החיים בצבע

בתוך כל האפור הזה שנחת עלינו פתאום, אני שמחה לשתף אתכן בקצת צבע שראיתי מסביב. באופן אישי אני אמנם חזק בצבעים המונוכרמטים וכחול נחשב אצלי לצבע קיצוני בארון הבגדים, אבל כשהם לא עליי, צבעים משמחים אותי.

באופנה (לרוב) ככל שמותג מסויים פונה לאוכלוסיה צעירה יותר, רמת הצבעוניות שלו עולה. בצדק. יהיו להם לצעירים עוד מספיק שנים להיות בתוך האפור אפור הזה ולכן אין שום סיבה לא ללבוש בגדים צבעוניים ושמחים בגיל 17. עם זאת, מקומם של האפורים והשחורים לא נפקד גם מהחנויות הצעירות, ואם תתלווי לילדייך, או תאזרי אומץ ותכנסי לחנות שמכוונת את עצמה לגילאי הנעורים, תתפלאי למצוא בה כמה פריטים שיכולים להפוך למאוד שימושיים בארון שלך. כמו שהזכרתי לא פעם- זה לא הגיל, זו הגישה.

TNT

בחרתי לפתוח עם TNT, הרשת הצעירה שהרגיזה לא מעט אנשים כשיצאה עם הסלוגן "25 is old" . מודה, גם אני הייתי מהמתרגזים ולמרות שרכשתי אצלם לא אחת, ומאוד אהבתי את הפריטים שלהם גם הרבה אחרי שחציתי את השלושים, הפרסומת הזו גרמה לי להפסיק לקנות ב TNT ולו בגלל המחשבה על מבטיהם של המוכרים הצעירים שינסו לנחש את גילי כשאכנס לחנות.

השבוע הוזמנתי לראות את הקולקציה החדשה ושוחחתי עם מנהלת השיווק של הרשת שהסבירה כי היא מכוונת לגילאי 13-17 והשימוש בסלוגן הזה נועד לתחם את האוכלוסיה אליה הם מבקשים לפנות כמשהו שייחודי להם. ההדים שהפרסומת עוררה עשו את העבודה וTNT הפכה למקום עליה לרגל לצעירים והנכונים. האמת- זכותם. כפי שיש רשתות למידות גדולות ורשתות שפונות לאוכלוסיה בוגרת, קמה לה הרשת שמכריזה שהיא פונה לאוכלוסיה צעירה, כנראה שהיה שווה להם לאבד כמה לקוחות בוגרות בשביל לתפוס נפח גדול יותר מהגילאים הרלוונטים.

אני, גם בגילי המופלג, עדיין אהבתי לא מעט מהפריטים בחנות ואני משוכנעת שאמהות שיוצאות לשופינג עם המתבגרים שלהן חוזרות לא אחת עם פריטים גם לעצמן. עוד שנתיים הבכור שלי יגיע לגיל הרלוונטי ויהיה לי ילד מלווה שאוכל לקחת איתי כתירוץ.

לצד קולקציית הביגוד של TNT תמצאו אצלם הרבה מותגי נוער טרנדיים דוגמת VANS, EASTPAK, ALLSTAR ועוד. קולקציית הביגוד היא כמובן טרנדית למשעי וכוללת את כל מה שחם. הבגדים נעים בין מראה ה SCHOOL GIRL (לא זו שלובשת תלבושת אחידה, אלא יותר זו שהולכת לקולג' אמריקאי), לבין מראה הפיה העדינה בחולצות שיפון והדפסי כוכבים, לבבות ופרחים, לצדם מראה הגראנג' השולט בג'ינסים קרועים וז'קטים בדמוי עור, פריטים המרמזים על תקופת הבארוק בקטיפה ועיטורי כסף וזהב וכמובן מראה נערת הרוק בפאייטים, ניטים ולורקס.

כנראה שבראש נשארתי בת 17, כי יכולתי לראות את עצמי בחלק גדול מהפריטים (עד הפאייטים והמנומרים, שם עצרתי). מצד שני, כפי שכתבתי בעבר, הפערים בין הגילאים כ"כ הצטמצמו בכל הנוגע לאופנה כך שזה לא מאוד מפתיע. המתבגרות מתלבשות יותר מבוגר מגילן, אנחנו יותר צעיר והכל בא על מקומו בשלום.

TNT בפייסבוק

טווח המידות לבנות– חולצות שמלות וטופים- 1-4, מכנסיים- 32-44, ג'ינסים- 22-34

מחירים: ביגוד- 50-290 ש"ח, אביזרים ונעליים- 40-250 ש"ח

*

adika

עשרות אתרים ישראלים לקניית אופנה ברשת נפתחו בשנים האחרונות, חלקם של מותגים הנמכרים גם בחנויות מסורתיות  וחלקם ייחודיים לקניה אונליין. לא רבים מהם הצליחו לשרוד, כדי שאתר שכזה יצליח צריך הרבה יותר מבגדים יפים, צריך מערך גדול ורציני שיצליח לתפעל עסק שעל אף שהוא נראה פשוט לכאורה, דורש מיומנויות ניהול מקצועיות. אחת הסיבות להצלחה האדירה של אתר עדיקה, היא ניהולו בידיים מקצועיות וחלוקת תפקידים ברורה בין האחראים על הניהול התפעולי לבין האחראים על הקניינות והתווית הקו האופנתי.

עדיקה פונה לאוכלוסיה צעירה והרוב המכריע של לקוחותיה הן מתחת לגיל 25. זה הדור שגדל לתוך קניות ברשת, מתפעל אותן בקלות ולא חושש לבצע אותן על הדרך תוך כדי גלישה בפייסבוק.

בקולקציית החורף החדשה עדיקה מציעה את כל הפריטים הנכונים ל- IT GIRL המקומית (ובתרגום חופשי "הנערה הנכונה", מגניבה, קולית, נונשלנטית, זו שרובנו רוצות להיות כמוה בגיל 17 ולפעמים גם בגיל 40). הקולקצייה מורכבת מבגדי בייסיק (נכונים) דוגמת טי-שירטים, סווטשירטים, טייצים וג'קטים בגזרת אוברסייז, ופריטים יחודיים בינהם שמלות מקסי באוירת בוהו, פריטים בדמוי עור, משחקי נפחים טרנדים, ופריטים עמוסי פאייטים ופרוות (סינטטיות) לליל הסילבסטר בואך פורים. לצד כל אלה תמצאו אביזרים משלימים- נעליים, תיקים, צעיפים ותכשיטים. כולם מיובאי מהמזרח נבחרים בקפידה ע"י עדי רונן, יוזמת האתר המוכשרת.

על הניהול הכללי מופקד דדי שוורצברג ששם את עדיקה על המפה עם למעלה מ 110,000 לייקים בעמוד הפייסבוק ולמעלה מ 45,000 עוקבים באינסטגרם, אין ספק כי נכון להיום עדיקה הוא האתר הישראלי המוביל לקניית בגדים ברשת. הרבה בזכות הדגש הגדול שניתן על שירות הלקוחות ואיכות המוצרים ביחס למחיר. אחרי ביקור במטה אני עדה לפינה גדושת פריטים שנמצא בהם דפקט קטנטן ולכן לא יצאו ללקוחות, ולקצב עבודה מסחרר של אריזה, שילוח ותגובה לפניות של לקוחות. ככה עושים את זה נכון.

האתר נראה מעולה ומאוד נח לתפעול גם עבור מי שאינה חיה טכנולוגית. ממליצה לכן לצאת לסיבוב להתרשם. לי באופן אישי יש כבוד גדול לקבוצה הצעירה הזו שהצליחה בזכות התמדה ורצינות.

הפייסבוק של עדיקה, אתר עדיקה

מידות ומחירים: חולצות:  29-349 ש"ח XS-L,  סריגים וסוודרים:  119-289 ש"ח  S-L,  מכנסיים: 49-249 ש"ח  XS-L,  שמלות: 69-399 ש"ח XS-XL, חצאיות: 89-259 ש"ח XS-XL,  ג'קטים ומעילים: 139-399 ש"ח XS-L,  אוברולים: 69-239 ש"ח S-L,  נעליים: 49-389 ש"ח 35-42,  תיקים: 49-279 ש"ח,  אקססוריז: 19-160 ש"ח

*

פלורמר- flormar

ואם כבר בצבע עסקינן, זה המקום להכיר לכן את חברת האיפור פלורמר שנחתה בישראל. פלורמר נוסדה במילאנו ב 1970 ונכון להיום מייצרת בטורקיה ומשווקת ב-80 מדינות ברחבי העולם. לארץ היא הגיעה ממש לאחרונה עם סניף ראשון שנפתח בקניון עזריאלי.

עבור חובבות איפור, כניסה לחנות של פלורמר תהיה כמו כניסה של ילד לחנות ממתקים. הכל מסודר למשעי, צבעוני, מואר ומפתה. בדיוק כמו שחנות המתמחה באיפור במחירים שווים לכל נפש, צריכה להראות.

החברה שהתחילה מייצור לקים, מייצרת היום את כל מגוון מוצרי הטיפוח והאיפור- מייק אפ, פודרות, סמקים, צלליות, מסקרות, עפרונות עיניים, שפתונים, לקים, קרמים ולצידם מברשות ואביזרי אופנה.

כל המוצרים פרוסים לעיני הלקוחות, כך שלא תפספסי שום מוצר או גוון והאמיני לי יש הרבה. היצע עצום של מסקרות- מאריכות, מדגישות, מרעננות, מנפחות, כל אחת והמטרה שלה, צלליות בצבעים יחודיים לצד גוונים סטנדרטים, עשרות סוגים וגוונים של ליפסטיק, מייק אפ ופודרות, לקים לכל יום בשנה ולצידם הלהיט BB קרם, בשישה גוונים שונים.

אני התנסיתי בלק בגוון אפרסק עדין, מאוד מוצלח. חברה שהתנסתה באודם שלהם העידה שהוא אחד הטובים שהיו לה, בעל גוון ייחודי ועמיד בצורה מפתיעה למדי ביחס למחיר.

אם אתן בעזריאלי אל תפספסו, קומה 2

פלורמר ישראל בפייסבוק

מחירים: איפור עיניים 25-92 ש"ח,  איפור פנים 29-79 ש"ח,  מוצרים לשפתיים 55 23-55 ש"ח, תכשירי טיפוח 17-90 ש"ח,  לקים וטיפוח הציפורניים 29.9914-30 ש"ח, אביזרים 8619-86 ש"ח

הקונה נחמה בפייסבוק