תוצרת חוץ לארץ

אנחנו אוהבות לפרגן למותגים ישראלים ובמיוחד לאלו שמייצרים בארץ, אבל בסופו של דבר הארונות של רובנו עמוסים בפריטים של רשתות זרות בגלל המחיר, המבחר או השם. קבלו סקירה של כמה קולקציות חדשות של רשתות זרות ותיקות וכאלו שרק עשו עליה

בחורה עם מחשב נייד

בשני הפוסטים האחרונים (וברבים אחרים שנכתבו ושיכתבו) פרגנתי בשמחה לעיצוב ישראלי, אבל בסופו של דבר, הארונות של רובנו מורכבים מלא מעט מותגים מיובאים, גם בגלל המחירים, גם בגלל המבחר, וגם בגלל השמות שחלקנו אוהבות ללבוש.

הפוסט הזה יוקדש לקולקציות של מבחר מותגים מיובאים בטווח מחירים מגוון.

FOREVER21

על אף השם הבעייתי, החברה האמריקאית הצעירה נכנסה לארץ בסערה וכבשה את ליבן של בנות העשרה וגם לא מעט מהאמהות שלהן. בניגוד לשכנתה בעזריאלי, H&M שפתחה לא מעט סניפים מאז נחתה, פוראבר 21 הסתפקה עד היום בסניף יחיד ורק השבוע פתחה את הסניף השני בישראל בקניון הקריון בקריית ביאליק.

פוראבר21 מציעה מדי עונה את כל הטרנדים שתעלו על דעתכן בתרגום צעיר ובמחירים נגישים. אופנת קז'ואל ובייסיק לצד שמלות ערב עמוסות פאייטים, ג'ינסים בשלל גזרות לצד חצאיות מיני, בפוראבר 21 הכל הולך. לצד הקולקציות הרחבות בפוראבר מציעים קולקציות מצומצמות יחודיות, החודש למשל הושקה קולקציית מיקי מאוס בשיתוף דיסני, תחת השם MICKEY & CO. COLLECTION

הקולקציה מציגה את מיקי מאוס באוירת וינטאג' ובהשראות משנות ה-80. כמי שהיתה ילדה בתחילת שנות ה-80, אני יכולה להעיד שהמעצבים עשו עבודה טובה בשחזור רוח התקופה. הקולקציה כוללת 46 פריטים בינהם סווצ'רים דו צדדיים (שאני זוכרת מארוני הפרטי), חולצות, קפוצ'ונים, סריגים, אוברולים, מכנסיים ואביזרים משלימים בינהם- כובעים, חותלות, מטריות, נעליים ועוד. אל תתנו למיקי להטעות אתכם, חלק ניכר מהפריטים רחוקים מלשדר תמימות ילדותית של וולט דיסני.

בסניף החדש בקריון ימכרו בנוסף לקולקצייה הרגילה וקולקציית מיקי גם אביזרים ומותגים של החברה כגון: Love21 קו מעוצב לנשים, Forever21 Girls קולקציה לנערות, 21MEN קו מעודכן טרנדי לגברים בכל הגילאים  וקולקציות ההלבשה התחתונה וההנעלה.

השיטוט בפוראבר21 יכול להיות מבלבל, לרוב יבלטו הטרנדים, הפאייטים והצבעים החזקים, אבל אם את סבלנית מספיק, תוכלי למצוא כמה פריטי בייסיק וקז'ואל נהדרים במחירים מצויינים. זאת כמובן בהנחה שלא עברת את מידה 40.

מידות נשים– XS-L

טווח מחירים- קולקציית דיסני- 43-150 ש"ח. טווח מחירים כללי פוראבר 21- פריטי אופנה- 45-220 ש"ח, אביזרים- 8-160 ש"ח

***

AMERICAN EAGLE OUTFITTERS

עוד חברה אמריקאית שמכוונת לאוכלסיה צעירה היא אמריקן איגל שלשמחתנו עשתה עליה ב-2012 ומאז הפכה מוקד עליה לרגל לבני נוער שמחפשים מראה אורבני קולי. הרבה ג'ינסים במגוון שטיפות וגזרות, פוטרים בסטייל אמריקאי בצבעי החורף הנבחרים בינהם- ירוק, בורדו, אפור וכחול, חולצות פלנל, סריגים ומעילי פוך.

לצד הביגוד תמצאו מחלקה גדולה של מותג ההלבשה התחתונה של אמריקן איגל הנושא את השם aerie  עם שפע תחתונים וחזיות בשלל צבעים וגזרות ובמידות 32A-36D, וקולקציית אביזרים עשירה הכוללת כובעים, תכשיטים, תיקים ונעליים ואפילו 3 בשמים חדשים שהושקו לאחרונה שניים לנשים ואחד לגברים, בנינוחות צעירים ורעננים.

בנימה אישית- אני מאוד מחבבת את הפריטים שלהם. ממחלקת ההלבשה התחתונה בטוח לא תצאו בידיים ריקות.

מידות נשים–  מכנסיים וג'ינסים- 34-44, חולצות, ג'קטים, מעילים: XS-XXL

מחירים– חולצות T: החל מ- 80 ש"ח, פוטרים וסריגים: החל מ- 140ש"ח, ג'ינסים: החל מ- 220 ש"ח, נעליים: החל מ- 100 ש"ח, מעילים: החל מ- 350 ש"ח, הלבשה תחתונה- חזיות: החל מ- 70 ש"ח, תחתונים: 4 ב- 100 ש"ח, חולצות: החל מ- 70 ש"ח, מכנסי פיג'מה: החל מ- 100 ש"ח, בשמים- 170 ש"ח (50 מ"ל)

***

SPRINGFIELD, TRUCCO ו PUNT ROMA במשביר לצרכן

המשביר לצרכן ידע שנים טובות יותר ופחות. האחרונות לצערנו היו פחות. דווקא מאז הניסיון להפוך אותו לכלבו אופנתי גברה תחושה שהוא פונה לקהל מבוגר במיוחד, בעוד לפני המהפך ניתן היה למצוא בו גם מותגים צעירים. זו לפחות היתה התחושה שלי כמי שבילתה לא מעט שעות בסניף המשביר הישן בדיזנגוף סנטר לפני ששופץ והפך ל-club 365.

נכון להיום המשביר עורך התרעננות מחודשת וקיבל זיכיון ל-2 מותגים חדשים שיכנסו לסניפים בנוסף לספרינגפילד שכבר נמכר בחלק מסניפי המשביר מספר שנים.

ספרינגפילד הוא מותג ספרדי צעיר ונהדר של אופנה אורבנית עם רטרו שיק. לטעמי העובדה שהוא נמכר בסניפי המשביר פגעה מעט בדימוי שלו וחבל. חלק מהפריטים המוצלחים ביותר בארון שלי (ושל בעלי) נקנו בספרינגפילד (למרות העובדה שבהגדרתו הוא פונה לגילאי 20-35 ואנחנו כבר מזמן חצינו את הגבול העליון). על אף שבארץ ספרינגפילד לא תפס כמו רשתות בינ"ל אחרות מדובר במותג בעל 1000 סניפים ב-40 מדינות ברחבי העולם ולא בכדי.

אני באופן אישי ממליצה בחום לקפוץ לבקר (בסניפי המשביר– תל-אביב עזריאלי, רמת-גן קניון איילון, פתח-תקווה קניון אובנת, ראשון לציון קניון הזהב, ראשון לציון ז'בוטינסקי, הרצליה קניון ארנה, רעננה קניון רננים, חיפה גראנד קניון, קרית בילאיק קריון, טבריה, נצרת עילית וירושלים קניון מלחה, רחובות)

מידות- 34-44

מחירים- חולצות 149-299 ש"ח, מכנסיים 179-299 ש"ח, טישירט 79-149 ש"ח, סריגים 79-299 ש"ח, מעילים 199-599 ש"ח

PUNT ROMA, הוא מותג שמגיע לישראל לראשונה וימכר ברשת המשביר לצרכן במתכונות של חנות בתוך חנות על מנת ליצור הפרדה בינו לבין מותגים אחרים הנמכרים ברשת. מקורו בספרד והוא פונה לנשים בוגרות המחפשות פריטי קז'ואל במחירים נוחים בטווח מידות רחב, ולצידם אביזרים כצעיפים, כובעים ועוד.

ממה שהספקתי לראות, אותן בעיות שמאפיינות חברות ישראליות המיועדות לטווח הגילאים והמידות אליו פונה פונט רומא, חוזרות גם כאן ובאות לידי ביטוי בעיצוב מעט מיושן וחסר שיק. עם זאת, בין שפע הדגמים תמצאו גם כמה פריטים מוצלחים יותר בעיקר בכל הנוגע למכנסיים וג'ינסים.

בשלב ראשון המותג החדש יימכר ב-12 סניפי המשביר הבאים- תל-אביב דיזינגוף סנטר, פתח-תקווה בקניון אובנת, חדרה, חיפה גראנד קניון וחיפה הדר, קרית ביאליק – קריון, נהריה, ירושלים- כיכר ציון ובקניון מלחה, ראשון ציון, רחובות, אשקלון.

מידות– 38-54

מחירים– מכנסיים -199-399 ש"ח, שמלות – 299-599 ש"ח, ג'קטים – 249-499 ש"ח, מעילים – החל מ 349 ש"ח

TRUCCO הוא המותג השלישי אותו המשביר בחר לייבא במסגרת החידוש האופנתי. גם טרוקו מקורו בספרד והוא פונה לנשים האוהבות מראה קלאסי עם דגש על נוחות ואיכות. הקלאסיקה באה לידי ביטוי בצבעים השמרניים (אפור/חום/שחור בעיקר) ובפריטים כגון חולצות ויסקוזה מכופתרות, שמלות וטוניקות בהשראת שנות ה-50, מכנסיים מחוייטים ובלייזרים.

אני מאוד אהבתי את מה שהספקתי לראות. פריטים קלאסים ולא מתחכמים בהדפסים רעננים, צבעים נעימים וללא דיטיילים מיותרים, שיתאימו לטווח גילאים רחב.

גם טרוקו כקודמיו יימכר במודל של חנות בתוך חנות בסניפי המשביר, בשלב הראשון בשישה סניפים בלבד- אשדוד, דיזנגוף סנטר, קריון, כיכר ציון, פתח-תקווה וגרנד קניון

מידות- 34-44

מחירים– 199-599 ש"ח

***

NAUTICA

עולים למעלה בסולם המותגים והמחירים ומגיעים לנאוטיקה, המותג הכה אמריקאי שאהוב בעיקר על גברים ישראלים. נאוטיקה מחזיקה בארץ 20 סניפים ונמכרת בעוד 100 חנויות שונות, ולפני מספר חודשים השיקה גם אתר בעברית לרכישה מקוונת של הפריטים ומשלוח חינם.

בכל הנוגע לנשים הפריטים של נאוטיקה פחות מוכרים ותופסים נתח קטן יותר מהמכירות. אם אתן אוהבות את האופנה שנאוטיקה מציעה לגברים תשמחו לדעת שהאופנה לנשים משדרת על אותו הגל. הסגנון הוא מה שנהוג לכנות ספורט-אלגנט וההשראות הן מתחום הים, שיט וספנות, הבאות לידי ביטוי בצבעים, בהדפסים ובדיטיילים שמעטרים את הדגמים. כך תמצאו סריגים עם דוגמאות עוגנים וחבלים או כפתורי זהב, מעילים בכחול נייבי ואדום בינהם מעילי פוך באורכים שונים ומעילי רוח, וקולקציית קז'ואל בנייבי, אדום ולבן לצד ירוקים וורוד עתיק.

מוצלחים במיוחד פריטי הפסים בהשראת המלחים בינהם שמלות באורך הברך וג'קטים בגזרה מחמיאה באורך המותן. הבדים והתפירה באיכות מעולה ועל כך תשלמו בהתאם

מחירים– שמלות – 400-600 ש"ח, סריגים – 350-550 ש"ח, מעילים – 500-900 ש"ח, טי שירט – 180-250 ש"ח, פולו – 300-350 ש"ח, מכופתרות – 350-400 ש"ח, מכנסיים – 400 -500 ש"ח, סווטשירט – 400-500 ש"ח

***

RALPH LAUREN

ומסיימים את הפוסט עם המותג של האחד והיחיד ראלף לורן (ליפשיץ במקור) מי שהפך את המינימליזם לאומנות ויצר לעצמו עדת לקוחות נאמנה לאורך שנים, משיק קולקציית סתיו חורף חדשה בקטגוריית ה- blue label. לא בחולצות הפולו הגבריות עסקינן כי אם בקולקציית הנשים החוזרת גם בעונה הקרובה בעיצובים קלאסיים בקוים נקיים ובדים איכותיים.

הקולקצייה החדשה נחלקת לשלוש קבוצות מרכזיות- הקבוצה הצבעונית הכוללת עיצובים בצבעים עזים בינהם- אדום, כחול, צהוב וירוק בשמלות סריג, מעילי טרנץ, סוודרים וג'ינסים, הקבוצה השניה קבוצת קז'ואל אורבנית לשעות היום והפנאי בשמלות אריג, מכנסיים בגזרה ישרה, ז'קטים מפוך וסריגי אוברסייז, והקבוצה האחרונה והחביבה עליי במיוחד, כוללת את הפריטים בסגנון הרכיבה האהוב על לורן- ג'קט פולו בגזרה ישרה, מכנסי רכיבה קלאסיים בשילוב פאצ'ים וסטרץ, חולצות פסים מכופתרות ועוד.

אי אפשר להתעלם מקולקציית האקססוריז המצויינת הכוללת מבחר גדול של תיקי עור בשלל גדלים, מטפחות משי, ומגפיים קלאסיות שישמשו אותך שנים.

אין הרבה חדש בקולקצייה של ראלף לורן השנה לעומת שנים קודמות, השינויים הם בשוליים, אבל דווקא העובדה הזו היא שגורמת לקהל לקוחותיו לחזור מדי עונה ולהוסיף למלתחה הקיימת פריטים נוספים שישתלבו בה נהדר.

המחירים הם כמובן מחירי ראלף לורן, אבל אין ספק שלא מדובר ברכישת פריט חד עונתי אלא כזה ילווה אתכן במשך שנים בזכות הקלאסיות והאיכות.

מידות– XS-L

מחירים– חולצות החל מ: 549 ש"ח, מכנסיים החל מ: 990 ש"ח, ז'קטים החל מ: 1990 ש"ח, מעילי עור החל מ: 4990 ש"ח, נעליים החל מ: 1990 ש"ח, תיקים החל מ: 3890 ש"ח

אקססוריז החל מ: 749 ש"ח (אל דאגה, סוף העונה בפתח)

הקונה נחמה בפייסבוק