פינוקים

בגדים בשבילי הם אהבה, קוסמטיקה היא פינוק. קבלו כמה פינוקים שהתנסיתי בהם וידיעות על מוצרים חדשים שהגיעו אלי למייל

רונית רפאל

אחרי שהתנסתי בלא מעט מוצרים קוסמטים חדשים שפתחו בפני צוהר לעולם שלם של קוסמטיקה שלא הכרתי, עברתי לשלב הבא והתנסיתי בטיפול קוסמטי רציני במרכז של רונית רפאל.

קוסמטיקאית היא לא חלק משגרת הטיפוח שלי בעיקר מטעמי תקציב. אני יכולה לספור על כף יד אחת את מספר הפעמים שעברתי טיפול פנים ב-10 השנים האחרונות. בעבר הוזמנתי לטיפול אצל רונית רפאל שלא יכולתי לממש כיוון שהייתי בהריון. אחותי הלכה במקומי וחזרה מאושרת וזוהרת. עכשיו, שבעה חודשים אחרי הלידה הוזמנתי שוב, הפעם נעניתי בשמחה.

פגשתי את רונית רפאל בעבר כשהשיקה טיפל חדשני במרכזים שלה. האישה יפה במציאות כמו בתמונות, מלאה שמחת חיים והיא הפרסומת הטובה ביותר לטיפולים שלה. אם אפשר לקבל עור כמו שלה ע"י הטיפולים שהיא מציעה אני בפנים.

הגעתי למרכז בבאזל בת"א, מנסה להשאיר מאחורי את טרדות היום, לסגור את הנייד ולהתמסר לשעת טיפול. אחרי אבחון קצר ע"י הקוסמטיקאית הסתבר שיש לי כמה בעיות בעור שלא נתתי דעתי עליהן. לפעמים עדיף לא לדעת. הוחלט על טיפול משולב בשם קומבי שהותאם לי אישית וכלל – פילינג דיימונד (שנעשה באמצעות מכונה עם שברי יהלומים שמלטשים את העור), טיפול אוקסי סטאר שמשמעותו החדרת חמצן, מים פיזיולוגים וקומפלקס אנטי אייג'ינג לעור בשילוב חומר המכיל פטריות כמהין לטיפול בפיגמנטציה, ולסיום-מסכת ויטמינים.

שעה של שכרון חושים. הפילינג נעים ועדין, יוצר תחושת ואקום קלה במהלך הטיפול ומשאיר את העור חלק חלק. טיפול החמצן דורש כמה דקות של הסתגלות לתחושה של האויר הקר על הפנים, ריח הכמהין מעיד שהפטריות אכן שם, והמסכה עדינה ונעימה ודורשת כמה דקות של שכיבה לבד בשקט. פעולה לא פשוטה למי שרגילה להיות כל הזמן בתנועה.

למרות שמדובר בטיפול חד פעמי ללא ספר ניכר שיפור במראה העור שנראה בסיום הטיפול זוהר ורענן, ויותר מזה בתחושה הכללית והשלווה. במרכז רונית רפאל ממליצים, ובצדק, על טיפול ארוך טווח ע"מ לראות תוצאות משמעותיות ולשמר את המצב. מן הסתם, טיפול ארוך טווח עולה לא מעט, אבל מהניסיון החד פעמי שלי, אני ממליצה לכל מי שיכולה, לפרגן לעצמה טיפול אחת לתקופה ובעיקר עם סיום הקיץ על כל פגמי העור שהוא השאיר אחריו. עצם העובדה שמשהו מכריח אותך לסגור את הנייד לשעה, לשכוח את כל מה שעוד יש לך לעשות ולצאת לעולם זוהרת, שווה את סכום ההשקעה. זו גם מתנה נהדרת, לאמא, אחות, חברה, או פשוט לעצמך.

על מגוון הטיפולים ברשת רונית רפאל תוכלי לקרוא באתר של רונית רפאל. ע"מ לברר מחירים יש ליצור קשר טלפונית.

רציתי לצרף לכן תמונה שלי אחרי הטיפול, אבל כיון שהתרגלתי לתמונות פוטושופ, אצרף לכן את הגברת הזו ורק אומר שבפנים הרגשתי יפה כמוה.

ועל הדרך- עוד מוצרים שהתנסיתי בהם השבוע-

קרליין- קולקציית לקים לחורף 2014

אני לא אישה של לק, לא בגלל שאני לא אוהבת את המראה אלא בגלל ההתעסקות שזה דורש והזמן שזה לוקח. כמו שקשה לי לשכב שעה בטיפול קוסמטי, קשה לי לחכות רבע שעה בלי לעשות כלום כדי שהלק יתייבש. אבל השבוע היו לי צילומים (הפרטים בקרוב) והחלטתי להתחדש בלק אצל המניקוריסטית. בחרתי באדום לוהט שהיה בדיעבד קצת נועז בשבילי. באותו היום קיבלתי הביתה את הלק החדש של קרליין. משהו בנצנוץ שלו הזכיר לי את הלקים של פעם ואהבתי את הצבע החורפי והצנוע יחסית, הסרתי את האדום ועברתי אליו. אני גרועה מאוד במריחת לק ובכ"ז נהניתי מאוד למרוח אותו ואפילו כמעט הצלחתי לא לצאת מהקוים. המרקם מאוד מאוד נעים ואני התאהבתי בגוון השזיף המטלי. ממליצה לאוהבות הלק.

הצבעים בסדרה החדשה- אדום מטאלי, אפור גרפיטי, חום שוקולד ,שחור אמיתי, אפור מטאלי. מחיר מומלץ לצרכן: 45 ש"ח

חוץ מזה, אני מאוד אוהבת צילומים של מוצרים קוסמטים. עוד סיבה טובה לכתוב עליהם

מסקרה La Diva Electric Blue

עוד מוצר חדש מבית קרליין. מסקרה בגוון כחול עז. אני מודה שאני לא התנסיתי בה, כי אני חוששת שלא אעז לצאת מהבית במסקרה כחולה, אבל אני מכירה כמה נשים שמסקרה כחולה ממלאת אותן אור והן נראות נפלא. אם אתן אחת מהנשים האלו תשמחו להתנסות בגוון החדש שכאחיו לסדרת לה-דיוה גם מעבה ומאריך את הריסים.

את סדרת LA DIVA תמצאו בגוונים- שחור, כחול, כחול אלקטריק, ירוק, סגול, חום/ חציל. מחיר היכרות- 110 ש"ח, ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

איל מקיאג'

תקופה ארוכה היו שמועות בנוגע למצבה של איל מקיאג' ומכורות איפור חששו שהרשת עומדת להסגר (מה שקרה בפועל ממש בימים אלו לרשת האיפור מאדינה מילאנו). לשמחתנו, נמצא משקיע חדש ורציני לחברה והיא חוזרת בגדול עם קולקציה חדשה לקראת החורף הקרוב ועם הפרזנטורית החדשה אור גרוסמן.

הקולקציה החדשה קיבלה את השם "Volume Collection", ובה למעלה מ-80 מוצרי איפור מכל הקטגוריות, מייק-אפ, סומק, צלליות (במרקמים שונים), שימר, ליפסטיק, איילנר, מסקרות ועוד, כולם בטווח גוונים רחב ועדכני.

אם תהיתן מה הטרנדים החמים באיפור לעונה הקרובה אספר לכן בקצרה כי הנטיה היא להבליט אזור אחד בפנים (גבות/ריסים/לחיים), השפתיים יצבעו בצבעים כהים ומודגשים (בורדו-יין וגווני אדמה) בעלי גימור מט, והעיניים  בגוונים כחולים, ירוקים וסגולים, במראה מעושן ומנצנץ.

באיל מקיאג' תמצאו את כל הגוונים הנכונים לחורף הקרוב, במוצרים איכותיים המיוצרים באיטליה.

טווח מחירים-  מייק אפ / פודרה 179-229 ש"ח, צלליות 94-148 ש"ח, ליפסטיקים 109 ש"ח, מסקרה / אייליינר 118-145 ש"ח, סומק / שימר 95-148 ש"ח

אתר איל מקיאג'

סדרת הדיאורדורנטים החדשה של SABON

כבר תקופה ארוכה שבסבון מרחיבים את קו התכשירים הקוסמטים שלהם, ועכשיו מגיעים הדיאורדורנטים. הזכרתי בעבר את חיבתי למוצרים של סבון וגם הדיאורדורנט שהתנסיתי בו לא איכזב. העיצוב שומר על הקו הנקי והמהודר, והריח הוא הריח המוכר והאופייני של סבון- פאצ'ולי וניל ממכר. אבל חשוב מזה, בזמן כתיבת שורות אלו, רחרחתי את עצמי, לאחר קרוב ל-12 שעות (באמת הגיע זמן למקלחת), והריח הטוב עדיין כאן. בהחלט עושה את העבודה.

ניתן לבחור בין- דאורדורנט סטיק, דאורדורנט ספריי ודאורדורנט רול און. בארבעה ריחות שונים:

דאודורנט לאישה בניחוח PLV (פטשולי לבנדר וניל) מחיר: 46 ש"ח, דאודורנט לאישה בניחוח "PINK VANILLA",, מחיר: 46 ש"ח, דאורדורנט לנערות, בניחוח "CANDY BLOSSOM",  מחיר: 40 ש"ח, ולגברים, דאורדורנט בניחוח "BLUE 533",  מחיר: 46 ש"ח

קולקציית הנערות של ללין in between

רשת ללין נכנסת לעולם הנערות ומשיקה קולקצייה לגילאי 13-18 בשם in between, בסדרה החדשה מוצרי טיפוח ואקססוריז בריחות ועיצוב צעירים ורעננים.  בין המוצרים-  ספריי קרם גוף , קרם גוף מוס, סבון רחצה מוס, תיקי רחצה, בקבוק מים, קיט פדיקור ומראה עם אור.

לא יצא לי להתנסות כיון שאני לא בגיל הרלוונטי, אבל אני בטוחה שזה הולך להיות להיט ופתרון מצויין לקניית מתנה לחברה בגילאים הרלוונטים (ובהזדמנות זו, אם מישהי תתן לי רעיונות למתנות לבנים בגילאי 12-18, היא תבורך).

טווח מחירים :40-80 ש"ח

הפוסט על מוצרי הקוסמטיקה המומלצים לקראת החורף כבר מתבשל

הקונה נחמה בפייסבוק