רחב של נעליים עם טוויסט בסגנונות שונים. השפע  כל כך גדול שקשה להאמין שמישהי לא תמצא שם זוג (או חמישה) שיקלעו לטעמה.

בין המותגים המוכרים שתוכלו למצוא בשופרא – Irregular Choice – מותג בריטי שכשמו כן הוא, בחירה לא רגילה בנעליים צבעוניות וייחודיות, Trippen- נעליים מפוסלות בסגנון ארכיטקטוני מיוחד, המותג האמריקאי הנחשב Jeffrey Campbell , הסניקרס של Gola, המותג הישראלי המוצלח Shoola, מותג הנוחות Tsubo , המותג הספרדי Vialis ועוד.

המחירים בעונה לא זולים, בכ"ז מדובר במותגים שנבחרים בקפידה ושמים דגש גדול על מקוריות ונוחות. אבל לכל עונה יש סוף עונה, וזה של שופרא הוא אחד המשתלמים.

המלצה אישית שלי– קפצו לחנות הכפולה של שופרא במתחם התחנה בתל-אביב, שם תמצאו את המבחר הגדול ביותר. מדובר בשתי חנויות צמודות, האחת מכילה את מרבית המותגים והשניה בנויה בקונספט של חנות בתוך חנות, ובה מוצגים מספר מותגים בפינות שעוצבו בדיוק ע"פ החנות המקורית של המותג בארץ מוצאם. התוצאה מקסימה.

אתר שופרא, שופרא פייסבוק

Irregular choice בשופרא. 264 ש"ח במקום 440 ש"ח
טריפן בשופרא. 1104 ש"ח במקום 1840 ש"ח
CRIME בשופרא. 505 ש"ח במקום 840 ש"ח
Irregular choice בשופרא. 276 ש"ח במקום 460 ש"ח

**

FREE MOVE – FM

בוטיק המותגים FM אוחז בחמישה סניפים (אחד מהם אאוטלט בבית טפר בתל אביב). FM הם היבואנים של שני המותגים הנחשבים MELTIN תותג הג'ינסים, ו PEPE JEANS – מותג אופנת הרחוב הלונדוני, ומוכר בנוסף להם מותגים נוספים דוגמת G STAR, NOLITA, RARE, אמריקן וינטאג', ועוד, המשתנים מעונה לעונה בהתאם לביקוש.

אני נכנסתי בשבוע שעבר לסניף הממוקם באבן גבירול 99 והדבר הראשון שתפס את עיני היתה התמונה המקסימה הזו. כששאלתי אודותיה סיפרו לי שהאיש הנחמד במרכז הוא מקים החברה (שהיתה בזמנו מתפרה), בתמונה הוא בן 85 ומאז עברו עוד כמה שנים. היום מנכ"ל החברה ומי שהפך אותה לרשת יבוא מותגים הוא בנו, וגם הדור השלישי ממשיך את דרכו. לי אישית יש כבוד גדול והערכה לחברות משפחתיות ובמיוחד לכאלו שצועדות ומתקדמות ברוח הזמן.

המחירים ב – FM מגיעים בעונה למאות שקלים (פריטים בודדים יעברו את ה – 2000 ש"ח), נכון לעכשיו כמעט כל הפריטים בחנות נמכרים בהנחות גדולות של עד 50%. משתלם למדי במיוחד עבור הפריטים המעולים של פפה ג'ינס שילוו אתכן שנים.

המלצה חמה שלי, בקרו גם בחנות האאוטלט בבית טפר, תמצאו שם המוני פריטים שוים בהנחות מעולות במשך כל השנה. נעליים, בגדי מותגים וקומה של תכשיטי מעצבים ישראלים ואביזרים של המותגים הנחשקים.

FM בפייסבוק, אתר FM

FM, פפה ג'ינס. מעיל: 899 ש"ח במקום 2149 ש"ח
FM פפה ג'ינס, שמלה: 323 ש"ח במקום 646 ש"ח, צעיף: 163 ש"ח במקום 327 ש"ח
FM, פפה ג'ינס, חולצת ג'ינס: 367 ש"ח במקום 735 ש"ח, ג'ינס: 510 ש"ח במקום 729 ש"ח
FM, פפה ג'ינס, מעיל: 835 ש"ח במקום 1669 ש"ח, סוודר 348 ש"ח במקום 696 ש"ח

**

אמה

על אמה כבר כתבתי בעבר, ואני עדייין מקפידה להכנס לסיבוב כשאני חולפת ליד אחד הסניפים. תחלופת הבגדים באמה מאוד גדולה כך שאף פעם אי אפשר לדעת מה תמצאי. למרות שבאמה אוהבים פריטים יחודיים עם גוון וינטג' מובהק, אני תמיד מוצאת שם פריטים על זמניים עם טאץ' מודרני עדכני שהופכים להיות להיטים בארון שלי. בימים האחרונים קניתי במחירי סוף העונה באמה סוודר כוכבים אפור שנראה נהדר מעל חולצת ג'ינס מכופתרת, וסווצ'ר שחור משולב ניטים ושרוולי עור, שהולם מאוד את מראה הגראנג' החביב עלי מזה שנים וקיבל תקומה טרנדית בחורף האחרון.

לצד פריטי סוף העונה תמצאו באמה כבר פריטים ראשונים של קולקציות האביב עם אלמנטים בולטים של תחרות (אחד הטרנדים הבולטים לאביב הקרוב), גלביות, הדפסים אתנים וגדילים, שפע הדפסים, ובראשם דגש על הדפסי חיות שיקיפו אותנו בקיץ הקרוב, ומגוון רחב של שמלות, מפריטי הדגל של אמה. לצד הפריטים המיובאים מהמזרח, מקפידות בעלות החנות להציע מבחר פריטים של מעצבים ישראלים בביגוד ובתכשיטים.

אמה בפייסבוק

אמה, ז'קט פרחוני ירקרק: 200 ש"ח במקום 399 ש"ח
אמה, חצאית: 191 ש"ח במקום 239 ש"ח
אמה, שמלת גובלן: 255 ש"ח במקום 319 ש"ח

**

עוד כמה פריטי סייל שוים שתוכלו למצוא בחנויות וישמשו אתכן הרבה יותר מעונה אחת:

דיסקרט, סריג: 47 ש"ח במקום 160 ש"ח
קרייזי ליין, ג'קט: 147 ש"ח במקום 490 ש"ח

חגית טסה, קרדיגן: 335 ש"ח במקום 669 ש"ח
נעלי בינגו, 419 ש"ח במקום 699 ש"ח

PAULE KA, בבוטיק מילוס גן העיר. סוודר קטיפה: 780 ש"ח במקום 2600 ש"ח

**

כמובן שכל סיבוב בקניון יוביל אתכן לשפע הצעות שקשה לסרב להן. וזה בדיוק העניין, הצעות שקשה לסרב להן באותו הרגע לפעמים גורמות לנו לעשות טעויות. לכן, היו חכמות בקניות סוף העונה שלכן והעדיפו איכות על כמות. בהצלחה.

הקונה נחמה בפייסבוק

סלונה אופנה בפייסבוק