הפרזנטורית הנכונה

רונית יודקביץ להגרה, נינט טייב לדלתא ואמבר ולטה לה&מ. מה עושות הפקזנטוריות למותגים?

בעבר פרסמתי פוסט ארוך שעסק בהתאמת פרזנטורית למותג ובו כתבתי שמותג שבוחר לעבוד עם פרזנטורית צריך לבחור את זו שתייצג את אוכלסיית היעד אליה מבקשים לפנות ותדבר בשפתה, הן מבחינת הגיל, הן מבחינת האישיות והן מבחינת המידה.

עושה רושם שנכון להיום את מחסום הגיל של הפרזנטוריות הצלחנו לפרוץ. מן ההגיון שגלית גוטמן שעברה את גיל 40 תשמש כפרזנטורית של קרייזי ליין, ואיילת זורר, בת 44 תייצג את גולברי, שתי חברות שפונות לגילאי 40+. גלית ואיילת נשים מקסימות, אינטלגנטיות ומצליחות, כך שגם את מבחן האישיות הן עוברות בהצלחה. נשארנו עם המידה. את המחסום הזה הרבה יותר קשה לפרוץ. אמנם כבר ראינו את מירי מסיקה כפרזנטורית של ML, את מרינה מקסימיליאן כשעוד היתה מידה 42 כפרזנטורית של עונות, ועכשיו את קרן פלס מפרסמת את אופנת זברה, אבל זו טיפה קטנה בים. מה שמדהים הוא, שרוב המעצבים והחברות הפונות למידות הביניים טוענים כי הלקוחות מעדיפות לראות פרזנטוריות רזות גם אם הן עצמן לובשות כמה מידות יותר. קשה לי להתווכח אמפירית עם הטיעון הזה, אני מניחה שהם עושים את השיקולים שלהם ואם הבחירות לא היו מוכיחות את עצמן לא היו משקיעים בהן עשרות אלפי שקלים.

למרות שיש עוד לאן לשאוף בעניין המידות, לפחות נתנחם בעובדה שנשים שנושקות ל- 50 נבחרות כפרזנטוריות ועושות עבודה מצויינת, כמו למשל רונית יודקביץ ל"הגרה".

את הפרזנטציה של הגרה הלכתי לראות משתי סיבות עיקריות. ראשית, אחרי שכתבתי על "אלמביקה" בעיצובה של הגר אלמביק שייסדה את "הגרה", הסתקרנתי לראות לאיזה כיוון החברה הלכה שנים לאחר שהמעצבת שבנתה אותה כבר לא מעורבת במותג, ושנית, הפרזנטציה היתה בנוכחות הפרזנטורית רונית יודקביץ והסתקרנתי לראות אותה בגדי החברה, פנים אל פנים ללא פוטושופ ותיקונים.

יודקביץ (48) היא בחירה מצויינת של הגרה ונוהגת בדיוק כמו שפרזנטורית צריכה לנהוג. בניגוד לדוגמניות קטלוג, פרזנטורית צריכה ללבוש את בגדי המותג גם מחוץ לצילומים ולגרום להם להראות נפלא גם בחיי היום-יום. יודקביץ היפיפייה קיבלה את פנינו בבגדי המותג, דיברה בשבחו ועשה רושם שהיא מאוד נהנית מתפקידה החדש. אמנם היא לא מייצגת במידותיה את אוכלסיית בנות ה-40+, ובוודאי לא את הלקוחות של הגרה שפונה לנשים עד מידה 52,  אבל היא בעלת אישיות נמרצת וכובשת ונראית מצויין (גם) בבגדים של הגרה ולכן, במסגרת הנסיבות שלא מאפשרות לנו לראות פרזנטורית במידה גדולה יותר, יודקביץ היא בחירה מצויינת.

מה תמצאו בקולקציה? בגדים נינוחים הנעים בין בייסיק וקז'ואל לבגדי ערב העוקבים אחר הטרנדים העולמיים בהתאמה למידות והגילאים אליהם מבקשים לפנות בהגרה. מככבים בקולקציה צבעים מטאלים, משבצות סקוטיות, מעילי וסריגי אוברסייז, ופריטים בגווני אדום וורוד לצד הסטנדרט השחור והאפור.

הצד החזק של הגרה היה תמיד השמלות ששמות דגש על גזרות מתוחכמות וייחודיות למותג, לצידן מכנסיים שהפכו בשנים האחרונות צרים ומחמיאים יותר גם כשמדובר במידות גדולות, וסריגים בשלל צבעים. לרוב ניתן דגש על בדים טבעיים ונושמים והתפירה נעשית ברובה המכריע בישראל.

הסגנון של הגרה מאוד ברור, והוא מהסוג שמאוד אוהבים או מאוד לא. רוב הלקוחות נאמנות למותג במשך שנים וחוזרות להצטייד בפריטים חדשים מדי עונה, אני באופן אישי הייתי שמחה לראות הדפסים רעננים יותר ודחיפה נוספת לשיפור בגזרות המכנסיים. השמלות מצויינות, אבל צריך לדעת איך ללבוש אותן מבחינת האבזור ע"מ שישמרו על ייחודן ולא יראו מיושנות. בכל אופן, עושה רושם שברשת הולכים עם הפנים קדימה ועל כך יעידו גם הבחירה בפרזנטורית שתעלה אותם לכותרות וגם גיוס מעצבת נוספת לזו שמלווה את הגרה שנים ארוכות, שתתרום לרענון המותג.

טווח מידות– 38-54

טווח מחירים– שמלות: 319 – 459 ש"ח, מכנסיים: 239 – 389 ש"ח, חולצות: 159 – 319 ש"ח, חצאיות: 249 – 389 ש"ח, ז'קטים: 299 –  439 ש"ח, מעילים: 449 – 649 ש"ח

עד 20/12 מבצע 1+1, לא כולל את פריטי הבייסיק

אתר הגרה

ך

דוגמא נוספת לפרזנטורית מצויינת שעוררה הרבה תשומת לב היא נינט טייב לדלתא.

במהלך מעניין בחרו לפני שלוש עונות בדלתא בעלת התדמית המעט מיושנת של חברת הלבשה תחתונה ופנאי למשפחות, את נינט הרוקיסטית לשמש כפרזנטורית שלהם. המטרה מן הסתם, להגיע לאוכלסיית הנערות והמתבגרות ולשדר אוירה של מותג צעיר, חדשני ומגניב. יחד עם הפרזנטורית הגיע רענון של העיצוב והרחבת הקולקציה גם לפריטי לבוש שישמשו אותנו כבגדי קז'ואל אאוטדור ובגדי ספורט.

שיתוף הפעולה לא נגמר בהיותה פרזנטורית מוצלחת, ולאחרונה הושקה גם קולקציית קפסולה שעוצבה בשיתוף פעולה מלא עם נינט. את הפריטים ראיתי מקרוב, ואין ספק כי מדובר בשינוי מרענן ומבורך מכיוונה של דלתא.

הקולקציה המלווה בסלוגן your private zone, מציעה לנו את המראה הספק מרושל ספק מהוקצע של נינט בפריטים הכי קולים שיש. כוחם הוא בלוק הלא מתאמץ שלהם, בבדים המצויינים ובדגש על הנוחות וקלות הלבישה. בין הפריטים חולצות טריקו 100% כותנה משולבות בעיטור קרושה, חולצות צווארון המשלבות טריקו רך ואריג, טייצים, גרבונים מעוטרים ועקביות מיקרופייבר ללא תפרים. לפריטים של נינט הוצמד לוגו מיוחד בדמות תליון הסוס שענדה תקופה ארוכה, אותו תמצאו גם מודפס על חלק מהפריטים. גווני הקולקציה נעים על קשת האפורים, שחור, לבן ומעט סגול.

אין ספק כי דלתא עשתה צעד משמעותי לכיוון ה- fashion, וכפי הנראה זו רק יריית הפתיחה. עם ובלי קשר לשמה של נינט, נעשתה כאן עבודת עיצוב מצויינת עבור חובבות הבייסיק קז'ואל. תוסיפו לזה קולקציית גרבונים חדשה הכוללת כ-50 דגמים הנעים בין גרבונים טרנדים, לגרבוני ערב, גרבונים מחטבים, וגרבונים תרמיים מחממים, ותגלו שבפעם הבאה שתכנסו לדלתא, כנראה לא תצאו רק עם תחתונים ופיג'מה.

טווח מחירי קולקציית נינט- גופיות 80 ש"ח, חולצות 139-149 ש"ח, טייץ \מכנסיים- 140-159 ש"ח, גרבונים- 50 ש"ח, עקביות- 15 ש"ח. 10% מהרווחים ממכירת קולקציית נינט יועברו לבית השנטי

ניתן להשיג ברשת דלתא , במשביר לצרכן וברשת H&O.

דלתא בפייסבוק

ומהעולם-

H&M שמה דגש גדול על קיימות ואיכות סביבה כבר מספר שנים ובמסגרת פעילותיה היא משיקה מדי שנה קולקצייה בשם Conscious (מודעת סביבית). לקראת הקולקציה שתושק באביב הקרוב, שכרו את הדוגמנית והשחקנית בת ה-34,  אמבר ולטה לככב בקמפיין.

הקולקציה הייחודית כוללת פריטים אופנתיים בהשראת פלמנקו ואוירה בוהמיינית שייחודם בחומרים ידידותיים לסביבה דוגמת כותנה אורגנית וחומרים ממוחזרים. הקולקציה עוצבה בשיתוף פעולה עם צוות המגזין ever manifesto שמעודד אופנה ועיצוב בדגש על קיימות. הדוגמנית אמבר ולטה ידועה כמי שנושא הקיימות קרוב לליבה וכך שני הצדדים יוצאים מרוצים. H&M זכו באחת הדוגמניות המובילות בעולם וולטה זכתה לבמה נוספת לחשוף בה את משנתה.

על דרכים נוספות בהן H&M נרתמת למען הסביבה כתבתי בעבר כאן

ב-10 באפריל הקולקציה תושק בחנויות ברחבי העולם ובישראל.

ואם תהיתן מי היא אמבר ולטה, קבלו אותה, בשמלה מתוך קולקציית קונצ'ס אקסלוסיב

וסרטון שמסביר באמצעות הפרזנטורית ולטה והצוות של אבר-מניפסטו, על הקולקציה ושיתוף הפעולה

[youtube FIzdvIUkkFU]

*

הקונה נחמה בפייסבוק