מקצה השערות עד קצה האצבעות

על לק ג'ל, צבע שיער חדש ואיכותי, מסיכה לשיער שידע ימים טובים יותר, קרם לידיים עייפות ושמפו יבש לעצלות. מוצרים שניסיתי בתקופה האחרונה

בשבוע שעבר העברתי כמה ימים לבד כשאב הבית נסע לחו"ל בעניני עבודה. אם החיים עם ארבעה ילדים עמוסים עד הקצה גם כשהוא נמצא בארץ, כשהוא בחו"ל גם אחריות הפיזור בבוקר עוברת אלי, ובאופן כללי אני רגועה פחות מעצם העובדה שאני ההורה הזמין היחיד. בבוקרו של היום השני, לאחר פיזור הילדים, נתתי לעצמי כמה שעות חופש. לא כותבת, לא מבשלת, לא מכבסת, רק מתפנקת.

את הבוקר פתחתי בסטודיו עדי ברחוב בוגרשוב בתל-אביב. לאחרונה התנסיתי בלא מעט לקים ואהבתי את השדרוג שהלק נותן למראה כף היד, אבל לצערי אני לא מצליחה להתמיד ולא מוצאת את הזמן הפנוי להשקיע במריחת לק חדש כל מספר ימים. מזה תקופה אני שומעת על לק ג'ל שאמור להיות עמיד לתקופה של שבועיים שלושה וכשהוזמנתי להתנסות קפצתי על ההזדמנות. התייצבתי בתשע בבוקר בסטודיו עדי ופתחתי בהתלבטות בין לא מעט צבעים. כיוון שמדובר במספר שבועות, רצוי לבחור לק בצבע שלא יימאס עלייך אחרי יומיים – שלושה. אני בחרתי בגוון בורדו יין. התהליך כולו לוקח כחצי שעה עד 40 דקות. התוצאה – לק מבריק וחלק מרוח בקפידה. אחד היתרונות הבולטים מעבר לזמן שהוא מחזיק, היא העובדה שהג'ל מתייבש מאוד מהר (באמצעות ייבוש במנורת LED). מהרגע שהמריחה הסתיימה את מוזמנת לעשות ככל העולה על רוחך, כולל להוציא את הארנק על מנת לשלם.

הלק שלי נמרח ביום שלישי בבוקר. נכון לכתיבת שורות אלו, הוא עדיין נראה נהדר וזה לאחר שאתגרתי אותו לא מעט בפעילויות הסופ"ש השגרתיות של בישולים, כלים וכביסות. החסרון נעוץ בעיקר בעובדה שההסרה שלו יכולה להיעשות רק עם אצטון טהור ולוקחת זמן. רצוי לחזור להסיר במכון.

לסטודיו עדי, תשעה סניפים במיקומים מרכזיים (רובם בתל-אביב), עלות מריחת לק ג'ל היא 150 ש"ח. עוד תוכלו לעשות שם טיפולי יופי, מניקור ופדיקור (עם עשרות גוונים של לק מבית CIATE), הסרת שיער, עיצוב גבות ועוד.

ראיתי כי טוב והמשכתי למספרה של אמיר קל בבוגרשוב לצביעת השיער. את השיער אני נוהגת בדרך כלל לצבוע בבית עצמאית הן מטעמי חסכון והן לאור העובדה שישיבה במספרה היא אחת הפעולות הפחות חביבות עלי. אין לי ספק שהשיער משלם על זה מחיר ובמסגרת ניסיונות השיקום של מה שנשאר ממנו לאחר התספורת המאוד קצרה שהוא עבר לאחרונה, הסכמתי להתנסות בצבע שיער חדש מבית וולה במספרה של אמיר. ראשית היה צורך בהבהרת השיער שלי שבפעם האחרונה צבעתי בצבע כהה (מדי), תהליך שאורך כ – 20-30 דקות ולאחריו השיער נצבע בצבע שטני בהיר שקרוב מאוד לגוון המקורי שלי (לפני השיבה שמעטרת אותו).

הצבע שבו בחר אמיר להשתמש על השיער שלי נקרא אילומינה, מבית וולה פרופשיונלס, שהושקעו בו, כך נאמר לי, 5 שנות מחקר ופיתוח ובדיקות צבע בכמות שיער שיכולה להקיף את כדור הארץ 20 פעם.  הדגש בצבע החדש הוא על שמירת הברק שלרוב נפגע לאחר שימוש ממושך בצבע. התוצאה על השיער שלי שידע ימים יפים יותר, לגמרי משביעת רצון. הצבע נראה מאוד טבעי, השיער מרגיש רך ונעים וגם מסתדר מצויין, שזו משימה לא פשוטה לשיער קצר. לגבי העמידות עדיין קשה לי לדווח, כי הצבע בוצע רק בשלישי בבוקר, אבל אני נוטה להאמין ששיערות השיבה שיצמחו בשורשים יקדימו את דהיית הצבע. אני מרוצה.

כמה הייתי רוצה לספר לכן שזו אני, אבל זה מאוד רחוק מהמציאות. הדבר היחיד שאני והדוגמנית של וולה פרופשיונלס בתמונה חולקות זה את גוון השיער.

וזו גם הזדמנות מצויינת בשבילי לפרגן לספר אמיר קל ולצוות שלו שהבינו מהר מאוד שישיבה במספרה היא לא אחת ההנאות שלי, ועשו הכל על מנת שאצא משם במהירות.

כשהגעתי הביתה אחרי הבוקר המפנק התיישבתי למיין מיילים ולראות אלו מהדיווחים שהגיעו אלי ראויים להכנס לבלוג. במהלך המיון מצאתי מייל עם פרטים אודות מסיכת שיער שקיבלתי והעברתי לאחותי להתנסות בה. כשקראתי את המייל לעומק ראיתי שהמסיכה שקיבלתי לפני שבועות היא של הספר אמיר קל, עולם קטן.

את המסיכה כאמור ניסתה אחותי הגדולה ולהלן מסקנותיה במילותיה שלה:

"אף פעם לא האמנתי להבטחות הגלומות בחומרי טיפוח כאלו או אחרים, בדרך כלל אני בוחרת אותם על פי הריח (והמחיר), אבל גם אף פעם לא עברתי לפני כן את גיל 50 המופלא בו גיליתי שככל שאני יותר חכמה ויותר יודעת מה אני רוצה ככה הנתונים הטבעיים שלי שתמיד האמנתי באיכותם הטבעית לטוב ולרע הופכים להיות קצת פחות לכיוון הטוב. עדיין לא ממש מאמינה אבל לפחות מנסה. לכן, כאשר אחותי הקטנה נתנה לי קופסא מרשימה אשר כתוב עליה שמיועדת לשיער ששום מסכה לא עזרה לו – ניסיתי . התנאי היה שאני חייבת לדווח. אז הנה הדיווח: השיער שלי רווי שנים של צבע וגוונים בשל גנטיקה של שיער לבן בוהק. הוא עצמאי לחלוטין וכל בוקר מחליט כיצד ינהג באותו יום, ולאיזה צד יקפוץ, באופן כללי מתולתל עד גבה גלי. לאחר שימוש של שבוע וחצי במסכה (שמחקרית זה לא אומר כלום ולא מבסס שום תיזה) להלן המסקנות – הריח נפלא בעיניי וסירוק השיער לאחר חפיפה ממש קליל ונעים. לא הורגשה נשירה יוצאת דופן (מה שמאפיין לעיתים מרככים שונים). אפילו נראה לי שהשיער המורד שלי הסתדר לא רע אחר כך. השיער מרגיש נעים ורך, לא שמנוני ולא מיובש"

הדירוג של נילי (במדד 1-5):  עיצוב – 4,  ריח – 5, הרגשה לאחר שימוש – 5

המסיכה מיועדת לשיער רגיל עד יבש, לשימוש של פעמיים בשבוע (500 מ"ל, 150 ש"ח). עוד בסדרת המוצרים של אמיר קל: שמפו לשימוש יומיומי לשיער רגיל/יבש (500 מ"ל – 100 ש"ח), סרום מרוכז לשימוש יומיומי (115 מ"ל, 140 ש"ח), קרם לעיצוב וטיפוח (500 מ"ל – 90 ש"ח), ווקס על בסיס מים (250 מל – 70 ש"ח). להשיג במספרות של אמיר קל: בוגרשוב 74, תל אביב טל: 03-6292304, יחזקאל שטרייכמן 9 – רמת אביב (הגוש הגדול) 03-7364644

ועוד בעניני שיער –

קיבלתי שמפו מבית keune שהיא חברה הולנדית שמשווקת בישראל. השמפו הוא חלק מסדרת KERATIN SMOOTHING לשיקום שיער צבוע יבש ופגום. הוא מכיל מולקולות קראטין בריכוז גבוה, פרו ויטמין B5 וקומפלקס רכיבי קוואט עשיר בויטמינים ופולימרים טבעיים. כל אלו אמורים לספק לשיער הזנה, טיפוח והגנה מבפנים ומבחוץ. החוויה שלי טובה, השמפו מאוד עדין ומריח נפלא ולתחושתי משאיר את השיער חלק מהרגיל, כך שבעלות שיער שלא החליט אם הוא חלק או מתולתל, יהנו מצעד נוסף לכיוון חלק וחובבות עיצוב המוצר בוודאי יהנו מעיצוב הבקבוק המקורי . 250 מ"ל, מחיר 80 ש"ח. (להשיג במספרות,לבירור המספרה הקרובה לביתך: 08-9315797)

מוצר נוסף שיצא לי להכיר רק לאחרונה הוא שמפו יבש. אני התנסיתי בזה של  Label.m , מדובר בתרסיס שמפו ללא שטיפה, שמטרתו לרענן ולחדש את מראה השיער ולהסיר שאריות שומן משיער שלא נחפף (או שנחפף יותר מדי). לרוב הוא נמצא בשימוש אצל מעצבי שיער, ובעיקר בתצוגות אופנה והפקות. ריסוס קצר משאיר את השיער רך ונעים (בניגוד לקרמים וסיליקון שמשאירים לעיתים תחושה דביקה). הוא מיועד גם לשיער שמן וגם לשיער יבש ומובטח כי עבור כל אחד מהסוגים הוא יבצע את העבודה המתאימה. השמפו היבש של LABEL.M מותאם לשיער בהיר או לשיער כהה ומתאים לשימוש יומיומי. נחמד (110 ש"ח ל 200 מ"ל,  להשיג במספרות Label.m לבירור נקודת הרכישה הקרובה : 03-5172550)

ועוד בעניני ידיים –

לפני שעברתי ללק ג'ל, הספקתי להתנסות במוצר חדש מבית ESSIE שנקרא  ALL IN ONE ומבצע 3 פעולות – מחזק + שכבת בסיס + שכבה עליונה לגימור מושלם.  מחזק תמיד רצוי לשים, גם אם אינך חובבת לקים, לק בסיס שקוף יעזור להמנע מהצהבת הצפורן אם את מרבה להחליף לקים. ושכבת גימור גם תיתן מראה יותר חלק וגם תעזור לשמור על הלק לתקופה ארוכה יותר.

אני ניסיתי אותו עם לק מסדרת החורף של שיק שנחשבת לחברה של לקים זולים (19 ש"ח). התוצאה היתה נהדרת. שמתי שכבת בסיס של ESSIE, שתי שכבות של לק סגול של שיק ושכבה גימור של ESSIE, והציפורניים החזיקו מעמד בצורה מעולה למשך שבוע, שזה מעל ומעבר לכל הציפיות שלי בנוגע ללק ביתי. עם זאת, אני חייבת להודות שאני לא יודעת למי מגיע הקרדיט, כייון שלא ניסיתי את הלק של שיק ללא השכבה של ESSIE אני מניחה ששני המוצרים עזרו לתוצאה כי הרי צריך שניים לטנגו. (מחיר ALL IN ONE של אסי, 83 ש"ח) ובשביל הכיף אני מצרפת בתמונה גם שלושה גוונים חדשים שנכנסו לקולקציה הקבוע של ESSIE פשוט כי הם כל- כך יפים- ורוד, ירוק-כחול, וקורל (52 ש"ח)

ולהשלמת טיפוח הציפורניים- קרם ידיים. שניים חדשים בשוק:

חברת יונקה פריז השיקה קרם ידיים בשם Nutri-Protect שמבטיח הגנה נגד השפעות גורמים סביבתיים כמו מים, רוח יובש ועוד. הקרם מיועד לידיים יבשות ומחוספסות ודואג לשמור גם על הציפורניים ולטפח את העור סביבן. הריח – ריח תפוז עדין, מניסיון- הקרם עדין מאוד ולא משאיר תחושה שמנונית. (50 מ"ל, 119 ש"ח, ניתן להשיג בבתי מלון, ספא, מכוני יופי ואצל הקוסמטיקאיות המוסמכות ברחבי הארץ, טלפון לבירור נקודות מכירה- 09-7456220)

וגם סבון, הוציאו סדרת טיפוח חמאתית חדשה ובתוכה קרם ידיים במרקם חמאתי מועשר בשמן פסיפלורה וויטמין E בניחוחות המצויינים של סבון: פלו, יסמין, לבנדר שושנים , וניל (75 מ"ל, 50 ש"ח, ברשת סבון)

הקונה נחמה בפייסבוק