כשיופי פוגש כשרון

פרזנטורית טובה אמורה לעורר הזדהות אצל לקוחות פוטנציאליות ולשמש דוגמא לאישה עצמאית ומצליחה. פנים יפות הן תוספת מבורכת אך כבר לא מספיקה בפני עצמה. שתי פרזנטוריות מוצלחות הציגו לאחרונה חברות הקוסמטיקה דרמולוג'יקה וג'יג'י ואיתן גם מוצרים מצויינים

בחורה עם מחשב נייד

על שתי השקות חגיגיות עם הפרזנטוריות היפיפיות והמוכשרות לא פחות, אילנה שושן לג'יג'י ואניה בוקשטיין לדרמולוג'יקה. תענוג לדעת שחברות הקוסמטיקה הפנימו שנשים יעריכו יותר פרזנטורית שיש מאחוריה עשיה וכשרון בנוסף לפנים יפות וגנים משובחים.

ג'יג'י-GIGI

חברת הקוסמטיקה ג'יג'י, שלמרות שמה הצרפתי היא ישראלית גאה, התחדשה בסדרת מוצרים חדשה ובפרזנטורית מעניינת במיוחד.

לאחר חיפוש ארוך אחר מי שתוכל לייצג את החברה בצורה הטובה ביותר, תהיה מזוהה עם ערכיה ותדבר לאוכלוסיית הנשים אליהן מבקשים בג'יג'י לפנות, נבחרה לא אחרת מאשר אילנה שושן. שושן בת 52, בעברה מלכת יופי והיום מסיימת תואר שני במשפטים, ופעילה חברתית להעצמת נשים כאחת ממייסדות ארגון "נשים מעצימות נשים" העוסק בחיבור בין נשים בלוס אנג'לס ובישראל למטרת קידום יוזמות עסקיות של נשים, בעיקר ממעמד סוציואקונומי נמוך. במסגרת שיתוף הפעולה הצטלמה שושן לקמפיין הפרסום של ג'יג'י ובנוסף צפויה לקיים סדרת מפגשי העצמה לקוסמטיקאיות ולנשים ברחבי הארץ. שאפו לג'יג'י על ההבנה שפרזנטורית טובה הא הרבה יותר מפנים יפות.

ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה, שנוסדה ב-1957 ועוסקת בייצור מוצרי קוסמטיקה לשוק המקצועי בארץ ובעולם, השיקה לאחרונה סרום SUPREME מסדרת BIOPLASMA המבוססת על אצות וצמחים. הסרום מיועד לעור רגיל עד יבש, ובשימוש קבוע אמור לספק לחות ולטשטש סימני הזדקנות מוקדמים. אני אזכיר שוב שסרום הוא מוליך ולכן יספק את התוצאה הטובה ביותר כשישולב עם קרם לחות המתאים לסוג העור שלך, ביום ובלילה. (מחיר מומלץ לצרכן: 259 ש"ח ל- 30 מ"ל)

הסרום מצטרף לסדרת מוצרים המתבססת על רכיבים ממקור ימי שמטרתם להפחית את השפעת נזקי החמצון והזמן, להעניק אנרגיה לתאים, ולשפר את הרכות וגמישות העור שאובדים לנו במהלך השנים. ייאמר לזכותם שבג'יג'י לא מדברים במונחים של מניעת הזדקנות העור, הרי ברור לכולנו שאת הפטנט הזה עוד אף אחד לא המציא, אלא במונחים של מתן מענה לתופעות הלוואי הנוצרות מהזדקנות העור.

עוד מוצרים מומלצים מבית ג'יג'י:

CC color corrector מסדרת ביופלזמה. לאור הצלחת ה- BB קרם, בעולם הקוסמטיקה עולים מדרגה. הטרנד החדש של הקרמים המשולבים נקרא CC, ויעודו הבהרת כתמי פיגמנטציה והחדרת לחות, בשילוב עם מייק אפ והגנה מפני השמש (SPF 15), הקרם החדש מיועד לתת מענה לחמישה סימני הזדקנות בכל מריחה: גוון לא אחיד, כתמים, קמטים, יובש וחספוס, מתאים לכל סוגי העור, ללא שמן ופראבנים (חומרים משמרים)  ומומלץ לשימוש מעל סרום או קרם לחות (מחיר: 144 שקל ל- 75 מ"ל)

סדרת eye care לטיפוח העור העדין סביב העיניים. בין המוצרים: COMFORT EYE SERUM, סרום מרגיע לעיניים, מפחית נפיחות מבהיר כהויות ומעדן קמטים, מתאים לשימוש מתחת לאיפור ( 166 ש"ח ל-25 מ"ל), INTENSIVE EYE CREAM, קרם עיניים לטיפול בסימני הזדקנות (166 ש"ח ל- 25 מ"ל), POWER EYE GEL, ג'ל לחות לרעננות מיידית (166 ש"ח ל-25 מ"ל), ומסיר איפור עיניים להרגעת עור מגורה (106 ש"ח ל- 160 מ"ל)

את המוצרים ניתן לרכוש אצל  קוסמטיקאיות מורשות שעובדות עם המוצרים של ג'יג'י

אתר ג'יג'יג'יג'י בפייסבוק

**

דרמולוג'יקה

רבות שמעתי מחברות ותיקות ממני בתחום הקוסמטיקה על המוצרים של דרמלוג'יקה, כל אחת והקרם עליו היא לא מוכנה לוותר. אני לא התנסיתי בהם בעבר, אבל קפצתי על ההזדמנות כשהוזמנתי לארוע שערכה החברה בנוכחות הפרזנטורית אניה בוקשטיין.

במסגרת  שיתוף הפעולה עם אניה הקדישה לה דרמלוג'יקה מהדורה מיוחדת של פילינג האורז "דיילי מיקרופוליאנט". הפילינג הוא תכשיר הדגל הנמכר ביותר של דרמלוג'יקה ויודעות דבר סיפרו לי שמי שמתחילה להשתמש בו מתקשה להפסיק. היום, אחרי כמה ימי שימוש אני יכולה להעיד ממקור ראשון שהכל נכון. לא מדובר בסבון פילינג מהסוג המצוי בשוק לרוב, כי אם באבקה שהופכת למעין סבון במגע עם מים, מגעה עדין עד לא מורגש והיא מותירה את עור הפנים חלק ונעים למגע בצורה יוצאת דופן.

ראוי לציין כי ישראל היא המדינה הראשונה שבה נעשה שיתוף פעולה של דרמלוג'יקה עם פרזנטורית מפורסמת (שנבחרה לאור היכרות רבת שנים, או כפי שאניה סיפרה- "התחלתי עם מוצרי דרמלוג'יקה לטיפול באקנה והיום אני כבר באנטי אייג'ינג") וכיום מחפשים במקומות נוספים בעולם טאלנטים מקומיים על-מנת ליצור שיתופי פעולה מעניינים כאלו.

המהדורה המוגבלת יוצרה ב-2000 יחידות בלבד ומשווקת החל מהחודש בנקודות המכירה של דרמולוג'יקה. והבונוס- כל הרוכשת מוצר של דרמלוגיקה תקבל מהדורה מיוחדת של האלבום החדש (והמצויין) של אניה בוקשטיין שעוצב במיוחד עבור החברה ובתוכו כרטיסיות עם תמונות מהקמפיין שצילם אייל נבו, הסברים, טיפים וחוויות שימוש אישיות של אניה במוצרים (עד גמר המלאי)

מחיר הפילינג : 338 ש"ח

דרמלוג'יקה ישראל בפייסבוק


הקונה נחמה בפייסבוק