המקצה של קסטרו

יריית הפתיחה של תצוגות אביב קיץ 2014 בישראל, היתה כרגיל של קסטרו. כ-50 דוגמנים צעדו על מסלול מיוחד שהוקם בבריכה האולימפית בוינגייט וחשפו קולקציה בהשראה ספורטיבית. הפרטים והתמונות בפוסט

בחורה עם מחשב נייד

פעמיים בשנה, מזה מספר שנים, מתקבצים מיטב הסלבריטאים, אושיות האופנה בלוגרים ועיתונאים, לתצוגה הדו שנתית של קסטרו, בקיץ מציגים את אופנת הסתיו והחורף העוקבים ובחורף (אם אפשר לקרוא למה שקורה בחוץ חורף) את אופנת האביב והקיץ.

אחרי שנים בהן נערכה התצוגה בביתן גדול בגני התערוכה, השנה החליטו קברניטי קסטרו ללכת צעד קדימה וערכו את התצוגה בבריכה האולימפית בוינגייט. ההשראה לבחירת המקום נבעה בין היתר מהעובדה שהטרנד הבולט ביותר בקולקציה החדשה הוא השפעות חזקות מעולם הספורט, בעיקר בבגדי הקז'ואל ובפריטים מסויימים גם בבגדי הערב. גם הקטלוג צולם באותו המקום וע"פ דבריה של אתי רוטר שפתחה את התצוגה, הרוח הספורטיבית שבאה לידי ביטוי בקטלוג ובחירת המיקום לתצוגת הקיץ – "מתכתבת עם התרבות והערכים שקסטרו חרטה על דגלה בינהם השאיפה למובילות ישראלית, החתירה המתמדת למצוינות ולשיאים חדשים, עבודת צוות, ותמיד ברוח ספורטיבית ואופטימית".

אז אחרי שנהנינו, מה נלבש? לפני התצוגה ביקרתי בשואו רום של קסטרו. שם יכולתי להתרשם מקרוב גם מפריטים שלא הוצגו על המסלול, ולהלן המסקנות:

הקולקציה של קסטרו נחלקת כרגיל לשלוש קבוצות עיקריות. קו ה- red, קו ה- black וקו הדנים- blue

קו ה-RED הקיציי נוצר כאמור בהשראת עולם הספורט, בעיקר ענפי הספורט הסקסים והנחשבים כטניס, גולף, רכיבה על אופניים וסוסים, ריקוד ושחייה. הדגמים משלבים בין הדפסי פרחים לסמלי ספורט מובהקים כגון מספרים המזכירים מדי פוטבול. גם הבדים נלקחו מעולם הספורט – בד סקובה (המזכיר בד של חליפות צוללנים) לצד פרנץ טרי (פוטר דק), בדי פיקה ורשת. הצבעים – צבעי הגלידה של שנות ה-80, צהוב בננה, סגול לוונדר, מנטה וכיו"ב. מאוחר יותר בעונה יגיעו גם פריטים ששאבו השראה מעולם ההיפ-הופ והפופ, עם הרבה (מדי) חולצות בטן, משחקי שקיפויות, שילוב אלמנטים בדמוי עור ופריטים בשחור, לבן ואפור מלאנז'.

השראה נוספת בקבוצת ה red היא שילוב כפוי בין אוירה טרופית למראה הסטריט וינטאג' של שנות ה- 80. כי כשמדובר בהשראה אפשר לשלב אלמנטים שמעולם לא חברו זה לזה במציאות. פה תמצאו טי שירטים עם הדפסי מספרים משולבות באלמנטים טרופיים הבאים לידי ביטוי בצבעים וההדפסים, ופריטים רבים באיורי תוכים צבעוניים. ה-חיה החמה של הקיץ הקרוב.

השנה החליטו להוסיף לקבוצת ה red של קסטרו גם פריטי פרום, לקראת עונת הנשפים, האירועים והחתונות. כאן תמצאו שמלות שעונות על חלומותיהן של בנות ה- 17, הרבה שיפון, רקמות, פנינים וחרוזים בשמלות מקסי בגזרת אמפייר או גב חשוף ובשפע צבעי גלידה. אם כבר אמריקה, אז עד הסוף.

קו ה blue – כולל את גזרות הג'ינסים הקבועות של קסטרו המיוצרות לקראת הקיץ בדנים דק ונעים יותר, ולצדם מהדורות ג'ינס מיוחדות לקיץ. גם בקו זה ההשראה הספורטיבית ממשיכה לתת אותותיה, למשל במכנסי ג'ינס דקיקים עם גומי ושרוך במותן, ג'ינס במראה טרנינג עם גומי בקרסול, וטרנינג (פרנץ טרי) במראה ג'ינס. עוד במחלקת הדנים- אוברולים קצרים וארוכים לאוהבות המראה הזרוק. אלו ישתלבו עם חולצות וגופיות בטן קצרצרות.

ההי-לייט הגדול בגזרת הג'ינסים הוא פיתוח חדש של קסטרו, אחרי הצלחת הג'ינס המחטב, הצליחו לעלות בקסטרו על גימיק חדש ומפתיע. ג'ינס דו צדדי. צריך לראות מקרוב כדי להאמין. נכון להיום יוצרו 2 דגמים בשילובי צבעים שונים בגזרת סקיני. 2 ג'ינסים בפריט אחד! גאוני, חוסך כסף, ולא פחות חשוב חוסך מקום בארון.

קו ה black, הקו הבוגר של קסטרו מציג פריטים יותר מחוייטים ומוקפדים. גם כאן לא ויתרו על השפעות מעולם הספורט, אך הן מרומזות ועדינות יותר. אלמנט חזק בקו ה black הוא סטים תואמים של חלקים עליונים ותחתונים,בקולקציה הזו תמצאו חולצות מכופתרות, גופיות וחולצות שיפון מעוטרות רקמות וחרוזים, מכנסיים מחוייטים, שמלות מחטבות לצד שמלות בגזרה ישרה ואוברולים מחמיאים.

בין הפריטים האהובים עלי בקבוצה הזו, נמצאים הפריטים הלבנים שמיועדים לתקופת החגים בינהם גלביה לבנה דקיקה ונעימה, טוניקות שיפון אוריריות, חולצות תחרה וקרושה. וחליפות לורקס לבנות הכוללות מכנסי סקיני ג'קארד מבריקים וגופיות מחויטות.

אם לסכם את מה שמחכה לנו בקיץ הקרוב, אני אומר שלטעמי נראה יותר מדי עור חשוף אצל הצעירות ואני מניחה שזה יהיה הקו שיוביל את כל חברות האופנה הגדולות. קחו את זה בחשבון אם אתן אמהות לנערות. שנים לקח לנו להיפטר מגזרות הג'ינס הנמוך וחולצות הבטן, אבל כמו שהן נעלמו, כך הן חזרו, קצרות יותר, חושפות יותר ומצוותות למכנסונים זעירים או מכנסיים זרוקים בעלי קו מפשעה משוחרר. דווקא אני, שכתבתי לא אחת שהפערים האופנתיים בין הדורות מצטמצמים ושאין מניעה מנשים שעברו את גיל 30 לקנות ברשתות הצעירות, נאלצת להודות שבקיץ הקרוב זה יהיה קשה.

עוד עניין שבלט בתצוגה הוא דעיכתו האיטית של מראה האובר סייז. אל הגזרות הגדולות והרחוקות מהגוף מצטרפים, דווקא בקיץ, בגדים צמודים, הבאים לידי ביטוי בהרבה שמלות לייקרה בחיתוכים גיאומטריים, חצאיות עפרון וגופיות קטנות. נתנחם בעובדה שהחצאיות מגיעות לקו הברך. מהצד השני, למכנסי הסקיני מתווספים מכנסיים רחבים יותר בבדים נשפכים ומכנסיים בגזרת בויפריינד.

במקרה של קסטרו הייתי ממליצה לבנות 25+ להתרכז בקו ה BLACK שנותן מענה אלגנטי ועם זאת עדכני לנשים בוגרות שעדיף להן להמנע מחולצות בטן וצבעי גלידה. האמיצות מוזמנות לעשות סיבוב גם במחלקת הגברים המוצלחת, דווקא שם תמצאו חולצות אריג ארוכות נהדרות ואפילו מכנסיים בגזרות שיהלמו גם נשים (קבלו סוד מקצועי- עיתונאיות אופנה לא מעטות משלבות בארון שלהן פריטים ממחלקות הגברים).

מעבר לזה יש לקחת בחשבון שלא כל מה שהוצג על המסלול יגיע לחנויות (אם כי בניגוד לשנים קודמות עושה רושם שהרוב המכריע כן) ולהפך, בחנויות יהיו הרבה יותר פריטים ומגוון שייתן מענה לטווח גדול יותר של נשים.

החידוש האחרון מבית קסטרו מציע לכם לקנות חלק מהבגדים שנראו על המסלול, פחות מ- 48 שעות אחרי התצוגה באתר קסטרו. טכנולוגיה יחודית תאפשר ללחוץ על לוקים שאהבתם תוך כדי צפיה בתצוגה, ולשלוח את הפריטים ישירות לסל הקניות. מהפריטים שיושקו במהדורה מוגבלת ובאתר בלבד אני הייתי שמחה לשים את ידי על פרטי העור הלבנים, דוגמת חצאית טניס לבנה ומכנסי עור בגזרת טרנינג. שופוהוליות, הזהרו. לאתר קסטרו

מחירים: 50-500 ש"ח (פריטי העור עד 1100 ש"ח)

הקונה נחמה בפייסבוק

ועכשיו גם- סלונה אופנה בפייסבוק